Hotel Bougainvillea ****

Review geschreven door Maarten

Superslecht

Maarten,
25-9-2018

Ongrieks tot achter de komma. Dit is een voorbeeld van zakkenvullerij. Heeft niets met Griekenland te maken.Als je verantwoordelijke aanspreekt op de belabberde kwaliteit krijg je als antwoord dat ie al 20 jaar volzit!!!!! Met andere woorden ik ben een zeurpiet. Nu kom ik toevallig al 20 jaar in Griekenland maar dit slaat werkelijk alles. Met andere woorden, ik zit te zeuren.Er zit geen enkele Griek te eten, dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Al het eten wordt door het frituurvet gehaald, niet vers, de zeeton die je besteld is een of andere vage witte koolvis in een dikke laag paneermeel.Alles smakeloos met veel vieze sausjes uit een potje. Echt niet te doen. Gemaakt entertainment van een Griek op een synthesizer en een gitaar. Superfoute tent, Dringend advies. Niet doen!!!

Gereisd met partner in september 2018