Hotel Bougainvillea ****

Review geschreven door Sylvia Boots

Heerlijk gehad!

Sylvia Boots,
15-9-2018

Door een aantal van die negatieve berichten ga je toch een beetje terughoudend op vakantie. Wat zal het worden....het werd een heerlijke vakantie. 18 augustus in de ochtend kwamen we aan en voor 13.00 uur konden we al in het appartement. We waren met 2 gezinnen met jong volwassenen van 17 jaar. Linda had ervoor gezorgd dat de appartementen naast elkaar lagen. Heerlijk betaalbaar eten, geen gedoe met handdoekje leggen, aardige mensen en een prachtig appartementencomplex. Om de dag werd er schoongemaakt en kreeg je ieder een grote schone handdoek. Al met al is het ons erg goed bevallen en wie weet komen we er nog een keer terug. Yannis, Linda, hun kinderen en natuurlijk! Eldi, bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018