Hotel Bougainvillea ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door L.

goed, maar PAS OP!

L.,
27-7-2017

Een kleinschalig hotel met bijna alleen maar Nederlanders in de tijd dat wij hier zaten. Wij zaten in het bijgebouw ongv. 100 meter van het hoofdgebouw vandaan. We hebben aan het begin van de vakantie gemeld dat het douchegordijn er bijna vanaf viel, waarop we te horen kregen dat het de volgende dag gemaakt zou worden. Na 3 dagen wachten nog maar een melding gemaakt en we moesten weer wachten tot de volgende dag. Aan het eind van de vakantie hadden ze er nog niks mee gedaan.

De eerste avond hebben we bij het hotel gegeten en het eten was heerlijk. We kregen een bordje met kleine Griekse tapas met de mededeling dat we dat kregen omdat het onze eerste avond was. Achteraf kwamen we erachter dat ze het toch in rekening hadden gebracht.

TIP: goed de bon controleren voordat je betaalt.

De reisleiding gaf ons als tip om de eigenaar van het hotel te vragen om een taxi te bellen, dus dit hebben wij gedaan. Hij vertelde ons dat er geen taxi kon komen en dat hij ons zelf weg zou brengen. We vroegen hem wat dit kostte maar hij zei dat hij dat nog niet wist. Tegen het eind van de vakantie kregen we een belachelijk hoog bedrag te horen en hebben we hierover gesproken met de reisleiding. Zij zou het oplossen maar heeft niks gedaan.

TIP: vraag niet naar een taxi bij het hotel, zorg dat je niet opgelicht wordt door de eigenaar!

Ook werd het ons niet in dank afgenomen dat we een paar dagen niet in het hotel gegeten hadden en de eigenaar liet dit duidelijk merken.

Complimenten voor Elldi (de ober)die altijd vrolijk is en in is voor een grapje. Ook doet hij erg zijn best om Nederlands te praten.

Gereisd met vrienden in juli 2017