Hotel Bougainvillea ****

Review geschreven door BiancavG

Uiteindelijk goed

BiancavG,
26-7-2017

Ik was op vakantie met een groep van 5 vriendinnen (20-24 jaar), we hadden in de recensies al gelezen dat er een kelder was (welke als kamer doorging), wij hadden bij onze boeking dan ook aangegeven dat we 'absoluut NIET' in de kelder wilden.

Na een lange nacht (vlogen om 2 uur 's nachts) kwamen we rond half 10 bij Bougainvillea aan, hier mochten we plaats nemen in het restaurant. Na een half uur wachten en niets te horen gekregen hebben we gevraagd waar we eigenlijk op aan het wachten waren. Wat bleek, de kamers waren nog niet schoon. Nadat we meer dan 2 uur in het restaurant hadden gezeten (zonder dat we een drankje aangeboden kregen) werden we naar onze appartementen gebracht. En waar zaten wij? Inderdaad, DE KELDER! Op dat moment hebben we er weinig aandacht aan besteed, omdat we moe waren van het reizen en wachten en we gewoon op het strand wilde liggen.

Uiteindelijk hebben we wel geklaagd, maar zeiden ze dat ze de aanvraag in de boeking niet doorgekregen hadden en ze dus niets voor ons konden doen, aangezien de andere kamers volgeboekt waren.

Daarbij komt dat ik met een groep van 5 was, en de kelder eigenlijk voor 4 pers. was (handdoeken, bedden, stoelen, borden/bestek, alles voor 4 pers.) Hier hebben we nogmaals over geklaagd, omdat we wel betalen voor 5 pers. We hebben van alles een extra zetje gekregen en vonden het hierna zonde van onze tijd om de vakantie te laten verpesten. We hebben onze 9 dagen uitgezeten in dat donkere hol dat zij een kamer noemen, maar één ding weet ik wel, nooit meer naar deze accommodatie.

Gereisd met vrienden in juli 2017