Gemoedelijk, rustig, uitstekend restaurant!

Hotel Bougainvillea ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Y. van Tol

Gemoedelijk, rustig, uitstekend restaurant!

Y. van Tol,
26-7-2017

Prachtig complex met begin juli veel groen en bloeiende bloemen. Niet te groot en te druk, laagbouw (3 hoog).

Wij hadden een 2 kmr app. op de 1e verdieping (nr. 46) met ruim balkon in de schaduw (erg fijn), 2 ruime kamers die mbv schuifdeur afgesloten konden worden. Prima bedden! In 1 kamer was een klein keukentje (2 pitjes, waterkoker en koffiezetapparaat/geen broodrooster). Aansluitend badkamer met toilet, wastafel en voor Griekse begrippen grote douche. Niet gehorig.

Zwembad is niet groot en diep (niet duiken). Sluit volgens de borden om 18.00 uur, maar dit wordt meestal 19.00 uur (ivm restaurant). Er mag geen zelf meegebrachte etenswaren worden genuttigd bij het zwembad. Wel kun je in de bar en het restaurant van alles kopen. Eten bij Bougainvilleau vonden wij het beste qua prijs en kwaliteit! Erg lekker.

Supermarktje op 100 meter.

Op 5-10 minuutjes lopen ligt het heerlijke (smalle) zandstrand van Agios Sostis en enkele bars/taverna's en souvenirswinkeltjes/supermarktjes. Gezellig, rustig, klein plaatsje.

Laganas is ongeveer 25-30 minuutjes lopen.

Auto kun je huren bij eigenaar zelf.

Plus: restaurant, rustig, afstand naar strand

Nadeel: zwembadtijden, niet eten bij zwembad

Tip: snorkelen met zeeschildpad bij haven van Agios Sostis

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017