Hotel Bougainvillea ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Joyce/John

Vakantie om niet te vergeten!

Joyce/John,
24-7-2017

Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad op Zakynthos en bij Bougainvillea. Bij aankomst gelijk vakantie gevoel terwijl je wachtte op je sleutel.

- Appartement was netjes, schoon en ruim genoeg voor 2.

- Wij hadden half pension en het eten was echt top. Ontbijt was 2 keuzes, dat heb je naar paar daagjes wel beetje gehad. Wel ruim voldoende overigens. Eerste avond kregen wij tapashapjes bij het avondeten van het huis.

- (Hardwerkend)personeel is vriendelijk (vooral Eldi en Alexander?) en doen van alles om het je na de zin te maken.

- Wij hadden een auto gehuurd, maar afspraak van levering kwamen ze niet na en de eigenaar heeft het netjes opgelost voor ons dat we bij hem een auto konden huren! Ook mijn vriend had een verrassing geregeld en ook dat was netjes verzorgd door het personeel.

- Handdoeken worden om de dag vervangen.

- Minpuntje was toch wel dat we een verstopping hadden in de badkamer en dat we het uiteindelijk zelf hebben moeten betalen om te ontstoppen,omdat er wc papier in zat (mag niet in toilet in Griekenland). En de laatste dag dat we ineens een hogere rekening hadden ivm kluisje. Sleuteltje lag bij ons in appartement en was ons niet bij inchecken verteld dat dit tegen betaling was.

Tips: 7.30 in de haven wordt een oude zeeschildpad gevoerd door vissers, boottocht bij Manthos naar Marathonisi en keri caves, Port Limnonias, Navagio beach view, snorkelen bij Cameo Island ( zeeschildpad gezien!), in het noorden bij de windmolen via een lange trap naar beneden, kun je mooi snorkelen, zonsondergang in Keri, in Zakynthos stad heb je ruïne van fort met daarin bos met mooi uitzicht over de stad

Gereisd met partner in juni 2017