Hotel Bougainvillea

7.6Goed

Griekenland, Zakynthos, Aghios Sostis

7.6Goed

Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

585 reviews over Hotel Bougainvillea

• 2019
    10Jeltje04-10-2019

Fantastisch!

11 dagen bij appartement bouigonvillea verbleven en het was er heerlijk! Schone, moderne en ruime kamers. Het complex was altijd erg netjes. Erg aardig en gastvrij personeel. Daarnaast kun je heerlijk eten bij de taverne! zwembad bij het complex aanwezig en strand en boulevard met verschillende restaurants op loop afstand. Zeker een aanrader!

• 10Lars04-10-2019

Fantastische

Wij komen weer! Het complex is een prachtige oase, zeer aardig en gastvrij personeel, heerlijk eten, schone kamers en een hele fijne sfeer. Zeker een aanrader! Op loopafstand van het strand. Al met al goede service en een heerlijk verblijf!

• 10Lars04-10-2019

Prachtige oase met schone appartementen, zeer gastvrij personeel, heerlijk eten en een zeer fijne sfeer. Op loopafstand van het strand en het stadje Agios Sostis. Zekere een aanrader! Wij gaan weer!

• 8Reinier en patricia01-10-2019

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt prima . Avond eten zeer goed. Iedere avond hier gegeten. Goede prijs /kwaliteit verhouding. Minder geschikt voor kinderen. 10 min lopen naar strand. Advies : huur een auto bij yannish ( eigenaar) ontdek het eiland en maak kennis met de vriendelijke mensen. Een top verblijf ondanks dat we een studio in het bijgebouw hadden. Schoonmaak 👍. Bedden 👍 . Eten drinken 👍personeel 👍. Wij verbleven van 15 sept tot 25 sept , ik hoop oprecht dat de schade voor de eigenaar beperkt blijft en dat we volgend jaar weer kunnen gaan genieten.

• 8G.J. Bronsema01-10-2019

Echt een aanrader

Gezellig en rustig hotel/appartementen, appartementen netjes en schoon. Lief en attent personeel. Lekker gegeten. Alles op loopafstand. Persoonlijk welkom, enig minpuntje wachten tot jij aan de beurt bent bij inchecken. Misschien een drankje of zo aanbieden. Wij hebben genoten.

• 9Ray29-09-2019

Heel fijn!

Fijne vakantie gehad in het gastvrije complex "bougainville". Er heerst een relaxte sfeer. De gastvrije eigenaar, zijn vrouw en personeel doen er alles aan om het naar je zin te maken. Het bijbehorende restaurant is uitstekend, de appartementen zijn ruim, schoon en de rest van het complex ligt er netjes en goed onderhouden bij. Één keer in de week is er een gezellige Griekse avond. Het complex is rustig gelegen maar strand, winkeltjes en restaurants zijn op loopafstand. Al met al een echte aanrader

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Rosemarijn27-09-2019

Fantastisch appartementencomplex

Wat een geweldig verblijf hebben wij hier gehad, de kamer was erg schoon toen we aankwamen en om de dag en soms zelfs elke dag kwamen ze de kamer schoonmaken en kwamen ze nieuw beddengoed en handdoeken brengen. De familie was erg gastvrij en ze zorgden echt dat je alles kreeg waar je om vroeg. De ligging van het appartementen complex is erg goed en je hebt daar echt een serene rust om je heen, en het appartementen complex zorgt met al die mooie bloemen ook. Wij gaan sowieso volgend jaar terug hierheen

• 8Bert23-09-2019

Geweldig

Wij hebben een super verblijf. De laatste dag is bijna aangebroken. 3 kamer appartement, goed bed, handdoeken mochten er meer zijn maar t ging goed. Het ontbijt is karig maar het diner is echt gewéldig. Wij adviseren verblijf, evt ontbijt anders dat zelf halen bij de supers op 2 min lopen. Er is een waterkoker en keukentje. Het diner van de kaart is echt heerlijk. Half pension ook heel goed maar die diner kaart is kleiner maar keuze genoeg. We zagen dat er heel negatieve reviews waren en wij vinden dat deze mensen dat niet verdienen. Keiharde werkers. Verzorging en vriendelijkheid zijn top zowel van de eigenaren als van de werknemers. Yannis and Lynda, Christoff and Marina and everyone else of Bougainvillea, thank you for everything. Bert en Conny

• 10Kees en Peggy22-09-2019

Super accommodatie, echt een aanrader!!!

Een hele fijne 10 dagen vakantie gehad bij Bougainvillea. Fijne familie: Yannis, Lynda en de kinderen en hun super vriendelijke personeel. Een restaurant met goede keuken, wij hebben hier elke avond gegeten omdat het goed was. Mooie en schone 2 kamer appartement met keuken, TV , badkamer, fijne bedden en op de slaapkamer airco & kluis (tegen betaling als je er gebruik van wilt maken), en een groot balkon. Fijn zwembad en ’s middags kun je eten en drinken bestellen bij de bar. Heerlijke hamburgers, Pita Giros, omelet, tosti’s, milkshakes etc. Rustige ligging: weg naar links of rechts nog geen 5 min van supermarkt en pin automaat, strand nog geen 10 minuten lopen. Wij hebben 4 dagen een auto gehuurd bij Yannis, de auto staat al klaar voor bij de parkeerplaats, dit was allemaal prima geregeld. Efcharistó!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Ronald20-09-2019

Prima accomodatie

Prima verblijf. Nette kamers die regelmatig schoon gemaakt worden. Logies en ontbijt. Ontbijt karig. Keuze uit continental (een bolletje met een plak ham en een plak kaas en een gekookt koud ei. Daarbij yoghurt met of zonder honing). Of toast met een gebakken ei ( twee geroosterde Casino boterhammen en twee gebakken eitjes en twee plakjes spek. Daarbij yoghurt met of zonder honing.) Daar tegenover staat voor de avond kaart die uitgebreid is en niets te wensen overlaat. Het bedienend personeel is vriendelijk en steeds bezig het naar de zin te maken. Erkan niet altijd met pin betaald worden, maar ze leggen je graag uit waarom. Vervoer is wel noodzakelijk het appartementencomplex ligt niet in dicht bevolkt gebied.

Hotel Bougainvillea info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV