Hotel Bougainvillea

577 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Echt nooit meer

Mark
7-10-2018

Zeer onvriendelijke eigenaren verschrikkelijke mensen eten is slecht vooral het ontbijt is werkelijk helemaal niets. Zakkenvullers zijn het .Als je in de avond in ander restaurant gaat eten of je huurt een auto ergens anders zijn ze beledigd. Waren trouwens mensen die daar een auto gehuurd hadden en moesten betalen voor schade aan de auto die mensen wisten zeker dat de schade er al was dus als je een auto huurt bij Bougainvillea goed overal foto’s van maken voordat je gaat rijden dan heb je bewijs.We gingen effe boodschappen doen naar de supermarkt had de eigenaar de airco uitgezet en de sleutel van de airco meegenomen (airco werkte op een sleutel in ons appartement) en de koelkast lager gezet hij vond dat de koelkast te hoog stond.Niet naar Bougainvillea gaan

Superslecht

Maarten
25-9-2018

Ongrieks tot achter de komma. Dit is een voorbeeld van zakkenvullerij. Heeft niets met Griekenland te maken.Als je verantwoordelijke aanspreekt op de belabberde kwaliteit krijg je als antwoord dat ie al 20 jaar volzit!!!!! Met andere woorden ik ben een zeurpiet. Nu kom ik toevallig al 20 jaar in Griekenland maar dit slaat werkelijk alles. Met andere woorden, ik zit te zeuren.Er zit geen enkele Griek te eten, dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Al het eten wordt door het frituurvet gehaald, niet vers, de zeeton die je besteld is een of andere vage witte koolvis in een dikke laag paneermeel.Alles smakeloos met veel vieze sausjes uit een potje. Echt niet te doen. Gemaakt entertainment van een Griek op een synthesizer en een gitaar. Superfoute tent, Dringend advies. Niet doen!!!

Heerlijk gehad!

Sylvia Boots
15-9-2018

Door een aantal van die negatieve berichten ga je toch een beetje terughoudend op vakantie. Wat zal het worden....het werd een heerlijke vakantie. 18 augustus in de ochtend kwamen we aan en voor 13.00 uur konden we al in het appartement. We waren met 2 gezinnen met jong volwassenen van 17 jaar. Linda had ervoor gezorgd dat de appartementen naast elkaar lagen. Heerlijk betaalbaar eten, geen gedoe met handdoekje leggen, aardige mensen en een prachtig appartementencomplex. Om de dag werd er schoongemaakt en kreeg je ieder een grote schone handdoek. Al met al is het ons erg goed bevallen en wie weet komen we er nog een keer terug. Yannis, Linda, hun kinderen en natuurlijk! Eldi, bedankt voor jullie gastvrijheid.

Tjingo

Kamer redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Fam. Oude Nijhuis
6-9-2018

Kamer op zich redelijk. Was netjes en de bedden waren goed. Irritatie puntje was dat badkamerputje constant naar urine stonk. Na een eerste hete avond toch airco genomen. We werden meteen door Linda afgesnauwd waarom we ineens toch airco willen. Wat betreft zwembad werd flink wat choorkorrels gebruikt. Mijn kinderen en andere kinderen vonden die regelmatig op de bodem van het zwembad. Autohuur bij hem is goedkoop. Hij verwacht wel dat je een avond vantevoren al auto inlevert zodat hij voor de volgenden de auto kan schoonmaken (wij kregen de auto vies mee dus hoezo schoonmaken?). We werden door een kwade Yannis weggewuifd toen we (nog steeds op tijd) de sleutel inleverden. 1x in het restaurant gegeten tijdens Griekse avond. 2 uur op ons eten gewacht. Aandacht krijgen van bediening was zowat onmogelijk. Eten wat we kregen was niet bijzonder. We misten de Griekse gastvrijheid bij Bougainvillea die we elders in het dorp wel vonden.

Genoten

Fam ten Thije
27-8-2018

Wij vonden het een mooi appartementencomplex,het is voor jong en oud,wij hebben genoten met onze 2 jongens,appartement was goed en schoon.

Strand is 5 min lopen,supermarkt 2 min lopen waar je lekkere verse broodjes kan halen.

Min puntje vonden wij het ontbijt( wat wij niet hadden bijgeboekt,te duur) en wat je via een kaart moest bestellen,het viel ons tegen wat je kreeg voor de prijs en best duur.

Avondeten is super goed.

Echt een aanrader om hier je vakantie

door te brengen.

Lieve en aardige ,hardwerkende mensen.

een aanrader!

Jenny
27-8-2018

Een echt familiebedrijf, waar iedereen keihard werkt om het de gasten naar de zin te maken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Keurig schoon. Heerlijk eten! Wij hebben genoten.

Redelijk

Suzanne
24-8-2018

Wij hadden een kamer in het bijgebouw geboekt. De kamer was heel erg klein, maar wel schoon. De badkamer was een beetje armoedig. Ik denk dat de kamers in het hoofdgebouw een stuk groter en luxer zijn! Daarnaast hadden we ontbijt erbij, maar dat sloeg helemaal nergens op. Er waren 2 keuzes: een broodje met een gekookt ei, ham en kaas en jam of een toast met gebakken ei en bacon. Ook nadat we hebben aangegeven dat mijn vriend allergisch is voor ei (en de keuze dan helemaal minimaal is) is er geen alternatief geboden helaas.. Het avondeten is wel erg lekker en genoeg keuze! Het personeel van het hotel/restaurant is zeer vriendelijk. De eigenaar daarentegen is niet klantvriendelijk en verzint voor elke gast aparte prijzen. Hij is chaotisch en is alleen vriendelijk wanneer hem het zint. Dat vonden we erg jammer! Wij vonden het verblijf al met al redelijk.. Ligging is goed!

Fijne vakantie, maar... het was er ooit nog beter!

Edwin & Marieke
10-8-2018

Na eerder in 2006 en 2010 prettig verbleven te hebben bij Bougainvillea hebben wij in 2018 opnieuw dit paradijsje op Zakynthos geboekt. Het was wederom een heerlijk verblijf met goede bedden, een ruim appartement, heerlijk eten bij halfpension (daar bijboeken is goedkoper) en bovenal echt heel vriendelijk, vrolijk en betrokken personeel. Eigenaar Yannis is door de jaren heen meer ‘zakenman’ dan gastheer geworden, wat maakt dat het minder om gast en meer om geld lijkt te draaien. Dat is spijtig! Zoon Alex is slecht in communicatie en is nauwelijks in staat vriendelijk en fatsoenlijk te communiceren. Eigenaresse Lynda en haar dochter zijn overigens wel zeer hartelijk. Hoe heerlijk en prachtig ook, de afgenomen gastvrijheid maakt dat wij hier naar alle waarschijnlijkheid niet opnieuw heen gaan.

Relaxed

Marieke
30-7-2018

Heerlijke vakantie gehad in Zakynthos en verbleven in Bougainvillea! Perfecte locatie wanneer je zowel houdt van rust als van het uitgaansleven. Personeel is heel vriendelijk en de kamers zijn prima. Ook het eten is heerlijk! Al met al een super vakantie gehad!

Geweldig genoten!

Eva
24-7-2018

Gezellige pitoreske kleinschalig complex! Waar je heerlijk kan eten! Zowel strand, boulevard van Agios Sostis en Laganas op loopafstand.

Ook prettig was de reis van vliegveld naar appartement, maar half uurtje.

Klein minpuntje was de hoeveelheid chloor in het zwembad. Onze badkleding zijn groen geel geworden.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.