Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
8,3

564 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Warm bad, zeker terug! Een paradijsje

Tanja en henricus
16-10-2017

Een geweldige mooie en schone en vooral gastvrije accommodatie. Fantastische verzorgingen en zoveel vriendelijkheid

en behulpzaamheid....ongekend! Een pareltje onder de Griekse zon. De taverne is met stip de beste van het eiland. Prima prijs kwaliteit verhouding en de eigenaar en zijn gezin plus het personeel doet alles om het je als gast naar de zin te maken. De negatieve reacties hier zijn absoluut niet herkenbaar....onzin en rancune

en ontzettend ongenuanceerd.

Kijk eens in de spiegel 😝

Nooit meer

Helen en bob
7-10-2017

Horror als je daar niet een auto huurt nou dan ben je mooi de klos en niet alleen bij ons gebeurt maar bij veel mensen door gezwegen of hij ziet je niet zitten laat je wachten uit ge gledenin de douche gevraagt voor bad .atje maar nee hoe hebben zelf handdoek moeten kopen onze laatste maaltojd niet gehad de Griekse avond dingen besteld koud en er zaten 3 stukjes wat vlees moet voor stellen alleen om dat je daar niet eet of een auto huurde

Niet voor herhaling vatbaar

Joyce
6-10-2017

Onze ervaring met Griekenland is de gezelligheid van een klein complex waarbij wij altijd leuk contact hadden met de eigenaar.

Deze vakantie hebben wij gezien dat dit ook zeker anders kan.

We kwam laat aan en onze kleine man van 2 moest echt naar bed (het was 11 uur 's avonds). De eigenaar ging met iedereen apart praten, duurde allemaal wat lang, totdat een ander stel zei: mogen zij alvast inchecken met de kleine?

We moesten aangeven of wij een kluisje of airco wilden. Er werd niet gesproken over bedragen.

We werden naar onze kamer gebracht. Keukentje (zeer gebrekkige spullen, geen magnetron/oventje, stinkende kastjes, vies bestek), redelijke badkamer voor Griekse begrippen, in de ruimte van de keuken stonden ook 2 bedden. Daarnaast redelijke slaapkamer. Bedden waren erg goed! Geen planken.

Klein balkon, moest je naast elkaar zitten.

Zwembad: waren spulletjes aanwezig voor de kinderen om mee te spelen.

Speeltuintje: leuk opgezet.

Eigenaar: hij vindt je aardig als je genoeg bij hem afneemt, anders negeert hij je, kijkt je niet aan, maakt dubbelzinnige opmerkingen. Er kan niks extra's van af. Wij namen bijna iedere dag 3 maaltijden van af, maar het Griekse gevoel met een 'Oz from the house' kon er niet van af.

Maakt eigen prijzen. Wij vlogen in de avond terug dus wilden in de kamer blijven: 30 euro. Anders stel: 25 euro. Anders stel met 2 kamers: 50 euro.

Het is dus maar net waar hij zin in heeft.

Je kan bij de eigenaar ook een auto huren. Heeft eigen auto's van zeer goede kwaliteit. Scheelde ongeveer 20 euro per dag met de reguliere bedrijven via de reisorganisatie.

Restaurant: lekker eten. Iedere avond druk. Iedere dinsdag Griekse avond met danser en danseressen, was zeker leuk.

Er lopen 2 medewerkers rond: een jonge meid en een jonge gozer (Andy). Zeer zeer zeer vriendelijk! Krijgen er af en toe 'en publiek' van langs van de eigenaar.

Zoon hebben wij ook gezien in de bediening, kan geen lachje van af.

We hebben er 3 dagen over gedaan om het 'American Breackfast' te krijgen zoals het hoort: 1e dag ei met bacon en een bolletje. 2e dag ei bacon en geroosterd brood, 3e dag ei, bacon, geroosterd brood, bonen, worst. Heel bijzonder. Terwijl we iedere dag hetzelfde hebben besteld.

Babybedje: hou je vast en zorg dat je goed zit bij de eindafrekening!

Wij kwamen voor een rekening te staan van 70 euro (5 euro per dag) voor het kinderbedje! Onze zoon is 2, we betalen volle mep voor hem, en dan nog 70 euro extra? Te belachelijk voor woorden. Hierover hebben wij ook een klachtenmail gestuurd naar de reisorganisatie.

Strand: op loopafstand dus prima.

Aanrader op het eiland: ga naar de haven (bij het eiland met de brug). Zorg dat je er om 7.15 uur bent, dan komt er een oude man een schildpad voeren. Echt heel leuk. Er loopt altijd wel iemand in de haven die je de goede kant op kan sturen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bougainvillea voor je op een rij gezet:

Zelfs gastvrijheid moet je kopen

André
5-10-2017

Een smal en donker appartement in het hoofdgebouw voorzien van vier goede bedden, géén mogelijkheid goed te zitten en een houten eettafeltje met bankjes voor twee personen in de slaapkamer. Smal balkon met meubilair waar je alleen naast elkaar kon zitten. Onvolledig ingericht. Twee koekenpannen en één hele grote pan. Onvolledig servies en bestek. Koffiezetapparaat en waterkoker smerig en zwaar verkalkt, vocht in de keukenkasten en een muffe lucht. Door een inpandige garage met motoren en brommers regelmatig een benzinelucht in het gebouw. Per twee dagen alleen een schoon badlaken. Verder géén handdoeken. Badkamervloer door douchen zeiknat en spekglad zonder middelen dit op te ruimen. Zeer gehorig vooral vervelend bij nachtelijk aankomst/vertrek van gasten. Merkbaar de dwang om in hun eigen horecagelegenheid te eten en drinken. De eerste avond werd door de eigenaar na het eten gevraagd hoeveel dagen mijn echtgenote nu zelf moest koken! De toon was direct gezet, maar we hebben toch echt een appartement en géén hotel geboekt. Rond het zwembad en kinderspeeltuin allerlei verbodsborden. Bijvoorbeeld dat eten en drinken rond het zwembad verboden is! TENZIJ !!!! Gekocht in het restaurant/bar. Zelfs een eigen flesje water was niet toegestaan. Toiletpapier op? Je werd verwezen naar de supermarkt. Het is jammer dat de klantvriendelijkheid van de medewerkers door het gedrag van de eigenaar en zijn echtgenote volledig teniet gedaan wordt. Voor hen moet aan iedere gast zoveel mogelijk verdiend worden en is de hoogte van de bestedingen van de gasten bepalend voor hun vriendelijkheid en gastvrijheid.

De kwaliteit van het zwembadwater was enige dagen zwaar ondermaats. Zo vies en troebel dat zelfs de dolfijnen in het tegelwerk op de bodem nauwelijks zichtbaar waren. Loslopende katten die niet al te mensvriendelijk waren. Positief is de kwaliteit van het eten in hun restaurant. In de omgeving voldoende kleine supermarktjes, maar met een zéér beperkt assortiment.

Tips en adviezen: Betaal direct voor kluis, airco en kinderbedjes. Voorkom zo verrassingen aan het eind van de vakantie. Prijzen staan nergens vermeld en worden uit de losse pols berekend waarbij voor iedereen andere tarieven lijken te gelden. Je ontvangt nergens een kwitantie voor. Controleer je nota in de horeca. Er wordt wel eens iets foutief berekend. Bij de bestelling vraagt men een kamernummer. De rekening wordt in een schriftje bij het kamernummer gedaan. Controleer of deze bij een contante betaling wordt verwijderd. Houdt er rekening mee dat een boeking in het bijgebouw kan inhouden dat je ergens bij de buren wordt geplaatst in een accommodatie die niet bij Bougainvillea hoort. Kijk eens verder in de omgeving. Er zijn vele leuke restaurantjes en terrassen waar het ook goed toeven is. Helaas is Bougainvillea géén goede reclame voor een verblijf op Zakynthos. Geld verdienen is belangrijker dan tevreden klanten. Voor velen tijdens ons verblijf was dit een éénmalige boeking. Jammer want het zou een top locatie kunnen zijn.

Een prachtig eiland maar nooit meer bougainvillea!

Naomi Boonstra
13-9-2017

Bij aankomst bij het hotel moesten we wachten. De eigenaar deed met iedereen een apart gesprek dit koste veel tijd.

Nadat de eigenaar met iedereen gesproken had werden we naar onze hotelkamer gebracht, samen met twee andere personen.

Wij hadden geboekt in het bijgebouw, roze met veel bloemen maar naar dit geboekte bijgebouw werden wij niet gebracht, we moesten z’n 500 meter verder lopen naar een ander hotel, dit hotel leek in niets op het hotel wat wij geboekt hadden. De kwaliteit was veel minder.

Het was erg klein als je onder de douche stond kwam je tegen het toilet aan, er kwam water uit het putje en het rook naar urine, het douchegordijn kwam naar beneden en het was totaal niet hygiënisch.

Ook was het niet mogelijk om zelf te koken.

Wij hebben hierover meteen contact opgenomen met touroperator, onze reisleider is hier meteen serieus mee aan de slag gegaan.

Het bleek dat de eigenaar deze kamers huurde van een Griek. Het hoorde niet bij het hotel.

Er werd samen met de eigenaar afgesproken dat wij de volgende ochtend naar het hotel konden wat we geboekt hadden.

Wij stonden de volgende ochtend klaar met onze koffers om in de hotelkamer te gaan die wij geboekt hadden, maar na 1 uur wachten kwam de eigenaar bij ons om te zeggen dat hij met zijn advocaat had gesproken en dat hij ons geen nieuwe kamer hoefde te geven en hij ons overal in mocht stoppen waar hij maar wilde.

Die viel bij ons verkeerd en hebben meteen contact opgenomen met touroperator, we hebben overplaatsing aangevraagd maar dat was niet mogelijk.

Onze reisleider heeft geregeld dat wij na 5 dagen in het juiste hotel kwamen en hebben een compensatie gekregen.

De eigenaar was het hier niet mee eens en vertoonde pest gedrag zoals de airco afpakken terwijl het 36 graden was, heel vervelend.

Gelukkig zijn wij een positieve groep meiden en hebben als nog genoten van de prachtige omgeving en de hardwerkende mensen op het eiland.

Intimiderende eigenaar, alles draait om winst.

Marit Kramer
13-9-2017

Bij het inchecken hield de hotel eigenaar met iedere groep reizigers een apart verhaal. Wij moesten onze voucher laten zien, maar deze was ons niet opgestuurd, de eigenaar maakte wat "grapjes" dat wij dan geen kamer konden krijgen en terug moesten naar Nederland. 5 min later komt hij bij ons met de mededeling dat onze kamer klaar was. Wij werden meegenomen naar een gebouw wat verderop en kregen de sleutels van een kamer die bij lange na niet leek op de foto's op internet. De badkamer had geen douchebak en uit het douche putje kwam een urine geur. Je voelde het toilet tegen je been aan terwijl je aan het douchen was, en de "kitchenette" bestond uit 1 miezerig camping kookpitje. Wij hebben hier over geklaagd en touroperator is er mee bezig gegaan, 2 dagen later zouden wij overgeplaatst worden naar onze geboekte kamer. Klaarstaand met onze koffers werd ons verteld dat hij had overlegd met zijn advocaat en dat wij in elke kamer geplaatst mochten worden, en dat de kwaliteit niet uitmaakte. Uiteindelijk zijn wij na 5 dagen overgeplaatst dankzij het harde werken van onze reisleider. De eigenaar heeft ons op meerdere manier proberen te intimideren door bijv; de airco uit te schakelen. Het gebouw waar wij toen in kwamen was alsnog niet zoals het op de site leek, maar wij wouden onze vakantie niet nog meer laten verprutsen. De omgeving is prachtig, de mensen in de stad (restauranthouders, winkeliers) zijn vriendelijke warme mensen. Zakynthos is een aanrader, het hotel Absoluut niet.

Heerlijke tijd gehad

Paul Groeneveld
13-9-2017

Appartement schoon om de dag schone handdoeken en heerlijk eten in het restaurant..!Deze kok weet wat bbq-en of grillen is.. probeer de lamskoteletten..

Prijs kwaliteit verhouding is echt prima....!

Ook een auto gehuurd bij de eigenaar.hoe langer je huurt hoe goedkoper..prima deal gemaakt.(goedkoper dan bij touroperator)

Kortom OK hier !!!

Geweldige lokatie, liefe mesen

v vliet
13-9-2017

Gezellig kleinschalig appartementen complex, verscholen achter vele bloemen en palmbomen heb je vanaf je balkon uitzicht over het zwembad. Daar is het nooit druk en is er geen strijd om sun-bedjes.

De bar / keuken is de hele dag open en er kan heerlijk worden gegeten en gedronken. geen imitatie rum in plastic bekers maar gewoon merkdranken in glazen. De maaltijden zijn ZEER goed en wordt met liefde bereidt. dat merk je gewoon aan de smaak en het vlees of vis. De prijzen zijn laag en voor 30euro hebben wij goed gegeten en gedronken (maaltijd, dessert, baco, cocktails)

Wil je uit eten is er voldoende keus in de buurt. Ook winkeltjes, supermarkt en taverna's zijn in loopafstand.

Het ontbijt is simpel maar voldoende. Wij hebben bij de bakker lekker broodjes gehaald en op het balkon in de ochtend zon lekker gegeten.

Yannis de eigenaar is aardig en hartelijk. samen met het personeel staan ze 24uur voor je klaar. Ben je zelf vriendelijk krijg je vriendelijkheid terug.

Wij hebben 13dgn genoten

Superleuk appartementencomplex

Jolanda
12-9-2017

Het is een mooi complex waar de mensen heel hard werken om het de gasten naar hun zin te maken! Daarbij zijn ze heel erg vriendelijk! Kamers zijn ruim en schoon. Het eten is superlekker! Wij hebben het er prima naar ons zin gehad! Het is rustig gelegen op loopafstand van het strand!

Prima

Berends
8-9-2017

Dicht bij zee. Erg gastvrij. Ons appartement was overboekt. Zijn in een mooi appartement geplaats op 30meter van bougainvillea. Dit vonden wij prima. Om de dag schone handdoeken. In hun eigen taverne kan je goed eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Bougainvillea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bougainvillea scoort een 8.29 uit 10 op basis van 576 reviews.