Géén boekingskosten

Meer appartement info

12 Reviews over Boletsos Beach

• 9Nancy van Heusden18-06-2017

Geweldige locatie!

Sia is een perfecte gastvrouw. Heerlijk zwembad. Meteen aan zee. Heerlijke eettentjes op 5 minuten afstand. Schoonmaak is super! Appartement eenvoudig, maar functioneel. Ontbijt is ook een aanrader! Kortom hier erg genoten en komen zeker terug. Zakynthos is gewoon een prachtig eiland.

• 8Corina18-11-2013

Ideale ligging!

Boletsos Beach heeft het allemaal, direct aan het strand, heerlijk zwembad, ruime schone kamers. Ideaal ook voor oudere kinderen 15 en 18 jaar....veel pubers op het complex met hun ouders....je loopt zo het centrum in van Argassi met zijn vele heerlijke eettentjes( Peppermint hmmmmm), barretjes, winkeltjes. Bar bij het zwembad is 's avonds dicht. Zakynthos is een schitterend eiland, huur een auto bij Andreas...naast het appartement. Bij de supermarkt zijn heerlijke broodjes/broden te koop voor je ontbijtje! Twijfel niet.....boeken zou ik zeggen:))

• 10H24-06-2013

Hier snappen ze wat een vakantie in moet houden

Prima accommodatie, centraal gelegen en direct aan het strand. Kleinschalig met prima appartementen voorzien van alle gemakken, zoals aparte keuken met grote koel/vries combinatie, aparte badkamer met douche en toilet, aparte slaapkamer met balkon en zitkamer met balkon. Uitzicht op zee en zwembad. Gratis ligstoelen bij het zwembad met een prima en zeer betaalbare eet- en drinkgelegenheid. Het personeel is zeer vriendelijk en heeft nog tijd, ondanks de drukte, voor een praatje met iedereen, zeer behulpzaam en betrouwbaar

• 8v.d. Scheer01-08-2010

ideale vakantieplek

Appartementen Boletsos Beach in Argassi perfect appartementencomplexje. Alleen douchebak is heel klein en inventaris is heel minimaal, maar wij zijn altijd uit eten geweest. Lekker balkon, trap af en je bent bij zwembad. Trapje af en je zit aan het zandstrand. De meeste strandjes in de buurt zijn stenen. Dit is zand. Veel kinderen in complex, gezellig. 100 m verderop supermarkt met brood. Aanrader om te gaan eten in "Peppermint" straatje tegenover kerkje. Zeer verfijnde keuken, superlekker en niet duur! Boek geen excursies via reisbureau: zelf bootreis- of auto huren is veel goedkoper. Dolfijnen gezien tijdens bootreis met grote boot. Helaas geen schildpadden gespot. In Keri motorbootje gehuurd voor 50 euro (3 uur) is super: Zulke mooie foto's gemaakt! Je kunt dan zelf aanleggen op allerlei idyllische baaitjes en strandjes. In complex allemaal Nederlanders. Daar buiten veel Scandinaviers (prettig volk), Grieken en een enkele Rus.

• 8jenneke schram23-06-2010

prima plek heerlijk rustig

de beoordelen vertelden het al. Prima plek om te zijn. Helemaal mee eens. Vriendelijke eigenaren, welke hard werken! Alles heel schoon, ook het strand wordt zelfs aangeharkt om het eventuele vuil op te ruimen. Behalve op zondag wordt iedere dag alles schoongemaakt en schone handdoeken. Diverse keren ook schoon beddegoed. Veel goede taverna`s. Wandelen naar de stad goed te doen. Mooi groen eiland met vele leuke, mooie uitzichten. Schildpaddenstranden na 19.00 uur voor deze dieren, perfect!!!.Ze worden al genoeg bedreigd. Kortom een eiland om zeker naar terug te gaan en dan weer naar zelfde app. dat is ons prima bevallen.

• 9Bert & Dafne Toet27-06-2009

PERFECT

Goed verzorgde appartement (elke dag schoonmaak & 3x schone handdoeken) met een GOEDE DOUCHE en prima keukentje met grote koelkast. Op het eerste gezicht dachten we dat de drukke straat ons wakker zou houden, maar we hadden er helemaal geen last van. Het appartementen complex ligt net buiten het centum en dus geen last van stappers. Uitzicht op zee en strand en een stukje Zakinthos-stad. Het was werkelijk waar perfect; appartement uit, trappetje af en je staat op het strand. Niet te druk en elke dag een bedje. Het weer was perfect. Qua eten hebben we verschillende restaurants geprobeerd. Als je echt goed grieks wil eten MOET je naar ZEUS, 2 min lopen van Boletsos. Voor een hele leuke prijs echt grieks eten met leuke bediening en de enige in Argassi met uitzicht op de zee!!! Probeer de rode huiswijn en de lamsrol. Echt heel erg lekker!! Zijn zo blij dat we niet naar Laganas zijn gegaan met de vele discotheken!!! Deze vakantie was helemaal goed! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8annelies30-04-2009

super!!

vorig jaar aug/sept geweest. super appartement! aan de rand van het centrum.. schitterend uitzicht..echt 1 keer struikelen en je ligt op het strand. zeker voor herhaling vatbaar. en op het eiland zijn genoeg leuke dingen te doen/bekijken.

• 8Nel prikkel06-07-2007

We zijn 3 weken in Boletsos beach geweest het is er geweldig een lekker zwembad en een trapje af sta je zo bij de zee wat wil een mens nog meer De appartementen zijn geweldig er zit een apparte keuken en slaapkamer in best ruim.bij het zwembad zit een heerlijk terras waar je behoorlijk veel kan nuttigen of te wel voor ieder wat wils het is zeker een aan rader er zit in Agrassi heer lijk restaurantjes vooral Stars en peppermint leuke winkelstraat zeker voor herhaling vatbaar gr Jan & Nel Hanny & Wim 06-07-2007

• 8f de groot12-07-2006

Erg fijne 10 dagen gehad.Appartement was prima,keukenuitrusting kon beter.Verder ideaal voor mensen met kinderen.Vriendelijke mensen,lekker eten.Alma die voor het eten en drinken zorgt is een leuke en gezellige vrouw.Verder mooi uitzicht,alles netjes onderhouden.Al met al een aanrader,wij gaan zeker terug. Frances en Wim Zaandam

• 7Bas Lampe25-05-2006

Het plekkie is fantastisch, mooi zeezicht (mits je de juiste kamer hebt natuurlijk). Ruime kamer & terras/balkon. Badkamer ventileerd voor geen meter, blijft dus lang vochtig in dat hok, m.a.w. handoeken buiten laten drogen.

Genoeg eetgelegenheden in de buurt, vooral bij "Peppermint" hebben we een paar keer heerlijk gegeten.

Bij 'Waves' terrasje aan zee kan je heerlijk zitten.

Er zijn 2 pinautomaten in 't dorp, 1tje deed het het niet, de andere af en toe ook niet.

Het plaatsje vonden wij prettig. Laganas is drukker & groter) 't Eiland is schitterend, we waren er in mei, dus erg groen en veel bloemen. De kust is spectaculair.

Al met al een aanrader!

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)