Appartement Blue Studios

8.8Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Aghios Sostis

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Blue Studios?

8.8Fantastisch

• 8.1Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Blue Studios

• 2019
      9Noortje Koedijk14-09-2019

Super

De eigenaresse is echt ontzettend lief en zorgt goed voor je. De keuken is niet zo groot maar het uiteten is goedkoop dus dat zou ik aanraden. Verder was alles prima, leuk balkon, de bedden waren ook goed. Het ligt lekker rustig weg van de engelse zuiptoeristen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• Oude reviews

8Marloes02-09-2016

Fantastische plek

We hebben hier een heerlijke vakantie beleefd. De ligging is prima ten opzichte van alles. De eigenaresse is een ontzettend lieve vrouw die wil dat het je aan niets ontbreekt. Regelmatig schone lakens en handdoeken. Keukentje is eenvoudig, maar alles aanwezig voor een ontbijtje te maken. Koude of lauwe douche kan voorkomen, maar dat is niet erg bij 30 graden. De zee is slechts 5 minuten lopen en het centrum met veel uitgaansgelegenheden ( waar je geen last van hebt) 10 minuten. We hebben echt een geweldige vakantie achter de rug. Zoveel mooie stranden bezocht. Echt genoten.

Marloes

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ilse09-08-2016

Gezelligheid

Wij zijn er elf dagen geweest in Laganas, bij blue studio's. het ligt dicht bij het strand en de barstreet, maar hier heb je helemaal geen last van het ligt rustig. Wij hebben er genoten en erg naar ons zin gehad. veel gedaan. Een nadeel as er dat we wel eens koud water hadden bij het douchen, dit hadden wij aangegeven bij de eigenaresse en die had dan even via de elektriciteit aangezet en dan hadden we weer warm water. dit gaat anders op Zonne energie. of gewoon een tip ga om vijf uur te gaan douchen en niet rond acht uur dan gaat iedereen douchen en dan heb je zeker koud water. verder is alles goed het is ook een aanrader om de airco aan te zetten zonder kan je echt niet slapen met name in de maanden juli/ augustus niet door de warmte.

Wij hebben erg genoten ook raden wij zeker een tripje naar het schipswrak aan!!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Pim en Milou01-08-2007

Wij komen net terug en hebben een hele leuke vakantie gehad op zakynthos. Laganas is een levendig en touristisch plaatsje met veel engelsen en zweden. Wij wisten niet dat het zo'n super uitgaans plaats was maar hebben er zeker geen last van gehad. Het appartement zit namelijk op een gunstige afstand van dat centrum en je hoort niets! De eigenaar: Manoli! is heel vriendelijk en spreekt een beetje germaansachtig duits, het is even wennen maar je verstaat alles wel. Een tip om naar toe te gaan is het eilandje met de loopbrug, vooral 's avonds is dit heel romantisch en gezellig. Ook is het leuk om naar banana beacht te gaan in het noorden of een van de andere afgelegen strandjes aan te doen. Wij hebben echt een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Madeleine06-02-2007

Appartement en zwembad waren prima qua prijs/ kwaliteitsverhouding. Simpel maar netjes,hoewel de bedden niet waren om over naar huis te schrijven. De duitse eigenaar was luid aanwezig en praat erg graag met de gasten. Het eiland zelf was anders dan we verwacht hadden, er was in de reisbrochure vermeld dat het nog een redelijk rustig eiland was, maar dit was niet het geval. Zakynthos is een feesteiland voor de Engelsen en veel comercieeler dan verwacht. In elk restaurant hangt hetzelfde menu, zoals op de andere griekse eilanden. We hebben uiteindelijk 7 keer heerlijk gegeten in een italiaans restaurantje, met een uitgebreide kaart :) Als we dit niet hadden gevonden, was het eten in de vakantie een stuk minder geweest. Bootje huren en zwemmen met de schilpadden is zeker de moeite! Ook fietsen huren is een aanrader! Vakantie was ondanks onze andere verwachtingen "fantastisch"

Gereisd in februari 2007

• 8Lisette en Seth16-09-2006

Wij zijn half augustus 2006 in Blue studios geweest. De eigenaar en zijn vrouw zijn erg aardig. (de eigenaar is wel een druk figuur). Het onderkomen is netjes maar simpel. Tip! Neem extra handdoeken en eventueel theedoeken mee. Je loopt in 5 min naar het strand en vanaf de 1e verdieping kun je de zee deels zien. Bij het complex ligt een mooi zwembad, waar genoeg ligbedden aanwezig zijn. Scooters huren is zeker een aanrader. Aan het strand zitten een aantal leuke eettentjes.

Gereisd in september 2006

• 8bob05-08-2006

Hoi we zijn net terug en hebben het goed naar onze zin gehad.Manuel en Maria zijn hele goede en lieve mensen.Je bent daar echt een gast.Verwacht geen luxe maar het is er schoon en dat is belangrijk. Laganas zelf is ook mooi en hier nog wat tips: Als je lekker wil eten ga dan naar o.a: Vezal, Med Version,Akropolis voor lekkere coktails ga je naar Red Poppy dat is een zeer gezellige bar die gerunt word door 2 broers en 1 zus die zeer vriendelijk zijn en je echt behandelen als een echte vriend.Wat je ook zeer zeker moet doen is een motorboot huren en zelf lekker langs de eilandjes varen je maakt dan ook meer kans om een schildpad te zien dan met een georganiseerde reis.Wij zijn allen de dertig gepasseerd maar voor de jongeren onder ons zijn er discotheken in overvloed dus het eiland is voor jong en oud en je hoeft je geen minuut te vervelen.echt een aanrader! groetjes Bob.

Gereisd in augustus 2006

• 7Manon Woolderink16-07-2006

Supermarkt op 5 min loopafstand ( aan te bevelen ivm met de lekkere verse warme broodjes voor het ontbijt). Strand & centrum ca. 5 minuten. Tevens de schoonmaak 1 maal per week. Maar er staat buiten een bezem waar je wel het zand even kan weg halen. Heerlijk uitzicht op de zee. Pref zeezicht echt aan te raden. Bedden zijn hard, wc papier & handoeken handig om zelf extra te hebben. Maar voor de prijs kan je ook niet zoveel verwachten. Duits kunnen praten is handig. Uit eten zeker doen! Tasos is erg goed zit aan het strand & je mag daar met borden gooien erg leuk! Aan te raden is een luchtbed & snorkel mee te nemen als je gaat zwemmen in zee. ivm met schildpadden. De prijs kwaliteit verhouding was oke. Jeepsafari zeker de moeite waard. Boottocht vonden wij iets minder je kan zelf beter een waterfiets & motorboot huren.

Gereisd in juli 2006

• 8Rivka en Fedor04-01-2006

Heerlijke vakantie daaro gehad (september 2004). Hadden kamer op eerste etage met mooi balkon: het mooiste uitzicht van het complex! In een paar minuten lopen naar het strand en de eetgelegenheden (en supermarktje). Naastgelegen zwembad was een groene oase (o.a. bananenbomen) en mooi schoon. Bij andere hotels zag dat er heel wat slechter uit. Eigenaar was idd wat rumoerig, zijn vrouw was bijzonder aardig.

Gereisd in januari 2006

• 8Rom en Gerda20-07-2005

Eenvoudig en netjes ingericht appartement.Alles op loopafstand, strand, winkeltjes en eetgelegenehden. Bij het strand rechtsaf naar het rustige gedeelte en linksaf naar de drukke hoofdstraat. Een heerlijk balkon met veel privacy, af en toe last van tegenover gelegen hotel met bar (muziek en rumoerige Engelsen) Schoonmaak liet te wensen over 1 keer in de 3a4 dagen.

Gereisd in juli 2005

Appartement Blue Studios info