Géén boekingskosten

• 4.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

105 Reviews over Arkadianos

• 8tom13-06-2010

fajne wakacje

Treść: Narodzie malkontentów!!! Ja z żoną byliśmy od 29 V do 11 VI w Arkadianos w wersji all. Obsługa bardzo miła kelnerzy, pani sprzątaczka. Jedzenie urozmaicone i do syta. pokoje czyste i duże, sprzątane co drugi dzień. Basen i plaża pod nosem. jedyną małą niedogodnością mogła być mała łazienka gdzie krótka zasłonka w natrysku powodowała iż chlapało się na podłogę.Ale jeśli komuś sprawia to problem to polecam hotele z odpowiednio wyższą ceną.

• 6joyce23-05-2010

verschrikkelijk!!!

dit was echt vreselijk! de kamers waren klein, de douche was echt gewoon goor het zat vol schimmels aan de muren en het stonk er naar het riool. het ontbijt hield niks in alleen maar wat droog brood en eieren en drinken, er zaten vliegen op het brood. wij hadden niet all-inclusive gedaan en dat moet je ook niet doen , want wij hebben gewoon in allemaal verschillende restaurantjes gegeten dat is wel lekker! het personeel was erg onvriendelijk en deed geen moeite voor het schoonmaken. wel een pluspunt: het ligt daar heel erg mooi pal aan het stand, en dat met zon accomodatie dat kan echt niet.... mijn advies is ga hier nooit heen!

• 6Anita28-09-2009

Dat zoiets bestaat!!

Onvriendelijk en ronduit griezelig personeel die een oorlog starten over een vieze handdoek (handdoek was vies geworden, nadat ons balkon door lekkage rommel zwart was geworden, het moest ergens mee worden gereinigd gezien het schoonmaak personeel verder geen klap uitvoerde) Lekkages, schimmels..het stond zo ongeveer op instorten, en dat is echt zonde van zo'n mooi pand met een fantastische ligging. We moesten zelf ons aval naar beneden brengen als we geen ongedierte wilden. Je kon goed op de bedden springen, heb nog nooit zulke enorme veren door een matras heen gevoeld, wat het slapen iets minder leuk maakte (laat jezelf doorslapers voorschrijven voor een vakantie hier, het bed is vreselijk, het gebouw is gehorig) En neem nooit all inclusive, want als het eten er smaakt zoals het ruikt..poeh! Maar de ligging is per! En het eiland is mooi, dus je kan je eigen appartement prima uit de weg gaan..Maar als je regen krijgt, poncho's,plu's en regenlaarzen zijn geen overbodige luxe daarbinnen

• 2Sacha27-09-2009

Bouwval gezocht?

Arkadianos; Oud vervallen pand. Ronduit onbeleefd klantonvriendelijk personeel (uitzonderingen minimaal). Schoonmaak kaffert je in het Grieks uit, keer op keer. Maken niet schoon. Afval moet je zelf brengen naar de receptie anders gaat je kamer stinken. Handdoeken en beddengoed moet je zelf halen anders heb je twee weken hetzelfde. Met regen is er zoveel lekkage in de hal dat het blank staat(doen ze ook niks aan). Oh ja dat water langs de muur binnen in het pand heeft niets met design te maken. Elektriciteit valt uit door de lekkage. Wilt u genieten van een vakantie in Arkadianos? Wees snel, want ik denk dat het pand anders al is ingestort voor u er geweest bent!

• 6Anita27-09-2009

guttegut

eerste indruk was goed,ruim app,leek schoon,mooi gebouw, wel oud.maar na 2 weken verblijf ben je blij nog te leven,zeker omdat we nogal wat noodweer hadden,en het gebouw aan alle kanten lekt,door de muren en verlichting heen,spekglad, kortsluitingen etc.Er waren 2 hele enge schoonmakers(kale booskijkende crimineel uitziende man en een kleine gemene heks),die ontzettend boos waren over een handdoek die we hadden gebruikt ons door lekkage smerig geworden balkon mee te drogen.Ze konden alleen geen woord engels,dus besloten ze vooral onze kamer niet meer schoon te maken,met als excuus later,dat ze onze sleutel kwijt waren.. we hadden goddank geen all inclusive,dan moet je eten in een stinkend met felle lampen belichte kantine!zonde om op zo'n mooie locatie,zo'n van origine mooi pand, zo enorm te verwaarlozen en er ongeinteresseerd,incompetent personeel rond te laten lopen

• 6fam van der Heijden27-08-2009

leuk.om.een.dag,..of.12.te.verblijven

het licht niet onaardig het is niet slecht als je wat aardig bent en een praatje maakt als het lukt dan krijg je best veel voor elkaar zelfs 10 PROCENT OF MEER het resterant is niet slecht onze drie kinderen hebben het er prima naar hun zin gehad .Aleen het is er wel gehoorig .VANGILIS of zo iets de groeten uit schijndel

• 3Revi Snoeren21-08-2009

Redelijk slecht

Wij hadden voor een appartement gekozen ivm alle slecht referenties op zoover. We zijn blij dat we dit gedaan hebben, aangezien het eten van het hotel zeer slecht is! het personeel verwacht dat wij met 1 keramische kookplaat konden koken. De kamers zijn veel te klein. (bij ons wel schoon, er werd 3x per week schoongemaakt en de handoeken vervangen) Het personeel is wel onvriendelijk. En heeeel veel lawaaierige engelsen in de laate uurtjes die je wakker houden. Verder is de ligging wel super goed! als je een scoorter huurt, ben je overal binnen 30 min. Maar ik begrijp heel goed dat Neckermann stopt met dit Appartement!!!!

• 1Helena26-07-2009

Nigdy więcej

Brud, robactwo, jedzenie bardzo skąpe i monotonne. Plaża tragiczna - klepisko z ziemi. Grecy kasowali za leżak jak się go doprowadziło do porządku. Do Laganas, gdzie można było kupić coś do jedzenia, było ok. godziny drogi plażą (ulicą jeszcze dalej) Hotel ma dwie gwiazdki ale na nie nie zasługuje.

• 5DDM18-03-2009

Zakynthos - bardzo tak, Arkadianos - raczej nie

Zakynthos jest świetnym miejscem na wakacje, szczególnie jeśli lubisz zobaczyć więcej niż dno basenu:) Widoki jak chyba nigdzie w Grecji (a widziałem tam całkiem sporo) niespecjalnie tłoczno, przynajmniej pod koniec sierpnia:) Arkadianos - raczej nie - nie za czysty, na jedzenie też radzę się nie nastawiać:) Na wyspę na pewno jeszcze wrócę, do tego hotelu nie.

• 3r.brasser13-10-2008

4 STERREN M'N RUG OP!!!

de fotograaf moet van wereld klasse zijn. want de eerste indruk in de boeken is wauw. Als je kleine kinderen hebt is de ligging K.. . Je moet met je kinderwagen 4meter naar beneden op een slecht trappetje. Het zeewater stoomt onder je ligbed door dus kunnen de kinderen niet in het zand spelen. De stopcontacten hingen los in de muur. Als je er een stekker uithaalde kwam het stopcontact mee. Kinderen die het terug stopte konden een schok krijgen. Zeer luidruchtig app. en daar ook nog de net zo luidruchtige Engelsen. De katten gingen achter de muizen aan door het holle plafond. Slecht ontbijt. 2 soorten brood ham,kaas jam. aanmaak sinasappelsap en koffie om de weg te teren. Het 3 kamper app. bestond niet en moest met 5 personen in een 2 kamer app. Leuk hoor kinderen in de slaapkamer en wij in de woon/keuken/slaapkamer. Op het balkon ff thee drinken als de kids slapen is heel intensief. shit lepeltje vergeten is over het balkon via de voor deur naar de keuken en vv. nee nooit meer....

Appartement Arkadianos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Aghios Sostis, 29092