Géén boekingskosten

Appartement Anastasia House

GriekenlandZakynthosAghios Sostis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Anastasia House voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 58 reviews

Meer appartement info

58 Reviews over Anastasia House

• 8Isabel06-08-2021

Vriendelijk en betrokken

Bij aankomst ontvangen door de eigenaar. Veel praktische informatie met ons gedeeld en erg vriendelijk. Twee keer in de week werden de kamers schoongemaakt en handdoeken en lakens verschoond door zijn vrouw en dochter. Supermarkt, eettentjes en strand dichtbij in het dorp Agios Sostis. Laganas is ongeveer 7 minuten met de taxi. Voor vragen of een leuk gesprek konden we altijd bij Dennis, de eigenaar terecht. Erg gezellig en gastvrij.

• 8Ruimte
  • 9Edith18-09-2018

Tot de volgende keer(Μέχρι την επόμενη φορά)

Al sinds 2011 kom ik jaarlijks naar Anastasia's house. De gastvrijheid van Dennis en Georgia is uitmuntend en in de loop van de jaren is ons contact zeer goed. Het appartement is ruim en zeer schoon. Een normale handdoekenwissel om de twee dagen en als er iets is dan staan ze onmiddelijk voor je klaar. Ik beveel dit appartement dan ook zeker van harte aan!

• 9Paul18-09-2018

Een echte aanrader

Anastasia house ligt in een rustige omgeving, de eigenaar Dennis is niks teveel en zal altijd behulpzaam zijn. Wat opvalt is dat de meeste gasten jaarlijks terug keren naar dit appartement zoals wij. Prijs kwaliteit verhouding is zeker in balans, een echte aanrader waar je zeker geen spijt van krijgt.

• 6Esther Docter05-09-2018

Prima

Vriendelijke eigenaar. Is er bij ontvangst. Er is geen receptie hij woont in de buurt. 2x per week schoonmaak (redelijk) en handdoek wissel. Klein zwembad ..erg kleine douche. Groot balkon ruime kamer klein aanrechtblok met hoognodig servies. Rustig gelegen

• 9Peter Verhoeven26-07-2018

Geweldig

Mooie ligging overal vlakbij.vriendelijke mensen,schoon appartement.

• 9Henk Schippers22-06-2018

Anastasia house is een klein appartement complex met 10 kamers. Prachtig gelegen in een rustige omgeving. De kamers hebben alles wat je nodig hebt en zijn zeer schoon en netjes. Er is een zwembad met bedjes en parasols. De eigenaar Dennis is een geweldige man en is zeer gastvrij. Zijn vrouw maakt alles schoon. Deze mensen zijn zo vriendelijk en lief. Ze willen je met alles helpen. Wij hebben hier 10 heerlijke dagen gehad en gaan volgend jaar weer. Als wij een cijfer moeten geven dan wordt het een 9 Dennis en zijn vrouw zijn hard werkende mensen en willen alles voor je doen. Wij bevelen dit appartement dan ook zeer van harte aan !

• 7Bo21-06-2018

Eenvoudig appartementen met goede ligging

Kleinschalig appartementencomplex met hartelijke eigenaar op korte afstand van de boulevard van Agios Sostis. Er verblijven hier overwegend Nederlanders. Goede bedden! De inrichting is eenvoudig en de douche erg klein. Schoonmaak en handdoekenwissel is 2 keer per week, dit is wat weinig. Ook kon de schoonmaak kon beter.

• 9Dimitra joannides15-06-2018

Thuiskomen

Wij houden van rust en vriendelijkheid. Dit appartement bevalt ons zo goed dat wij elk jaar in juni terugkomen. We houden van de lokale bevolking en voelen ons elke keer meer dan welkom. Appartement eenvoudig maar er is alles wat je nodig hebt. Het zwembad wordt door de eigenaar Dennis elke dag schoongemaakt kijken nu al weer uit naar volgend jaar P

• 10Ronald19-06-2017

Zeer mooi appartement dichtbij zee

Rustig gelegen en erg mooi om een leuke vakantie te vieren. Zeer leuke en vooral lekkere restaurants op loop afstand voor een redelijke prijs kan je iedere avond lekker eten. Zeer vriendelijke mensen en altijd erg behulpzaam en spreken alle goed Engels en veel ook proberen Nederlands te spreken.

• 8Anette15-06-2017

Einfach liebevoll und sympathisch

Ein gut gepflegtes liebevoll betreutes Appartementhaus. In den vielen Jahren, die ich dort meinen Urlaub verbracht habe, gab es nie etwas zu beklagen. Ich werde immer wieder gerne dort verweilen. Danke für die schönen Wochen.

Appartement Anastasia House info

• CafeNiet beschikbaar