Appartement Anastasia House

Meer appartement info

60 reviews over Appartement Anastasia House

• 2018
    9Edith18-09-2018

Tot de volgende keer(Μέχρι την επόμενη φορά)

Al sinds 2011 kom ik jaarlijks naar Anastasia's house. De gastvrijheid van Dennis en Georgia is uitmuntend en in de loop van de jaren is ons contact zeer goed. Het appartement is ruim en zeer schoon. Een normale handdoekenwissel om de twee dagen en als er iets is dan staan ze onmiddelijk voor je klaar. Ik beveel dit appartement dan ook zeker van harte aan!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Paul18-09-2018

Een echte aanrader

Anastasia house ligt in een rustige omgeving, de eigenaar Dennis is niks teveel en zal altijd behulpzaam zijn. Wat opvalt is dat de meeste gasten jaarlijks terug keren naar dit appartement zoals wij. Prijs kwaliteit verhouding is zeker in balans, een echte aanrader waar je zeker geen spijt van krijgt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6Esther Docter05-09-2018

Prima

Vriendelijke eigenaar. Is er bij ontvangst. Er is geen receptie hij woont in de buurt. 2x per week schoonmaak (redelijk) en handdoek wissel. Klein zwembad ..erg kleine douche. Groot balkon ruime kamer klein aanrechtblok met hoognodig servies. Rustig gelegen

Gereisd met partner in september 2018

• 9Peter Verhoeven26-07-2018

Geweldig

Mooie ligging overal vlakbij.vriendelijke mensen,schoon appartement.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Henk Schippers22-06-2018

Anastasia house is een klein appartement complex met 10 kamers. Prachtig gelegen in een rustige omgeving. De kamers hebben alles wat je nodig hebt en zijn zeer schoon en netjes. Er is een zwembad met bedjes en parasols. De eigenaar Dennis is een geweldige man en is zeer gastvrij. Zijn vrouw maakt alles schoon. Deze mensen zijn zo vriendelijk en lief. Ze willen je met alles helpen. Wij hebben hier 10 heerlijke dagen gehad en gaan volgend jaar weer. Als wij een cijfer moeten geven dan wordt het een 9 Dennis en zijn vrouw zijn hard werkende mensen en willen alles voor je doen. Wij bevelen dit appartement dan ook zeer van harte aan !

• 7Bo21-06-2018

Eenvoudig appartementen met goede ligging

Kleinschalig appartementencomplex met hartelijke eigenaar op korte afstand van de boulevard van Agios Sostis. Er verblijven hier overwegend Nederlanders. Goede bedden! De inrichting is eenvoudig en de douche erg klein. Schoonmaak en handdoekenwissel is 2 keer per week, dit is wat weinig. Ook kon de schoonmaak kon beter.

• 9Dimitra joannides15-06-2018

Thuiskomen

Wij houden van rust en vriendelijkheid. Dit appartement bevalt ons zo goed dat wij elk jaar in juni terugkomen. We houden van de lokale bevolking en voelen ons elke keer meer dan welkom. Appartement eenvoudig maar er is alles wat je nodig hebt. Het zwembad wordt door de eigenaar Dennis elke dag schoongemaakt kijken nu al weer uit naar volgend jaar P

• Oude reviews

10Ronald19-06-2017

Zeer mooi appartement dichtbij zee

Rustig gelegen en erg mooi om een leuke vakantie te vieren. Zeer leuke en vooral lekkere restaurants op loop afstand voor een redelijke prijs kan je iedere avond lekker eten. Zeer vriendelijke mensen en altijd erg behulpzaam en spreken alle goed Engels en veel ook proberen Nederlands te spreken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jeannette13-06-2017

Geweldig

Kleinschalig , heerlijk rustig met een lekker zwembad, Lieve eigennaars , altijd tijd voor een praatje . En zeer behulpzaam . Genoeg eet gelegenheden in de buurt, Wij hebben een top vakantie gehad .

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Dick22-05-2017

Mooi appartement op perfecte locatie!

Heel schone en ruime kamers met mooi balkon, op eerste verdieping mooi uitzicht. Heel schoon zwembad en mooie tuin. Paar minuten lopen van de boulevard van Aghios Sostis, maar nog leuker het achterland: op loopafstand van diverse lokale restaurants, tussen de olijfbomen. Scooterverhuur etc. aan de overkant. Badkamer is wat behelpen, maar dat is dan ook het enige minpunt. De eigenaar zeer vriendelijk. Appartement wordt twee keer per week helemaal schoongemaakt en handdoekenwissel regelmatig.

Gereisd met partner in mei 2017

Appartement Anastasia House info