Appartement Agios Sostis Village

Meer appartement info

37 reviews over Appartement Agios Sostis Village

• 2019
    9Roos18-08-2019

Fijn appartement op super plek!

11 dagen verbleven in Agios Sostis Village

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Catheleine01-08-2019

Agios sostis village, Doen!

Wil je weg van de massa en een complete woning met rondom en boven een terras, heerlijke slaapkamer, boven en beneden een toilet en badgelegenheid? Een complete keuken, diepvries en koelkast? Supermarkt op 100 meter. Strand en tavernes op loopafstand, schroom dan niet te boeken! Gastheer Pano spreekt excellent engels, is super vriendelijk en geeft je advies en tips! Kortom een heerlijke plek met prachtig uitzicht ! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Sylvia02-10-2018

Zeer prettig verblijf

Ontzettend fijn verblijf gehad. De ontvangst was zeer vriendelijk en we mochten meteen naar binnen, geen rompslomp met papieren of paspoorten. De eigenaar is heel aardig, geeft veel tips over de omgeving en is altijd in voor een praatje. Hij woont om de hoek dus hij is altijd in de buurt, bij ons brak een stoeltje en we konden gewoon bij hem aanbellen.

Het appartement is mooi ruim, schoon en netjes. Alles wat je nodig hebt zit erin. Word voldoende schoongemaakt (wij waren maar een weekje). De ruimte is vooral een plus, met 2 zitplekken buiten, boven als beneden, fijn! Er zijn veel zwerfdieren op het eiland, ook bij het appartement was een heel lief zwart poesje, die wij hebben gevoed.

Omgeving heeft veel olijfbomen en begroeiing, wel veel rommel langs de wegen. Beachbar/strand 2min lopen, winkel 5min lopen, eettenten in Laganas 15min lopen. Met de auto is het hele eiland redelijk goed begaanbaar!

Wij hebben een fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Gerard en Bettie16-06-2018

Heerlijk bijgekomen - op naar de volgende keer.

We verblijven nu al 4 jaar in dezelfde villa. Dat zegt al genoeg. Geweldige eigenaren, zeer behulpzaam en gastvrij. De volgende keer zullen we echter later in het seizoen gaan, het werd voor ons al te druk. Erg genoten van de schitterende bloemenpracht.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9m16-06-2018

Heel goede accommodatie

Een ruim appartement met een goede keuken. Hier kun je goed zelf een maaltijd maken. Er zijn twee badkamers. Het was netjes en schoon . Vriendelijke eigenaren. Ze zijn aanwezig maar heel rustig en ze voelen aan of mensen contact willen. Een prachtig plekje . Afstand naar het strand en supermarktje heel goed te lopen. Bij het huisje een balkon en een terras . Dus zowel uit als in de zon zitten is erg luxe. En de huisjes staan op voldoende afstand dat je toch wat privacy ervaart . We hadden wel wat last van muggen. Maar binnen niet. Er waren goede horren. De airco werkt goed. Het verwisselen van de handdoeken is niet vaak. Maar voor ons voldoende . Aan de inrichting is aandacht besteed. Leuke tegeltjes, schilderijtjes.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Karin05-06-2018

Nu al heimwee!

Mooi, schoon, groot appartement wat goed compleet is ingericht . Een heerlijke douche, hoe vaak kan je zeggen dat je douche op vakantie lekkerder is dan thuis? Geweldig gastvrije eigenaren voor wie niets te veel is. Wanneer je iets wil vragen staan ze voor je klaar en regelen het! Echt top! Locatie is ook goed, je kan de drukte opzoeken wanneer je dit wilt maar op dit plekje overheerst de rust. Heel erg leuk om een auto te huren en een dag over het eiland te touren, de auto komt het huurbedrijf voor de deur brengen. Geweldige restaurants in de buurt zoals; Akropolis (Laganas), Bougainvillea hotel en el Greco...boodschappen kan je bij supermarkt La curva halen.......Wil je nar het strand dan loop je het kleine weggetje naast de appartementen af en binnen 3 minuten kan je liggen bij La Sabbia. Wij vinden zouden het zeker niet erg om het een keer over te doen deze vakantie! Van ons een dikke 10!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Maria06-10-2017

Leuk en netjes appartement met goede ligging

Hartelijk ontvangen door de eigenaar met een plattegrond en tips gekregen voor de omgeving, het huren van auto en restaurants. Het nette appartement zag er van de buitenkant schattig uit en binnen was alles aanwezig wat je nodig hebt. Er staat een apart bed op de begane grond, maar dit heeft de eigenaar mee naar boven getild omdat dit hem gezelliger leek voor ons. Top! hele goede, rustige ligging in een dorp naast het feestgedruis van Laganas.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8loek07-01-2017

aanrader, pracht lokatie met een top team

netjes,vriendelijk, wat minder is dat het wat afgelegen licht .

• 9Gerard en Bettie25-06-2016

Zoals alle jaren ineen woord Geweldig!

Als je voor rust gaat, moet je hier zijn. Een prachtige locatie midden tussen de olijfbomen. Geweldige eigenaars, ze zijn er als je ze nodig hebt, verder laten ze je met rust. Niet voor niets zijn we hier al verschillende keren geweest. We willen nu niet meer anders, we zijn hierdoor verwend. Heerlijke restaurantjes in de buurt, zee vlakbij. Kortom, super!!

• 9P&T24-05-2016

Ideale ligging en perfect verzorgd

De ligging van de villa's is perfect. Rustig gelegen tussen de olijfbomen, maar de drukte van Laganas is op te zoeken met een wandeling van nog geen tien minuten. Het strand is op een honderd meter lopen, door beachbar Sabbia waar het trouwens prima vertoeven is op de gratis bedjes. Verschillende supermarktjes liggen op een paar minuten lopen en hebben alle basisproducten in huis. Een grote supermarkt Lidl is gemakkelijk te bereiken met de bus of met een huurauto.

Het huisje is goed verzorgd en wordt om de dag grondig schoongemaakt door Jenny, de Engelse schoonmaakster. Twee badkamers, waarvan 1 met ligbad, een complete keuken (wel wat klein) met vierpits fornuis, oven, grote koelkast met ruim vriesvak en koffie- en theeapparaat. Beneden een balkon in de schaduw en boven een balkon heel de dag in de zon, beide voorzien van een tafel en zitje. Enige nadeel in het huisje vonden wij de te harde bedden en het ontbreken van een houder voor de douchekop.

Appartement Agios Sostis Village info

• Aantal personen2 tot 4