Appartement Agios Sostis Village

AppartementWeer vandaag33°22°
Appartement Agios Sostis Village
9,3

34 reviews over Appartement Agios Sostis Village in het Nederlands

Heerlijk bijgekomen - op naar de volgende keer.

16-6-2018

We verblijven nu al 4 jaar in dezelfde villa. Dat zegt al genoeg. Geweldige eigenaren, zeer behulpzaam en gastvrij. De volgende keer zullen we echter later in het seizoen gaan, het werd voor ons al te druk. Erg genoten van de schitterende bloemenpracht.

Heel goede accommodatie

m
16-6-2018

Een ruim appartement met een goede keuken. Hier kun je goed zelf een maaltijd maken. Er zijn twee badkamers. Het was netjes en schoon . Vriendelijke eigenaren. Ze zijn aanwezig maar heel rustig en ze voelen aan of mensen contact willen. Een prachtig plekje . Afstand naar het strand en supermarktje heel goed te lopen. Bij het huisje een balkon en een terras . Dus zowel uit als in de zon zitten is erg luxe. En de huisjes staan op voldoende afstand dat je toch wat privacy ervaart .

We hadden wel wat last van muggen. Maar binnen niet. Er waren goede horren. De airco werkt goed. Het verwisselen van de handdoeken is niet vaak. Maar voor ons voldoende . Aan de inrichting is aandacht besteed. Leuke tegeltjes, schilderijtjes.

Nu al heimwee!

Karin
5-6-2018

Mooi, schoon, groot appartement wat goed compleet is ingericht . Een heerlijke douche, hoe vaak kan je zeggen dat je douche op vakantie lekkerder is dan thuis? Geweldig gastvrije eigenaren voor wie niets te veel is. Wanneer je iets wil vragen staan ze voor je klaar en regelen het! Echt top! Locatie is ook goed, je kan de drukte opzoeken wanneer je dit wilt maar op dit plekje overheerst de rust. Heel erg leuk om een auto te huren en een dag over het eiland te touren, de auto komt het huurbedrijf voor de deur brengen. Geweldige restaurants in de buurt zoals; Akropolis (Laganas), Bougainvillea hotel en el Greco...boodschappen kan je bij supermarkt La curva halen.......Wil je nar het strand dan loop je het kleine weggetje naast de appartementen af en binnen 3 minuten kan je liggen bij La Sabbia. Wij vinden zouden het zeker niet erg om het een keer over te doen deze vakantie! Van ons een dikke 10!

Hartelijk ontvangen door de eigenaar met een plattegrond en tips gekregen voor de omgeving, het huren van auto en restaurants. Het nette appartement zag er van de buitenkant schattig uit en binnen was alles aanwezig wat je nodig hebt. Er staat een apart bed op de begane grond, maar dit heeft de eigenaar mee naar boven getild omdat dit hem gezelliger leek voor ons. Top! hele goede, rustige ligging in een dorp naast het feestgedruis van Laganas.

netjes,vriendelijk, wat minder is dat het wat afgelegen licht .

Zoals alle jaren ineen woord Geweldig!

25-6-2016

Als je voor rust gaat, moet je hier zijn. Een prachtige locatie midden tussen de olijfbomen. Geweldige eigenaars, ze zijn er als je ze nodig hebt, verder laten ze je met rust. Niet voor niets zijn we hier al verschillende keren geweest. We willen nu niet meer anders, we zijn hierdoor verwend. Heerlijke restaurantjes in de buurt, zee vlakbij. Kortom, super!!

Ideale ligging en perfect verzorgd

P&T
24-5-2016

De ligging van de villa's is perfect. Rustig gelegen tussen de olijfbomen, maar de drukte van Laganas is op te zoeken met een wandeling van nog geen tien minuten. Het strand is op een honderd meter lopen, door beachbar Sabbia waar het trouwens prima vertoeven is op de gratis bedjes. Verschillende supermarktjes liggen op een paar minuten lopen en hebben alle basisproducten in huis. Een grote supermarkt Lidl is gemakkelijk te bereiken met de bus of met een huurauto.

Het huisje is goed verzorgd en wordt om de dag grondig schoongemaakt door Jenny, de Engelse schoonmaakster. Twee badkamers, waarvan 1 met ligbad, een complete keuken (wel wat klein) met vierpits fornuis, oven, grote koelkast met ruim vriesvak en koffie- en theeapparaat. Beneden een balkon in de schaduw en boven een balkon heel de dag in de zon, beide voorzien van een tafel en zitje. Enige nadeel in het huisje vonden wij de te harde bedden en het ontbreken van een houder voor de douchekop.

Zo geweldig mooi, staat op je netvlies gegrift.

18-8-2015

Alles is super goed: de appartementen, de eigenaars, de plek. We kunnen geen minpunten bedenken. Daarom hebben we dit jaar weer geboekt. We zitten reikhalzend uit te kijken naar eind september. Dit is zo'n aanrader, het voelt als thuiskomen.

110% aanrader!

Jasper & Roos
10-8-2015

Bij aankomst met de bus 's ochtends om 10:30 uur kwam de eigenaar ons al gelijk warm ontvangen. Schoonmaakster was nog even een half uurtje bezig, maar we konden onze spullen gelijk al in het huisje zetten!

De eigenaren zijn ontzettend behulpzaam en je kan alles vragen over Zakynthos.

De ligging is prima en je bent met 5 minuten lopen op het strand.

Het huisje is prima ingericht, gratis gebruik van airco (woonkamer en airco in slaapkamer).

Een heerlijk balkon en beneden ook een terras waar je heerlijk kan zitten om te ontbijten of een borrel eind van de middag.

wat een ontvangst om nooit te vergeten

gerrit
18-9-2014

een ontvangst wat ik nooit heb meegemaakt wat een lieve en behulpzame mensen.

De werking van alles word uitgelegd prachtig ingericht heerlijk buitenzitje gewoon goed.

het afscheid deed pijn ,ben er echt helemaal tot rust gekomen.

gaan we zeker nog eens naar toe !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agios Sostis Village in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agios Sostis Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agios Sostis Village scoort een 9.28 uit 10 op basis van 34 reviews.