Zakynthos

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Te duur geworden

Carolus,
    18-11-2018

Het hotel beviel zo goed dat we besloten om in 2019 terug te gaan. Hebben ze de formule veranderd, naar all inclusieve. Betaalde we dit jaar € 1500 , 15 dagen half pension (2 personen) Volgend jaar wordt dit € 2200 15 dagen all inclusieve (2 personen} En dat is het ons niet waard. Gezien de faciliteiten is er voor die prijs wel wat beter te krijgen. Jammer.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

nelly,
    7-11-2018

Erg mooi, kamers een beetje donker maar daardoor wel koel. Super schoon en het eten was heerlijk en niet duur.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Rust, ruimte, mooie natuur

Mirian,
    31-10-2018

Fijn adult resort, mooi gelegen op de berg Wij hadden n grote kamer op de 1e verdieping, met zicht op zee. All inclusief, tot 23u drank en eten gratis Met de huurauto heel het eiland gezien, veel van de olijvenoogst meegemaakt, en genoten van al het moois om ons heen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk relaxt schoon appartement

Laura Groosman,
    30-10-2018

Wat een leuk complex! Wij waren er met ons dochtertje van 2 jaar en hebben genoten. Kamers netjes en werden om de dag schoongemaakt. Mooi zwembad, leuke bar erbij waar je lekker eten kan bestellen (vooral lunch) en heerlijke cocktails. Aardig personeel. Groot voordeel is dat het pal aan het strand ligt, het strand is relaxt, geen schreeuwende kinderen en het loopt geleidelijk af waardoor het ideaal is voor kleinere kinderen. Bedjes kan je tegen betaling huren (€3,- per bed). Op loopafstand van een gezellige hoofdstraat met meerdere restaurantjes. Tip: neem een taxi naar Zakynthos stad, je bent er zo (het is niet te lopen i.v.m. de drukke weg waar je overheen moet). Een aanrader voor jong en oud. Wij waren wel in het voorseizoen dus ik kan niet meepraten over de drukte tijdens hoogseizoen. Juni is een perfecte tijd om te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Aanrader

Even,
    23-10-2018

Houd er rekening mee dat het seizoen deels al afgelopen is in oktober. Restaurants etc kunnen dicht zijn of niet alles meer hebben. In het hotel niks van gemerkt! Vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon, ruim en rustig. In de avond kun je waar “overlast” ervaren van het naast gelegen antonis poolbar (bingo en muziek). Heerlijk dichtbij het zandstrand en leuk straatje om lekker drankje te doen of wat te eten. Hotel absoluut een aanrader! Vanuit daar alles prima te bereizen omdat het eiland toch niet zo groot is. Wij hebben genoten van het hotel, zwembad, ontbijt, diner, omgeving en de rust.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl