Zakynthos

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

accommodaties Zakynthos met aan zee

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Prima hotel aan het stran

c67,
    5-4-2019

Prima hotel, ligt aan het strand. Eten is prima en de kamer is ook netjes. Echt een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Johanna,
    28-3-2019

Het is een heerlijk rustig hotel. Vriendelijk personeel en heerlijk schoon. Het eten is ook erg goed. Er zijn voldoende stoelen rond het zwembad, dus altijd een plaatsje. Lekker relax.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel

Fam. Schalkers,
    25-1-2019

Prachtig hotel en een mooie uitvalbasis op het schitterende eiland Zakynthos. Het eten is echt iedere dag gevarieerd en van goede kwaliteit. Ons zoontje (3) heeft zich prima vermaakt in het kinderbad. Ook voor volwassenen zijn de infinity pools een aanrader. De service is zeer goed, wij gaan in mei 2019 weer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldig

Emma,
    29-11-2018

Prachtig hotel op een toplocatie! Zeker avondeten bij boeken want het was beter dan uit eten gaan! Eigenlijk alleen bij het hotel gegeten. Prima bedden, airco is wel een must.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Maarten,
    27-11-2018

Samen met partner en ander stel geweest. Gedateerde kamers, van onderhoud hebben ze überhaupt nog nooit gehoord. Badkamer liep helemaal onder tijdens het douchen Gevraagde koelkast werd nooit geplaatst helaas. Op dit na een top vakantie gehad. Half pension geboekt, ontbijt karig, dinerbuffet ruim voldoende, vooral de bbq was erg goed. Zwembad had naar ons idee wel iets beter mogen worden schoongemaakt, maar de service van het hotel maakt een hoop goed. Ontzettend vriendelijk personeel. Ook de bar savonds is erg gezellig. We hebben ons prima vermaakt

Gereisd met partner in juli 2018