Hotel Porfyron

Hotel Porfyron
9,8

7 tips over Hotel Porfyron

Aad Kruys, 29-6-2013
Ga op vakantie voor twee of drie weken naar Parga, Sudtours, huur een autovoor bijv. een week, bel in die tijd Hotel Porfyron op voor een kamer te reserveren, naar mijn idee minimaal twee nachten, en beleef de Zagoria met alles erop en eraan.
Engels, 19-6-2013
Vikos kloof; oude bogen bruggen
Dineke Heersma, 13-10-2012
Wij hebben de Vikos kloof gelopen, 900 meter afdalen, klauteren en klimmen en dan weer 600 meter omhoog. Spierpijn & voldoening. Prachtige natuur om te bewonderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Porfyron voor je op een rij gezet:

S.L.T. Kuijpers, 18-9-2012
Neem voor de " Hollandse" winter dr eigengemaakte producten van Porfyron mee naar huis en proef de Griekse zomer in een Nederlandse winter! Alles vers, puur natuur, zelf gemaakt. Rita en Yannis geven nog echt persoonlijke aandacht aan hun gasten, laat u niet afschrikken door de reis, deze is overigens de moeite waard, maar neem contact met hen op en informeer naar de mogelijkheden. Zij leveren maatwerk! Zo lieten wij hen een verjaardagsfeestje met live muziek verzorgen: om nooit te vergeten!
pvputten, 11-7-2012

Bezoek vanaf hier de verschillende dorpjes, de Vikoskloof en ga op zoek naar de oude boogbruggen.

Ook Ioanni ligt op rij-afstand.

Judith en Bart, 6-11-2011
Als je logeert in deze accomodatie en je hebt een huurauto dan zouden wij aanraden om ook 1 dag naar de Meteora te gaan. Dit is een adembenemend zicht. De reistijd is 2,5 uur enkele reis maar dit moet je ook gezien hebben.

hans_heye, 6-10-2011
Wandelen met de gids Makis Logiotatidis. Hij laat je de mooiste plekjes zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Porfyron voor je op een rij gezet: