Hotel Machalas

We hebben een aantal aanbieders voor Machalas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Machalas in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

T. Geelen
17-10-2009

Wij boekten een zagoriareis en omdat we met kinderen reisden werdt op advies van de reisorganisatie het programma voor ons aangepast en verbleven we bij Machalas in Kipi i.p.v. in een hotel omdat de kinderen daar veel meer plaats zouden hebben. Dat was inderdaad een goed advies, want er is inderdaad veel ruimte om te spelen terwijl je zelf op je terras zit of bij de taverna. De kamers zijn heel mooi en ruim en de mensen heel vriendelijk. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Machalas in Zagoria (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Machalas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Machalas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.