Tijdelijk €25 aanbetaling
8.1FantastischScore uit 21 reviews

8.1FantastischScore uit 21 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Elati

• 10K.schilder18-08-2012

Geweldig hotel met een ongekende gastvrijheid

Wat een uniek hotel op een unieke locatie! Alex en Mary doen er alles aan om je verblijf tot n geweldige vakantie te maken. Heerlijk eten alles weten over de geweldige omgeving. Of gewoon toe aan wat rust en aardige mensen; bezoek hotel elati!

• 8Guus en Eugenie Wittens18-06-2012

Gastvrijheid wordt hier groot geschreven.

Bij aankomst werd voor ons handmatig een kaart getekend met alle bezienswaardigheden van de omgeving. Daar,we wat minder goed weer hadden kwam Alex met wat nuttige tips om grotten te bezoeken. Hij heeft ons er zelfs heen begeleid. Her eten wat de pot schaft is ons uitermate bevallen.

• 8marja13-08-2011

heerlijk rustig

Als je voor rust gaat is dit hotel aan te bevelen. Eigenaar Alex en zijn vrouw doen er alles aan om je een heerlijke tijd te bezorgen. Hij kookt de lekkerste gerechten voor weinig geld en weet de mooiste plekjes om naar toe te gaan. Op het terrras is het heerlijk vertoeven. Het dorp zelf stelt weinig voor. Een aantal huizen en lege hotels.

• 6marieke06-11-2010

Mooi gelegen, wel wat benauwend

Wij verbleven hier een aantal nachten tijdens een rondreis. Het hotel is inderdaad prachtig gelegen en een prima uitvalsbasis voor dagjes weg en wandelingen. Het komt echter wat benauwend over, je voelt je toch lichtelijk bekeken door de eigenaren en gaat daardoor niet heel fijn een tijd op het terras zitten met een boekje. Al gauw voel je je verplicht om er wat te bestellen en er 's avonds te eten. Dit hebben wij alleen de eerste avond gedaan en was op zich goed. Alleen heb je geen keus en ligt de prijs vrij hoog. Schuin tegenover vind je Sta Riza, een leuk restaurantje met een mooi panoramic view (glazen wand). Heerlijk gegeten daar, veel keus en nog goedkoop ook, ook sfeervol/ romantisch zitten. De kamers zijn ouderwets, wat op zich wel wat heeft. De douche is erg klein, je plakt bijna vast ah douchegordijn. Het bed lag aardig.

• 9Bennie12-09-2010

Een onbekend maar adembenemend stukje Griekenland

Elati ligt in een heel klein dorpje midden in het natuurgebied Zagoria. Het uitzicht vanaf het terras is adembenemend! Elke avond zorgen de eigenaars Alex en Mary, die alletwee uitstekend Engels praten, voor een echte Griekse maaltijd voor heel weinig geld. Ook geven ze graag uitleg over de omgeving, waar je geweest moet zijn en de routes daar naartoe. Een echter aanrader voor rustzoekers; in het dorpje is verder geen vertier. Kamer 9 is echt oud authentiek Grieks en wonderschoon.

• 9Kees en Diane26-07-2010

geweldig hotel in een adembenemende omgeving !!!

We hebben tijdens onze rondreis 5 dagen in Hotel Elati gelogeerd. We werden zeer gastvrij ontvangen door Alex en Mary die er alles aan doen om te zorgen dat je een geweldige vakantie hebt. Ze kennen de omgeving en weten precies de plekken aan te geven waar je zeker moet gaan kijken. Het is een schitterende omgeving. En als je dan terukeert naar het hotel , nog vol van alle indrukken wacht daar een heerlijke maaltijd.voor weinig geld! Ze kunnen beiden fantastich grieks koken en geven je graag hun recepten mee! Nog dank voor het advies eerder op deze pagina om naar kamer 9 te vragen, het is een prachtige authentieke, antieke, griekse kamer. Wij vonden ons verblijf in Elati onvergetelijk!

• 10Maarten en Dory Hendriks30-08-2009

Een oase van rust in een waanzinnig landschap

Hotel Elati heeft ons warm verwelkomd in de persoon van Alexos de eigenaar. Onder het motto: Alexos surprise us. heeft hij elke avond onze magen gevuld met verrassende griekse lekkernijen. Vraag hem eens wat hij hiervoor heeft gedaan, dat is een eye-opener. Elati ligt op 1000 meter hoote tegen de berg geplakt aan de rand van een waanzinnig natuurgebied waar je uren kunt rijden of wandelen zonder veel mensen (toeristen) tegen te komen.

• 7Suze Visser16-06-2009

Het voordeel van de twijfel?

Mooi gelegen, maar op noorden, geen zon. Ouderwets. Eten niet goed en niet echt Grieks, te vet en veel te duur. Geen menukaart; prijzen verrassing bij vertrek; eenvoudige spaghetti € 11,00 p.p. Ontbijt op bordje; iedere dag hetzelfde. Advies: bij aankomst zeggen dat je niet mee eet. Overal eet je veel lekkerder, echt Grieks en veel goedkoper. Wij hebben 2x heerlijk in de buurt gegeten. Aanrader: Porfyron in Ano Pedina. Omgeving prachtig.

• 8sonja de graaff02-10-2008

echt een aanrader

heel leuk authentiek hotel met als alex en maria als fijne gastheer en vrouw, we hebben ons iedere avond laten verrassen met heerlijk eten wat heel goed betaalbaar is. de omgeving is werkelijk onbeschrijfelijk mooi. Onze kamer was netjes en de badhanddoeken werden iedere dag verwisseld als je van rust en de natuur houdt is dit echt een aanrader, wij vonden het de leukste 5 dagen van de reis.

• 8Rob & Joke28-09-2008

Sfeervol hotel in prachtige omgeving

Wij hadden een prachtige, ruime en sfeervolle kamer (nr. 9, op hun site omschreven als "one of our best rooms). Sommige kamers in het hotel zijn soberder, met een minimale douchegelegenheid. Mooi en bloemenrijk gezamenlijk balkon/terras. Prachtig uitzicht over de Vikoskloof. Alex en Mary zijn een zeer goede gastheer en gastvrouw, die er moeite voor willen doen het hun gasten naar de zin te maken. Alex geeft graag (vrijblijvende) uitleg over de activiteiten in de omgeving. De door Alex en Mary bereide typische Griekse gerechten hebben we ons heerlijk laten smaken. Met de overige gasten van de rondreis "De ontdekking van Epirus" hebben we menig gezellig uurtje gehad, waar we met veel plezier op terugkijken. Alle 3 de accommodaties en locaties van deze rondreis hadden een eigen karakter, maar de sfeer en ervaring in Elati House was toch wel heel bijzonder. Hier kijken we nog lang met een heel goed gevoel op terug. Zeer zeker een aanrader!

Hotel Elati info

Het complex