Géén boekingskosten

Ameliko

GriekenlandVaste land en EviaZagoria (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ameliko voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 15 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 15 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Ameliko

• 10Cees en Ria van der Meijden14-10-2017

Dit is een prachtig gebied waar je schitterende wandelingen kunt maken.

• 9Cees en Ria van der Meijden18-06-2016

Het was weer heerlijk om terug te zijn.

Het Zagoria gebied is 'n prachtig wandelgebied. Wij hebben genoten van de rust en de natuur. In Hotel Ameliko wordt je verwend door de gastheren Miltos en Giorgos. 's Morgens 'n lekker ontbijt en 's avonds 'n heerlijk diner. We zijn weer in de watten gelegd.

• 9gm_215-06-2014

een plek om terug te komen

De gastheren van Hotel Ameliko maken je het erg naar de zin. Ze zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en zorgen voor fantastsich ontbijt en ook diner als je daar om verzoekt. Heerlijk gegeten. De kamers zijn ruim, het dorp heerlijk rustig en een prima uitvalsbasis voor wandelingen en autoexcursies in de omgeving. Ameliko is een plek waar je naar teruggaat.

• 10Margreet Brummans-van goor04-09-2013

Geweldig

Dit is een bijzonder hotel, met buitengewone gastheren die overheerlijk koken! Wij zijn verliefd geworden op het gebied, de Zagoria, tijdens onze fly en drive. Daarna hadden we nog 2 weken hotel met zwembad enz, maar we zijn een weer paar dagen terug gegaan naar dit hotel. De rust, de gastvrijheid, de mogelijkheden om te wandelen in een schitterend gebied, de frisse, lichte kamers.... Voor ons was het compleet.

• 10visserjf21-08-2012

Super!

Tijdens de fly-drive in dit hotel beland. Wat een ervaring... Als je wil weten wat Griekse gastvrijheid is, moet je hier naar toe. Heel rustig, verstild dorpje, gerieflijke accomodatie, maar bovenal geweldige gastheren! Efcharisto!

• 9Hellamir22-07-2012

Geweldig!!

Na veel verhalen gehoord te hebben, wilden we het eens met eigen ogen zien. Het gebied is geweldig en het hotel past in dit gebied. De eigenaren leggen je in de watten en voorzien je van alles wat je nodig hebt: eten, drinken en de nodige informatie. Omdat we niet zo goed konden inschatten wat onze kinderen (17 en 15 jaar) van een verblijf in Zagoria zouden vinden, hebben we maar voor 2 nachten geboekt, maar ook zij hadden graag nog wat langer gebleven. Een absolute aanrader, ook met kinderen, en wij gaan zeker nog een keer terug.

• 0Gerhard Renner20-06-2012

Traditional hotel

Das Hotel liegt in absoluter Ruhelage in Ano Pedina (eines der 46 Zagoria Dörfer). Die Zimmer sind liebevoll eingerichtet. Besonders zu erwähnen ist , das die Betten mit einer qualitativ hochwertige Matratze ausgestattet sind. Auf Wunsch kocht der Hausherr Spezialitäten aus der Region und überrascht mit Köstlichkeiten aus eigener Produktion. Fazit: Du kommst als Fremder und gehst als Freund!!!

• 8egbertH26-05-2011

prettig Hotel in authentieke stijl ingericht.

Aangenaam verblijf, enkele dagen in Mei. Bijzonder vriendelijke eigenaars. Goed uitgangspunt voor tochten door het gebied van Zagoria. Aanrader!

• 9Angeliki04-04-2010

Wat een service en mooie kamers

Hotel Ameliko ligt in het centrale deel van Zagoria, een prachtig natuurgebied gelegen op het Griekse vasteland. Als je van wandelen, rust en van de Griekse gastvrijheid houd (wie niet?), dan is dit een must! Miltos en Giorgos zullen er alles aan doen om je vervlijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een heerlijke hotel in een heerlijke streek!

• 8Ab en Loes03-06-2009

Leuk hotel in schitterende omgeving

Wij zijn in hotel Ameliko terechtgekomen tijdens een fly drive. Helaas maar een nacht want het hotel is prachtig. Mooie, grote en schone kamers. De omgeving is prachtig en nodigt uit om er wat langer te verblijven.

Hotel Ameliko info

• Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• BadkamerBeschikbaar