Hotel Nestos

We hebben een aantal aanbieders voor Nestos voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nestos in het Nederlands

gunstig gelegen hotel

c.tijms
6-9-2012

Op doorreis naar Turkeije is dit een prima hotel met een ruime parkeerplaats in Xanthi,met een 24 uurs receptie een lift nette kamers en een goed ontbijt het geheel voor een redelijke prijs 2012 46 euro

Oo 10 minuten lopen van het drukke centrum het hotel is rustig gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nestos in Xanthi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nestos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.