Hotel Viraggas

We hebben een aantal aanbieders voor Viraggas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Viraggas in het Nederlands

Met jonge kinderen

Warm thuis in Grieks Macedonie! Gastvrij & schoon!

Hans Elenbaas
1-5-2016

Vrastama ligt tegen een heuvel. Het is een authentiek Macedonisch dorp. Een dorpsbewoner (met ezel) wees ons de weg naar deze verscholen idyllische plek!

De Gastheer en Gastvrouw ontving ons hartelijk. Ons zoontje van 9 heeft heerlijk gespeeld met de lieve hond.

Het apartement was in oorspronkelijke Macedonische stijl verbouwd.

De woonkamer was prachtig. Onder het genot van een glaasje Griekse wijn hebben we heerlijk uitgerust van de reis bij het haartvuur. Yamas!

De Gastheer en gastvrouw kunnen heerlijk koken en hebben ons goede uitleg gegeven over de prachtige omgeving. Natuur en cultuur dicht bij elkaar.

Prachtige kust, mooie bergen, karakteristieke dorpjes.

Bedden waren goed en sanitair was schoon en prima.

Een volgend keer gaan wij hier zeker weer naar toe....

Antio!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viraggas in Vrástama (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viraggas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.