Appartement Vrachos Beach

Appartement Vrachos Beach
8,7

6 tips over Appartement Vrachos Beach

Sander Mooij, 22-7-2018

Parallel aan het strand van Vrachos lopen bergopwaarts verschillende weggetjes waarover je een prima wandeling kunt maken. Met google maps kom je een heel eind maar niet alle aangegeven routes bestaan nog.

White Sand Restaurant heeft iedere donderdagavond live muziek.

Funky Pearl Beachbar, vrij noordelijk gelegen aan het strand, is heel relaxed en prachtig gelegen in het groen, met hangmatten, loungehoeken en ontspannen muziek.

hanszwang, 10-5-2014
Ga in een gehuurde auto de natuur verkennen, geweldig!
Daan, 6-9-2012

Uit eten kan je leuk in Parga. Tip is taverna Yannes en The 5 senses restaurant. Deze liggen bijna naast elkaar (Agiou Athanasiou).

Meteora is ook een aanrader. Het is even 2,5 uur rijden (deels snelweg wat lekker doorrijd, maar eerste en laatste gedeelte binnendoor) maar de moeite waard! Ga op tijd weg, want sommige kloosters sluiten al om 16.00. Sommige kloosters zijn op bepaalde dagen gesloten, informeer even van tevoren over de 'beste' dag dat je kunt gaan.

mast, 25-8-2012

Een auto heb je echt nodig alsje ergens wilt komen of wat wilt zien.Wij hadden de auto in nederland gehuurd bij sunny cars, maar het kan ook terplekke dat scheelt niets in prijs.

Wij hebben een super vakantie gehad , maar de volgende keer zou ik eerder naar Parga gaan. Als je een excursie wilt doen moet je ook eerst in Parga zien te komen wat 28 kilometer verder ligt.

fam. Wittens, 25-6-2012
Ruim voldoende uitstapjes in directe omgeving mogelijk.
AM, 12-9-2010
Parga is erg toeristisch. Preveza is een echte Griekse stad met aardige (niet toeristische) boulevard met veel terrasjes. Grote supermarkten langs de weg naar Preveza. Kanalaki heeft een aantal kleinere supermarkten (en een pinatuomaat!)