Appartement Vrachos Beach

Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
Appartement Vrachos Beach
8,8

55 reviews over Appartement Vrachos Beach in het Nederlands

Heerlijk voor een relaxed verblijf aan het strand

Sander en Angelica
17-7-2018

Wij waren hier begin juni met ons zoontje van ruim 1, en dat is goed bevallen. Prima ruim appartement, dagelijks schoongemaakt, mooi uitzicht vanaf balkon en extra kamer voor de baby was ook ideaal. Uitstekend naastgelegen restaurant waar we meestal ontbeten en dineerden, met aardige eigenaars die goed Duits spreken en hun vak verstaan. Vrachos Beach is een mooi strand met in juni niet zo veel toeristen, wat wij wel prima vonden. Ondanks de vele strandbedden is het sowieso nog niet zo toeristisch uitgebuit (in de weekenden komen er veel Grieken), waardoor het een gemoedelijke uitstraling heeft. Verder naar het noorden aan de boulevard zit een aantal leuke tentjes, o.a. de Funky Pearl Beachbar, waar je heel relaxed in een soort groen paradijsje kunt zitten, beetje hippie stijl. Wil je de omgeving leren kennen heb je zeker een huurauto nodig. Er is geen OV. Wij zijn naar Gliki, Parga en Ammoudia geweest, allen niet al te ver. Was prima!

Heerlijke plek voor familievakanties

Songa Jansen
10-1-2018

Met een restaurant én zwembad bijna op het strand, is dit de perfecte plek voor een ontspannende familievakantie! Hele aardige mensen die altijd voor je klaar staan

Topvakantie!

Floor
26-9-2017

Wat een topplek, Vrachos Beach Hotel! Wij hadden een 2-kamer appartement met een zeer ruim balkon. Keukeninrichting is minimaal, toch hebben wij niks gemist.

Bedden zijn goed en de ligging van het hotel/appartement is fantastisch.

Je hoeft alleen maar een rustig weggetje over te steken en je bent op het (zand)strand. Gratis ligbedden met parasols en de zee is heel helder en in september heerlijk van temperatuur.

De eigenaar en al het personeel werken zeer hard en zijn ongelooflijk (en oprecht!) vriendelijk; ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is heerlijk en zowel op het overdekte terras als op het terras aan zee is het heel gezellig zitten. En altijd een persoonlijk woordje van de eigenaar en/of de ober en na afloop een bordje meloen of een glaasje ouzo 'van het huis'.

Zelden zo een relaxte en heerlijke vakantie gehad!

Ligging is rustig en mooi.Prachtig zandstrand aan de overkant van een rustige weg.Voor het personeel is geen vraag te veel om er een fijne vakantie van te maken.Tevens het beste restaurant van de hele omgeving.Elke dag een goed ontbijt en in de avond een heerlijke maaltijd en als afsluiter een klein sterk eigen gestookt drankje genaamd ........Tsipouro.

Prima appartement

Rian
3-9-2017

Het is een prima plek als je rust zoekt.

Vrachos beach bestaat enkel uit appartementen en hotels, twee bakkerijen en twee supermarkten. Er is geen pinautomaat en geen openbaar vervoer. Een taxi naar het nabijgelegen Parga kost €35,- enkele reis. Eigen vervoer is dus wel een aanrader.

Dit appartementencomplex is verzorgd. Iedere drie dagen wordt er gepoetst en worden de bedden en handdoeken verschoond. Er is een slaapkamer, badkamer en keukenblok met koelkast. Verder een balkon bij iedere kamer.

Bij dit complex is een goed restaurant direct in het gebouw en met een terras aan de overkant van de (rustige) straat. Ontbijt, lunch en diner zijn prima.

Aan het strand zijn meer dan genoeg gratis ligbedden. Je moet zelf een badlaken meenemen.

Supervriendelijke, meedenkende mensen, zowel bij het appartement als in het restaurant. Niets dan complimenten voor hen!

Genoten van vakantie in Vrachos Beach

Ger
26-8-2017

Twee weken verbleven in een ruim 3-kamer appartement in augustus. Voorheen waren dit blijkbaar 2 studio’s geweest, waardoor we 2 kleine en gescheiden balkonnetjes hadden. Hier kun je niet met zijn vieren op vertoeven. Verder was het een prima appartement waar driemaal in de week handdoeken en beddengoed wordt verschoond. De ontvangst bij aankomst was hartelijk en alle personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Vrachos Beach ligt gescheiden door een weg aan het zandstrand. Heerlijk zwemmen en strandbedjes zijn volop kostenloos beschikbaar. Als “tegenprestatie” wordt je wordt geacht iets te consumeren, maar afdwingen is er niet bij. De zee loopt vrij snel af waardoor het voor kleine kinderen wat minder geschikt is. In augustus, een vooral in de weekenden, hoor je met name Grieks op het strand door de vele dagjesmensen. Zwem je liever in het zwembad dan is het inderdaad jammer dat die in de middaguren gesloten is.

Vrachos Beach ligt enigszins aan de buitenkant van een langgerekt lint van accommodaties, restaurantjes, bars en wat winkeltjes. Op 5-10 minuutjes lopen vind je een bakker (lekker brood!) en supermarkt.

De meeste avonden aten we bij Vrachos Beach. In onze ervaring het beste restaurant waar we aten. Qua prijs hoef je het niet te laten, want die liggen overal zo’n beetje op een gelijk niveau. Als afsluiter biedt men fruit aan en een enkele keer een ouzo.

Wat betreft de behulpzaamheid; onze zoon was 1 dag ziek en kon niets binnenhouden. Met de receptie werd afgesproken om het even aan te zien. Mochten we willen, dan zouden ze ons op verzoek naar een arts brengen. We kregen zelfs het telefoonnummer om ’s nachts te bellen als we er niet op gerust waren. Over behulpzaamheid en service gesproken! Gelukkig was het niet nodig en ging het de volgende dag een stuk beter.

We hebben een fijne vakantie gehad in Vrachos Beach van waaruit we met een huurauto het interessante en mooie achterland hebben bezocht.

Super verblijf gehad!!

A.N.
24-8-2017

Appartementen zijn ruim, schoon, netjes en alle 'basis' benodigdheden zijn aanwezig. Keuken is op z'n Grieks, eenvoudig. Maar waarom zou je zelf koken als het beste restaurant van Vrachos voor de deur ligt.

Badkamer is eenvoudig, maar voldoet. Dit familiebedrijf doet er alles aan om het mensen naar de zin te maken. Erg gastvrij. Mocht je niet alleen van zon, zee en strand houden, huur dan een auto. De omgeving 'Epirus' is prachtig. Ook een bezoek aan Lefkas is de moeite waard. Strandbedden zijn gratis en met bediening. Ik kan maar één minpuntje bedenken en dat is dat het zwembad op het heetste moment van de dag gesloten is. Tussen 13.30 en 17.30 uur. Voor de rest alles tiptop in orde!!

Hoekstra
14-7-2017

We hadden een ruime nette studio met zij zeezicht. Mooi breed strand met gratis ligstoelen en parasols. Heerlijk rustig in de periode dat wij er waren. Omdat er geen openbaar vervoer rijdt is het rustig op de weg gelegen tussen hotel en strand. Zeer vriendelijk personeel die er alles aan doen om je het naar de zin te maken.

Wat ik wel erg jammer vindt is dat zeer waarschijnlijk mijn stalen horloge van de hotel kamer is ontvreemd. Ik was zo naïef om hem op de tafel te laten liggen in de veronderstelling dat de enige die binnen is geweest (schoonmaakster) daar wel van af zou blijven. Ik was hem de derde dag al kwijt nadat de kamer was schoongemaakt. Toch had ik het vertrouwen dat het horloge wel weer boven water zou komen. Maar helaas.....

In een woord: geweldig!

Helena Hulleman
6-7-2017

Wat een super hotel en geweldig lief en vriendelijk personeel! Elke dag vers en heerlijk eten. De ligstoelen op het strand hoef je niet te huren en de bediening is ook op het strand. In 1 woord geweldig en hier zal ik zeker terug komen!

Wat heel bijzonder is dat ik mijn Swarovski armband kwijt was geraakt en ik kreeg net een telefoontje van het reisbureau dat hij gevonden is in hotel Vrachos Beach. Hij kon niet in mijn koffer omdat deze gesloopt aankwam op de band van het vliegveld. Rits kapot en het slot eraf gebroken. Geen kluisje op de kamer dus wat een eerlijke mensen...i love it...alle lof voor dit hotel!!

Aanrader voor rustzoekers!

Elly
5-7-2017

Een kleinschalig complexje, waar gastvrij- en klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat. Direct aan één van de mooiste Griekse stranden (door een rustige weg gescheiden), ideaal voor rustzoekers! Kamer is voorzien van keukenblokje, maar verwacht er niet uitgebreid te kunnen koken, want het keukengerei is niet erg ‘compleet’. En waarom zou je ook? Het eten in het restaurant is overheerlijk en voor een hele betaalbare prijs. Wij waren aangenaam verrast! Er is geen geld-automaat in de buurt (was er wel, maar is verwijderd) en ook geen openbaar vervoer. Auto huren is een must als je iets van de omgeving wilt zien (Parga, Lefkas, Acheron Springs zijn enkele aanraders!) Maar als je een weekje rust, zon en zee wilt, ben je hier prima op je plek! Geen handdoekje leggen, heerlijk lang tafelen onder de olijfbomen aan het strand en genieten! Bediening op het strand aanwezig. Handoekwissel en schoonmaak 1x in de 3 dagen (wel zelf strandlaken meenemen!) We zijn wel wat gewend (qua luxe en comfort), maar deze prijs/kwaliteitverhouding is tóp!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vrachos Beach in Vrachos (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vrachos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.