Hotel V Del Mar

5 reviews over Hotel V Del Mar in het Nederlands

Fijne lokatie

Peter en Gerrie
3-2-2017

Gezellig kleinschalig hotel. Je kunter goed eten. Ontbijt ook goed. Schoonmaak niks aan op te merken Dit is niet het autenthiek griekenland wat je van de eilanden gewend bent.

Jammer dat er geen busvervoer is. Je bent verplicht om een auto te huren wil je de streek wat verkennen

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

mooi uitzicht en vriendelijke duits sprekend

Tony
21-12-2015

Vriendelijk personeel, mooie kamer eenvoudig ontbijt zonder auto kom je niet alle mooie plekken te zien

Gereisd Met partner in juni 2015

Geweldige accommodatie

H.Rietman
7-10-2014

Wij hebben van 2 tot en met 13 september onze vakantie hier doorgebracht. Het was in een woord geweldig. Zelden zo'n mooi,verzorgd en schone accommodatie gehad in al die jaren dat we in Griekenland onze vakantie hebben doorgebracht. Zeer gastvrije familie en een hele mooie omgeving. Huur er wel een auto bij als je iets van de omgeving wilt zien want je zit hier wel op een zeer rustige plek zonder openbaar vervoer. Wij hebben het hier heel goed gehad!

Gereisd Met partner in september 2014

Fijn hotel

Gois
27-5-2014

Fijn hotel, mooie ligging en goede service, vriendelijke eigenaars/ personeel. Kamers zijn schoon, ontbijt is goed. Vrachos bestaat voornamelijk uit hotels/ appartementen en eetgelegenheden gelegen aan een mooie baai met boulevard (in mei is het heel rustig). Ook zijn er kleine supermarktjes. Om het prachtige ruige en groene landschap van Epirus te ontdekken is een huurauto aan te raden. Zo hebben wij onder andere de Vikos-kloof, kloosters van Meteora, Parga, ruïnes, Acheron rivier en mooie baaien (ook te wandelen) bezocht. En daarnaast zijn wij uiteraard ook tot rust gekomen op de strandbedjes van het hotel aan het mooie strand van Vrachos. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een ontdekking, dit hotel en deze plek!

peter zijlstra
26-5-2014

Gewoon een goed en leuk hotel. Mooi gebouw, fijne kamers, compleet, balkon met zeezicht, tip-topbadkamer, zwembad niet groot maar prima. Alles elke dag brandschoon! Leuke halfopen ruimte zeezicht voor ontbijt, bar, hapje en drankje. Geen diner wel snacks. Alles prima verzorgd. Nooit van Vrachos gehoord, toevallig terecht gekomen, maar ligging is ideaal. Vóór het hotel (trouwens ook appartementen) rustige boulevard, prachtig breed schoon zandstrand, ligstoelen en parasols, volleybal, etc. Uitzicht vanuit hotel (vrijwel alle kamers) op zee is echt prachtig. Dorp is naar verhouding rustig maar genoeg taverna's, barretjes, etc. Voor ouderen rustig genoeg maar ook veel (vooral Griekse) jongeren, alles gaat prima samen. Mooie omgeving, wij hebben veel gewandeld, in de bergen en langs mooie kust, prachtige baaitjes. Uniek achterland. De eigenaars (spreken Duits) en personeel zijn ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Voor kinderen geen speelvoorzieningen maar goede sfeer en ruimte.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel V Del Mar in Vrachos (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel V Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.