Appartement Haris

Appartement Haris
8,3

4 tips over Appartement Haris

Marc, 1-7-2015
Het oord Vrachos biedt maar weinig. Heel veel eetgelegenheden, 3 kleine supermarktjes, maar geen pin automaat tegen gekomen. Gelukkig hadden wij de beschikking over een huurauto, waarmee we de kust naar het noorden zijn afgereden. Pargas is een leuke toeristische plaats, met veel souvenierwinkeltjes en leuke restaurantjes. Verder naar het noorden nog een aantal prachtig baaitjes. Bezoek aan de archeon rivier was ook prachtig. Voor de tijd van het jaar, was het er erg rustig.
bout-schipper, 22-6-2015

Restaurant Ionion (op korte loopafstand) kun je heerlijk (Grieks) eten.

In Kanallaki zijn grotere supermarkten en is kapsalon Roula (in de hoofdstraat, schuin tegenover het gemeentehuis) zeer aan te bevelen.

eva bijlsma, 22-6-2015
Voor kinderen is er niets ja het zwembad maar is vrij simpel. leuk om even een baantje te trekken. Je moet er ook beslist een auto hebben.Anders kom je echt nergens.

We hebben een aantal aanbieders voor Haris voor je op een rij gezet:

A&A M. Hurdegaryp, NL, 14-9-2014
Een huurauto is wel aan te bevelen omdat Vrachos wel wat afgelegen ligt. Daarom is er ook geen massatoerisme. De afstand naar de luchthaven is ca. 35 min rijden. De kamers op de 3de verdieping zijn afgelopen winter nieuw bijgebouwd en deze zijn supermodern. Mooie wastafel en een prachtige inloopdouche, bidet en toilet. Het hotel heeft een eigen restaurant, ca. 150 m van het hotel. Dit is een aanrader en het leuke hiervan is dat hier ook veel locals eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Haris voor je op een rij gezet: