Appartement Haris

13 reviews over Appartement Haris in het Nederlands

Prachtig, rustig en relax

Rick Westenenk
21-7-2018

Dit is een heerlijke plek als je niet graag tussen de toeristen zit. Rustig en ruim strand zonder enorme drukte. Toch ben je binnen 30 minuten rijden in Parga of de rest van de rustgevende omgeving. Zoetwater watervallen, Kaas en wijn eten in bergdorpjes, pitoreske havenstadjes bezoeken; allemaal binnen handbereik.

Het appartement is schoon netjes en elke kamer heeft een uitzicht op de zee en op het balkon kan je rustig genieten van de ondergaande zon.

Fijne plek.

Trijnie
15-6-2018

Heerlijke plek aan soort boulevard, veel restaurantjes, supermarkt maar geen winkels. Huurauto een aanrader. Appatement snappen wij niet, er is wel koffie en thee faciliteit met koelkast. Op 20 m van zee en gratis bedjes. Lekker, weinig gevarieerd ontbijtje op het balkon geserveerd. Aardige gastvrouw en super schoon onderhouden. Wij hadden geen gerenorveerde kamer, en een krappe badkamer met mini douchebak. Op het harde bed lag nu een topper, prima.

Elke dag rond 30 gr, en soms alleen op het strand!

Super lokatie 50 meter van het mooie zand strand

Gerard Hoek A
14-10-2017

Dit had ik geschreven wel in mijn beste Engels in ‚1 woord heerlijk, het plaatsje zelf is niet veel maar (hier ) wel een auto huren (in ned. bespreken is veel goedkoper) hier mijn dank aan Haris. Gerard en Joke Hoek kamer 124

Héérlijke vakantie gehad!!

Gerard en Karin
5-7-2016

Wij zaten in een app op de begane grond dat nog niet gerenoveerd is. Vandaar de 6. Alles deed wat gedateerd aan maar de bovenste verdiepingen zien er prachtig uit. In de keuken is idd alles aanwezig (minimaal!!) maar ik zou toch maar je eigen scherpe messen, een broodplankje, theedoeken en vaatdoekjes meenemen. Een koffiezetter was er ook niet. Die nemen wij ook altijd zelf mee, incl de koffie. De bedden waren verschrikkelijk hard maar desondanks hebben we erg goed geslapen zonder dat we de zelf meegebrachte opblaas matrasjes hoefden te gebruiken. De buurvrouw was verschrikkelijk nieuwsgierig, zij is de verzorgster van de schoonmoeder van de eigenaresse en zij wonen hier het gehele seizoen. Verder kunnen we niets anders zeggen dat het app elke dag super goed werd schoongemaakt en dat de eigenaren verschrikkelijk aardig zijn. We misten bv een prullenbak in de keuken......geen probleem, er werd er eentje neergezet. Het slot van de jalouziedeuren was stuk...geen probleem, het werd snel verholpen.... En dan de tuin....verschrikkelijk mooi!! Het is de hobby van de eigenaar en hij besteed er echt heel veel tijd aan. 's Avonds rook de tuin héérlijk. Ook hebben we gezien dat de zwembad zonnebedden buiten het zwembad afgesopt werden!!!!! In al die jaren dat wij in Griekenland komen, hebben we dat nog nooit gezien...Chapeau!!

heerlijke locatie voor een weekje zon

Rob
10-6-2016

Goed appartement welke elke dag werd schoongemaakt, goed aangelegde tuin en zwembad. Strand op 50mtr met ruim voldoende gratis bedjes.Als je iets van de mooie omgeving zou willen zien heb je een auto nodig. Er zijn meerdere restaurants en 2 supermarktjes. Restaurant Whitesands erg goed voor een zacht prijsje. Enige minpunt de badkamer. Je hebt geen douchescherm dus alles drijft.

Vrachos en Loutsa bestaan uit een 3 km. langerekt wit zandstrand en een boulevard met daaraan diverse hotels, restaurants en barretjes en een tweetal kleine levensmiddelenwinkeltjes. Verder is er niets. Het 'centrum' zoals vermeld op websites van toeroperators bestaat dus niet. Voor wat meer vertier moet je naar Parga. Een auto is dan ook wat mij betreft een must. Zeker in begin mei toen wij er waren. Vrachos is dan nog uitgestorven en vrijwel alles is nog dicht. Het leek wel een soort spookstad. Wij waren soms zelfs de enigen op het strand. Zomers zal dat wel anders zijn.

Haris apartments hadden we geboekt vanwege de vele lovende reviews. Wij hadden een superior kamer op de derde etage. Dit is het nieuwste gedeelte. Keurig verzorgd met een (te hard) 2 persoonsbed, een prima badkamer met inloopdouche en een kleine kitchenette met 1 kookplaatje, koffiezetapparaatje en waterkoker. Verder wel heel sobertjes ingericht. Zelfs geen theedoekje oid. Maar wel een schitterend balkon met uitzicht op de Ionische zee, waar 's-morgens op verzoek heerlijk je ontbijt wordt geserveerd. Direct voor het hotel een prachtig zandstrand, maar in tegenstelling tot de hotels die nog niet open waren, was het privé gedeelte van Haris nog niet gereed. De eigenaresse is heel aardig en doet haar best om het je naar de zin te maken. Al met al hebben we een heerlijke week gehad, maar als we vooraf geweten hadden dat het seizoen hier nog niet begonnen is, hadden we dit waarschijnlijk niet geboekt. Desondanks een dikke voldoende voor de accommodatie.

Teleurstelling

Quinty van Breda
3-5-2016

Ik ben zelf een kind van 13 jaar en vind dit een vreselijk hotel. We zijn voor het hoogseizoen gegaan en er is niet gezegd dat het voor hoogseizoen was. Je ziet mooie foto's van het hotel maar zo ziet het er niet uit. Je kan niet eens fatsoenlijk douchen en naar de wc gaan. Als je moet poepen blijft je drol weken in de wc hangen en het wc papier moet je in een prullenbak naat je gooien. Ze zeggen dichtbij een centrum maar er is niks in de buurt. Waar je zit zijn er geen winkels en er zijn bijna geen restaurandjes open. Voor de rest is het nog best schoon. De mensen zijn ook wel aardig. Je hebt wel elke ochtend hetzelfde ontbijd en de koffie is smerig. In het zwembad zit kraanwater en is dus te koud om in te zwemmen. Nooit meer dat ik im Griekenland wil komen !!

Nooit meer, wat een armoe!

Marlies
1-5-2016

Strand en meer is er niet! Boek dit nooit in mei alles is dicht zelfs de supermarkt. Hotel aan buitenkant netjes, binnen ouwe meuk. Schoon is het wel, pleepapier in een prullenbak gooien (zo goor) en een douche waar je niet in kan bewegen en de badkamer die zeiknat is erna. Bedden van beton! Eigenaar rookt in het hotel, het hele hotel stinkt er na. Ontbijt elke dag hetzelfde, variatie? Geen dus.... en koude koffie of iets wat erop lijkt. Eigenaresse heel aardig een hartelijk totdat je iets aangeeft wat niet klopt dan negeert ze je volledig. Weg gegooid geld! Nooit meer!

Aanrader voor een strandvakantie en dagtrips.

Carolien Wuite
2-7-2015

het is een vrij nieuw, schoon complex, met een prachtige tuin, vol met diverse bloemen en planten welke zeer goed (elke dag) onderhouden worden en gesproeid.

Achter of aan de straatzijde is voldoende ruimte voor hget parkeren van de huurauto. Ontbijt wordt indien gewenst geserveerd op de kamer. (balkon). Alle kamers hebben zeezicht! het zwembad is niet heel groot, maar wel diep, goed voor een verfrissing na het strand. tevens is er een apart kinderbad. Aparte douches en toilletten aanwezig. Het strand gelegen aan de overzijde van een rustige weg, wordt ook dagelijks onderhouden, ( strandstoelen en parasols zijn bij de prijs inbegrepen).De omgeving is prachtig, met een diversiteit aan bomen, planten enz. Wegen zijn over het algemeen goed.

Het complex staat aan een rustige doorgaande weg in een rustige wijk, direct aan het strand. met vele bar/restaurants en supermarkten. Het personeel van het complex zijn; hardwerkend en vriendelijk .

Meer dan verwacht gekregen voor ons geld!

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Marc
1-7-2015

Wat een top accommodatie. Zeer prettige ontvangst. Nadat wij laat in de huurauto waren aangekomen bleek dat er geen 2 kamer appartementen meer beschikbaar waren en konden we kiezen voor een topsuite. Deze was werkelijk prachtig. Ook nadat wij na een aantal moesten wisselen, kregen wij wederom een prachtige suite aangeboden. S'ochtends even bellen en je ontbijt werd op de kamer geserveerd.

Dagelijks een zeer prettig gesprekje met de eigenaresse werd ook als zeer prettig ervaren. Zij doet er werkelijk alles aan om het haar gasten zo fijn mogelijk te maken. In het voorseizoen is het erg rustig.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haris in Vrachos (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.