Hotel Ekies All Senses Resort

8.4Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Vourvourou (Chalkidiki)

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ekies All Senses Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

10 reviews over Hotel Ekies All Senses Resort

• 2019
    9Merel25-05-2019

Geweldig hotel!

Geweldig hotel als je met jonge kinderen op vakantie gaat. Wij waren met ons dochtertje van 5,5 maand een week in Ekies en kunnen het iedereen aanraden! Prachtig hotel met heerlijk strand en zwembad, mooie kamers, heerlijk terras en restaurant aan het strand. Eten en drinken in hotel aan de dure kant (wijn €7) Je hoeft het hotel niet uit, wij hebben de omgeving alleen op loopafstand rond het hotel gezien en er was nog weinig open. Er zit wel een supermarkt op 5 min lopen en wat restaurantjes. Paris was prima en goedkoop, melia nog net niet open maar zag er wel leuk uit. Mooi strand bij Melia om de hoek. Echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen, waarvan de ouders het waarderen om nog steeds lekker te eten en drinken op een hele mooie plek!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Catharina05-09-2016

leuk concept

Leuke kamers, smal strandje, eten duur en niet echt geweldig. Gelukkig veel in de omgeving waar wel goed gegeten kan worden. Erg leuk gedeelte voor de borrel en 's avonds.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9M. Kloes21-05-2014

Trendy en relaxed

Een 6,4 is echt niet terecht !! Ben hier onlangs op bezoek geweest tijdens een studiereis en werkelijk alles "klopt" hier: Super locatie, prachtig zandstrand, mooie design kamers, trendy inrichting in het hele complex en vooral een heerlijk relaxte sfeer, ik vind het een absolute aanrader !!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Joris van Bockel01-05-2014

Heerlijke vakantie!

Net terug van een fastastische vakantie in het Ekies All Senses Resort! Prachtig hotel met unieke kamers en vriendelijk personeel. Het gerevoveerde hotel heeft door de mooie design kamers met Coco mat een rustieke sfeer. Het hotel ligt op een prachtige locatie. Ook de omgeving is zeker een bezoekje waard. Een vakantie om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8dora dult19-06-2008

goed hotel ; rustig gelegen maar hier en daar kleine mankementjes vb. houten pad naar restaurant is stuk en dus gevaarlijk ; in de badkamer kwam er warm water uit de koude kraan maw geen koud water ; afloop functioneerde niet goed ; douchemuurtje onderaan lek ; algemeen kan men stellen dat het hotel aan een grondig nazicht toe is ; personeel heel vriendelijk en attent ; eten was ok ; goede prijs/kwaliteit

Gereisd met partner in juni 2008

• 4Familie de Coorde09-12-2007

Geboekt via Touroperator dubbel Luxury Room 4/9-19/9/07. Niet bekomen waarvoor geboekt/betaald. Slechte service hotel&Touroperator.Kamer:airco stuk-wastafel los - douchekraan uit muur-standaard kamer.slechte roomservice & manager.Onthaal zeer klantontvriendelijk en onverschillig. Poolbar gesloten.Plankenvloer bar en zwembad beschadigd en gevaarlijk.Ligstoelen zwembad defect en gevaarlijk. Excursies werden afgeschaft. Veel ontevreden toeristen tijdens deze periode.Veel te wijten aan personeelstekort. We hebben een procedure opgestart bij de Touroperator maar de geloofwaardigheid van het Hotel is belangrijker dan de onze. We kregen Bon 250€ uit commerc.overweging... is dit niet toegeven dat er iets scheelt?. Ons besluit staat vast we reizen niet meer met deze Touroperator en vooral geen reclame voor dit Hotel. Zeker geen aanrader!foto's beschikbaar van alle mankementen/infrastructuur.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Van den Berg25-09-2007

Komen net terug van huwelijksreis in dit hotel. Hadden een 'zolderkamer' in hoofdgebouw. Kamer was mooi met smaak ingericht, maar omdat het schuin afliep was kamer wel aan lage kant. Voor lange mensen is kamer L2 dus niet geschikt. De stortdouche was opgehangen op 1.70 m, dus mijn man kon er niet staand onder. Verder alleen maar lof over dit hotel aan een practhige rustige baai. sochtends bij het zwembad op lekkere ligbedden en smiddags tot zonsondergang op het eigen strand of in hangmat. Bij Beachbar ook leuke lounge-banken, alles met smaak aangekleed. Ontbijt was prima met ruim aanbod en a la carte restaurant was erg goed en niet duur! Personeel ook aan einde van seizoen nog erg vriendelijk. Via strand is taverne Paris aan water te bereiken, ook prima Grieks eten voor klein prijsje. Met huurauto over eiland gereden, prachtige plekjes gevonden. Kortom, heerlijke honeymoon!

Gereisd met partner in september 2007

• 3Kaat De Meyer10-09-2007

Schimmel en mieren in een superieur kamer. Geur van riolering in de gang. Receptie onderbemand en totaal onverschillig.

Ligstoelen aan het zwembad stuk en daardoor gevaarlijk.

Gereisd met partner in september 2007

• 3Wim Vandermaesen28-07-2007

Superior Room geboekt, bleek een donkere kleine kamer te zijn in één van de bijgebouwen. Na onderhandeling, toch een grotere kamer in het hoofdgebouw, maar met schimmel in de kamer. Geen spoor van de speciale decoratie zoals die op de website aangeprezen en getoond wordt. Enkel de tuin, het zwembad en erstaurant zijn mooi op een moderne, niet Griekse manier ingericht. Al bij al een duur hotel voor de service en de kamers die ze bieden. De hele Feng Shui mystiek is misschien wel goed om de prijs omhoog te drijven, maar de kwaliteit daarom nog niet. Blijkbaar zijn er nog een heleboel kamers niet gerenoveerd, waaronder die van ons, alleen waren we daarover niet op voorhand ingelicht. Geen aanrader.

Gereisd met familie in juli 2007

Hotel Ekies All Senses Resort info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Zeilen