Hotel Mare Nostrum

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°11°
Hotel Mare Nostrum
7,4

12 reviews over Hotel Mare Nostrum in het Nederlands

De kamer was erg mooi. Dit gold ook voor het uitzicht. Bij aankomst kregen we pas na vragen de all-inclusieve bandjes en de pasjes voor de handdoeken. Alle drankjes zijn gemaakt van drinkwater. Dus gechloreerd. Hierdoor moesten we zelf flesjes water kopen. Al het eten was koud en weinig gevarieerd. Het personeel was chagarijnig en niet behulpzaam. Dit gold ook voor de receptie medewerkers. Zij gaven bijvoorbeeld geen juiste info over het transfer naar Athene. Er waren veel rokende mensen bij het zwembad. Er is in de omgeving niets te doen. Wandelen lukt ook niet in verband met drukke weg en straathonden. In het hotel heb je geen last van deze drukke weg. Het hotel is geschikt voor een kort verblijf.

Mooi en rustig

Christophe lycke,
19-5-2018

Mooi hotel die sedert kort een naamsverandering heeft ondergaan, daardoor zie je dat bepaalde zaken nog wat stroef verlopen, zo was er bij aankomst geen lijst aanwezig met info over de all- inn en een plannetje van het hotel zelf. Wij waren hier in mei en begrijpelijk dat nog niet alles open was zo is men bezig een restaurant (bbq?) te renoveren in de tuin,restaurant aan het zwembad niet open. Voldoende ligbedden zowel in de tuin,pool of de zee ( gratis) .Animatie wordt verzorgd door fransen die een groot deel van de hotelkamers beheren, ze durven de andere gasten wel vergeten

Eten van goede kwaliteit maar wat meer variatie na een week zou best mogen. Betalende coctails prijzig(12eur). Drank all- lnn matig. Zee goed toegankelijk en niet diep . Wel helder maar weinig leven dus om te snorkelen matig.

Zalige vakantie

S,
25-7-2017

Heerlijke rustige vakantie gehad, hadden een kamer met zwembad en zeezicht, propere kamers. Zwembad en strand waren ook goed onderhouden. Eten was heel lekker, genoeg en heel mooi geserveerd! Enige minpuntje vonden wij persoonlijk het animatie team, ze waren soms iets 'te' aanwezig. Voor de rest was alles goed geregeld, het is een heel groot en proper resort! Zeker de moeite!

We hebben een aantal aanbieders voor Mare Nostrum voor je op een rij gezet:

Heerlijk plekje om niks te doen!

nardypeters
16-9-2016

Begin september hotel Mare Nostrum bezocht, mooi accommodatie, veel trappen dus niet boeken als je slecht ter been bent! Zwembad, strand en restaurant perfect geregeld. Jammer dat niet alles all in is (coctails, tosti's, etc.) maar daar is de prijs ook naar. Enige minpuntje aan deze accommodatie is de Wifi, deze is erg slecht, alleen in de lobby en als het druk is werkt deze amper.

Personeel in het restaurant en bij het zwembad erg vriendelijk. In en om het hotel is weinig te doen, animatie is zoals eerder genoemd Frans en betrekt je niet bij hun programma. Bij de receptie iets minder vriendelijk. Kamer op de laatste dag aanhouden was eerst gratis, toen €50,- en voor onze buren €40,-. Geen aparte ruimte om je even op te frissen op de laatste dag, maar even buiten bij het zwembad douchen gaat ook.

Met bus 304 uitstappen bij Nomismatokopio (eindpunt) en de metrolijn naar Syntagma sta je met 1,5 uur, voor 1,40 per persoon, midden in Athene.

Bezoek Akropolis €20,- pp, bezoek olympisch stadion €5,- pp. maar beide de moeite waard!

Heerlijke rustvakantie

Evy
31-7-2016

Wij hadden een fijne en aangename vakantie.

Het eten was top. Ontbijt, middag- en avondmaal waren prima verzorgd en heel gevarieerd. Ijs is altijd te verkrijgen. Tussen 15u en 16u maakte men versnaperingen zoals oliebollen of pannenkoeken, cake, broodjes,...

Het personeel is super vriendelijk en doet heel erg zijn best.

De kamers waren proper verzorgd en werden elke dag grondig gepoetst.

Het uitzicht is fenomenaal. Je hebt geen last van andere hotels, de luchthaven of druk verkeer.

Vlak aan het hotel stopt de bus en ligt ook een klein winkeltje .

Wij hebben het openbaar vervoer genomen, bus + metro, om de Acropolis te gaan bezoeken. Je bent dan wel ongeveer een uur en half onderweg en betaalt 2.80 euro voor een ticket heen en terug. Met diezelfde bus kan je tot in het centrum van Vravrona geraken.

Het hotel ligt wel tegen een heuvel. Je moet, onafhankelijk van waar je hotelkamer ligt, trappen doen. In het hoofdgebouw is een lift. Maar om tot aan het zwembad of de zee te geraken doe je trappen. Niet gemakkelijk voor mensen die slecht te been zijn. Het hotel heeft een zoutwater zwembad. Aan het zwembad bevindt zich nog een restaurant en een bar. In dit restaurant wordt ook het middagmaal opgediend.

In het hotel zitten heel veel Fransen. Look Voyage staat in voor de animatie. Helaas staan zij niet echt open voor anderstalige hotelgasten. Communicatie in het Engels verloopt erg stroef. Alles gaat door in het Frans: de shows, dagactiviteiten en het aperitiefspel.

Goed maar....

Hans
7-9-2015

Dit hotel wordt bijna geheel door Fransen bezet. Je wordt door het personeel in het frans aangesproken. Animatie is 100% frans zonder wit/rood LOOK bandje kom je nergens voor in aanmerking, met 1 avond uitzondering for the Tjechiese bezoekers. Jammer dat dit prachtige stuk Griekenland met medicinale zee (de modder heeft een helende werking voor rheuma en uitslag) een stuk Frankrijk is.

Heel vriendelijk personeel, receptie staff HEEL ERG behulpzaam, want bij gebrek aan Suntours (nooit iemand van gezien) moet je toch wat en daarbij hebben de dames van de receptie ons uitstekend geholpen.

Ontbijt, lunch en avondeten in buffet vorm, waarbij wel de "specialiteiten" wederom alleen in het frans genoemt werden.

Afstand naar Athene is ongeveer 1,5 uur met de bus en de Metro (receptie verteld hoe).

Kamers, we hadden een appt voor 3 personen, goed ingericht, TV, a/c en koelkast aanwezig, ook in de kamer geen internet te ontvangen.

Over het algemeen waar voor zijn geld als je Frans begrijpt.

Mooie ligging

A. Maassen
22-5-2014

Heel goed hotel/appartementen. Schitterend ontbijt, mooi zwembad en kindvriendelijk

Nooit meer!!

nubak
3-6-2012

Geboekt Familiekamer (2 volw. + 2 kids) voor 1 nacht, omdat het lekker dicht bij het vliegveld is. Klopt! Slechts 20 min. Ligging is OK. Voor € 170 en 4* zijn de verwachtingen hooggespannen. Baggageservice: jongen had er duidelijk weinig zin in en verwachtte dat de koffers vanzelf de trap aflopen en de kamer binnenwandelen. Geen service dus! Kamer: oud, ranzig (lange haren aan de lamp en op kussen), muf, kaal, sfeerloos. Restaurant: buffet redelijk, maar op moment dat medewerkster vertelde dat het buffet ging sluiten en als we nog iets wilden, we dat moesten gaan halen. Ondertussen werd de verlichting uitgedaan en de bakken met eten weggehaald. Terras: geen rosé, geen witte port, geen rode port. Zwembad: tot 18.00 uur is lifeguard aanwezig en sommeerde iedereen het zwembad te verlaten. Bij onderonsje deelde hij mee te wachten tot hij vertrokken was. Daarna konden we weer gaan zwemmen. Maar dat hadden we natuurlijk niet van hem gehoord. Kortom schandalig wat men biedt voor de prijs!

Niets voor jonge mensen

Carla
23-5-2010

Ligt ongeveer 20 minuten van het vliegveld. Erg afgelegen. Veel ouderen aanwezig. Ligt aan de zee. Kamers waar wij zaten, onderhoud nodig, benauwd en klein. Veel te duur hotel.

het zou zo mooi kunnen zijn

cathelijn
6-5-2010

Mare Nostrum komt in eerste instantie imposant over. Het receptiepersoneel doet haar best voor je. Maar dan...... een kleine lift naar kleine hotelkamers zonder extra's. Oude badkamers. Het diner kost 22,- (los genomen), is een buffet en is aardig. Je mag echter niet buiten eten..... Het personeel is over het algemeen kortaf, uitzonderingen daargelaten.

Het zwembad is prima, strenge badmeester. Kinderen mogen er niet springen. Voor kleine kinderen is er geen zwembad of afzetting bij het grote zwembad.

Het strand is prima, het water loopt langzaam af. Er zijn allerlei waterspullen te huur.

Savonds kun je niet bijtijds gaan slapen: de plaatselijke bevolking viert er graag een feestje. (kan ook leuk zijn)

Internet kost geld, een busje kost geld tenzij op een bepaalde manier geboekt, een strandstoel buiten het hek kost geld, op een gegeven moment wordt dat vervelend.

Eigenlijk zou dit hotel veel beter kunnen zijn als ze wat klantvriendelijker waren...

We hebben een aantal aanbieders voor Mare Nostrum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Nostrum in Vavrona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Nostrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.