Appartement Villa Maria

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
Appartement Villa Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Maria voor je op een rij gezet:

Laatste review

Relaxt stekkie

Petite,
11-6-2016

Bij boekten deze accommodatie na het zien van de foto's bij touroperator. Nu zijn foto's soms niet gelijk aan het echte beeld. Villa Maria is net zo mooi als de foto's. Gerenoveerde kamers, ingericht met smaak, fijne airco en fan, schoon, gezellige gemeenschappelijke ruimte in het midden van de Villa met tafels, stoelen, banken en een grilloven. 2 minuten lopen van het strand en prima restaurants. Een prive parkeerplek in de schaduw. Lieve en behulpzaam gastechtpaar met gevoel voor service. Een leuke kleine ontbijtbar bij de ingang van de Villa, waar je ook alleen wat kunt drinken. Mooi balkon met uitzicht. Op 15 minuten rijden van Kalamitsi beach, een mooie baai met Georgakis beach restaurant, waar je heerlijk gratis op de strandbedden mag liggen als je wat drinkt en eet (wat overigens heel goedkoop is en ook ook bij de strandtenten in Toroni kan).

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Appartement Villa Maria in het Nederlands

Relaxt stekkie

Petite
11-6-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Maria in Toroni (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.