Géén boekingskosten

Despotiko

GriekenlandVaste land en EviaToroni (Chalkidiki)

7.7GoedScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Despotiko

• 6Vince27-08-2015

Schitterend strand, onaardige eigenaar

Appartementen zijn netjes en keurig schoongemaakt. Wij zaten nog in de oude appartementen die wel gerenoveerd waren, wel wat aandachtspuntjes. Op het balkon staan twee brullende units ( airco ) die warme lucht op je richten. Verder mooi complex met strand op ongeveer 150 meter. Zeer mooi strand, schoon, wit en eigen bedjes en parasols. Ontbijt goed, diner niet bijzonder. Grootste nadeel vonden wij wel de bijzonder onvriendelijke eigenaar en vooral zijn omgang met het personeel. Daar zat behoorlijk wat angst in. Nogal dictatoriale aansturing wat van invloed was op de sfeer. Knipte letterlijk in zijn vingers om zijn bijzettafel 5 cm te laten verplaatsen. Toen wij er waren vooral Bulgaarse en Servische gasten die vooral met elkaar samen klitten en bedjes bij zwembad en strand dagen bezet hielden al schijnen nl-ers dat ook te doen. Wij vonden de strandtent 500 meter naar rechts een verademing qua sfeer, beetje hippie achtig met relaxte mensen en muziek en een prachtig uitzicht.

• 9Wim Debyser26-07-2013

Een vakantie in het paradijs

Hotel Despotiko is gelegen op de tweede vinger van Chalkidiki. Dit is het rustige deel van Chalkidiki en de plaats waar de grieken zelf komen. Het hotel is onmiddellijk aan het prachtige strand gelegen. Het strand is een zandstrand met lage golven en loopt rustig af, ideaal en veilig dus voor een vakantie met kinderen ! Ook aan het zwembad is het steeds rustig, zelfs in het hoogseizoen. Wij vonden het appartement basic maar heel erg proper (1x per dag gepoetst en nieuwe handdoeken om de 2 dagen). Het eten in het restaurant viel reuze mee (buffet) en wie 's middags een hapje wil eten kan terecht aan de poolbar, de cafetaria of inkopen doen in de mini-market van de camping naast het hotel. Wie de streek wil bezoeken, cultuur wil opsnuiven of graag in een uitgaansbuurt vertoeft zal hier weinig kunnen doen. Maar voor mensen met kinderen of voor wie een strandvakantie zoekt is dit een fantastische locatie ! Kwaliteit-prijsverhouding is uitstekend! Wij keren graag terug!

• 8wilvandijk1813-06-2013

Geweldige plek

Hotel Despotiko, Tristina - Chaldikiki is een heerlijk hotel in een fantastische omgeving.

Hotel Despotiko info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Beach, 63072