Hotel Philippion

3 reviews over Hotel Philippion in het Nederlands

Nooit meer

llj
25-6-2016

Diamond Suites ( een zogezegd 5 sterren Boutique Hotel ) maakt deel uit van Philian hotels .

Kamer : nesten van stof door de bekleding achter het bed .

Ontbijt : buitenhuis in een soort café ; eten gewoon pover ; thee moet van de overkant van de straat komen , elke dag hetzelfde : veel eieren , plakjes gesmolten kaas of een soort roodgekleurde worst .

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Teleurstellend

Bart
15-7-2014

Alleen de ligging (boven de stad Thessaloniki) en het ontbijt konden ons redelijk bekoren. De rest is om zo snel mogelijk te vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

valt zeer goed mee, rustig

Derluyn Jan
21-1-2010

zijn er in de zomer reeds verschillende keren geweest, valt goed mee, de shuttledienst naar het centrum zeer goed, zwembad goed, bediening zeer goed en vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Philippion voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Philippion in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Philippion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.