Hotel Park Hotel

Hotel Park Hotel
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hotel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Park Hotel in het Nederlands

Wij hadden een kamer die door de lange straat heen uitkeek op de zee en de berg Olympus. Een leuke buurt met veel cafés en restaurants.

Gereisd met vrienden in april 2017

2008

keurig centraal gelegen hotel

sanne
22-7-2008

Dit is een net hotel, prima gelegen voor het bezichtigen van de stad. Alleen wel geluidsoverlast van het verkeer. Hier heb je geen last meer van als je de balkondeur dicht houdt en de airco gebruikt.

Gereisd met partner in juli 2008

centraal gelegen voor bezoek van bezienswaardigheden; gerenoveerd; ijskast ter beschikking; vriendelijk personeel; alleen ontbijtbuffet; maaltijden kunnen aan de receptie besteld worden en genuttigd op de kamer; (zelf geen ervaring mee); balkon met tafeltje en 2 stoelen; airco; halte openbaar vervoer in de buurt gelegen

Gereisd met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hotel voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Hotel in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.