8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Electra Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Golden Tulip Electra Palace in het Nederlands

Uitstekend locatie!

Syllas,
15-6-2017

(+) Rustige kamer, uitstekende locatie van het hotel, mooi uitzicht vanaf het dakterras, zeer schoon, heel goed ontbijt, meeste personeel is vriendelijk.

(-) De drukte bij de liften van de bezoekers van het dakterras dat toegankelijk is voor iedereen. Een paar medewerkers van de receptie waren zeer selectief in wie ze wel of niet begroetten en in de speciale manier waarop ze hen begroetten. In de Griekse taal is er een speciaal woord voor: "Temenas"

Gereisd met partner in januari 2017

2006

15 dagen lang in dit hotel geweest

Hans
7-7-2006

15 dagen lang in dit hotel geweest. Wij hadden een junior suite geboekt. Op zich is het een goed hotel,maar absoluut geen 5 sterren waard. De service is niet geweldig. Na 18.00 uur is er bijvoorbeeld geen koffie meer te krijgen voor de gasten en dit wordt ook niet uitgelegd. Onze kamer is 2x maal 'overgeslagen' bij het schoonmaken. 1ste dag al melding gemaakt dat de Airco in de slaapkamer een geweldige herrie maakte: daar is 15 dagen dus niets aan gedaan. Tja. Maar de ligging is prima, precies in de binnenstad van Thessaloniki en allerlei prachtige en leuke restaurantjes op loop afstand. Ontbijt was niet geweldig (meer 4 dan 5 sterren).

Gereisd anders in juli 2006

het is egt een schitterd mooi hotel

sanne
27-6-2006

het is egt een schitterd mooi hotel. dit is egt fantastisch als je kinderen tussen de 3 en 22 jaar oud meeneemt!! heerlijk eten, mooie verzogde kamers, gratis minibar die elke dag bijgevult word! en trouwends bij een leuk stadje triad(ofzoiets)vlak bij een internet cafe. en natuulijk een heel mooi zwembad. het grootste pluspunt vond ik de animatie. elke avond minidisco en daarna een show of karaoke, griekse vonden. mooi uitzicht op de zee vanuit de kamers. in een woord een vakantie die ik nooit meer ga vergeten.

Gereisd anders in juni 2006

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Electra Palace in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Electra Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.