Géén boekingskosten

• Airconditioning

7 Reviews over El Greco

• 8Ellen07-09-2019

Prima, goed gelegen hotel

Schoon hotel. Hele kleine lift. Heel centraal gelegen aan drukke straat, 's nachts geen last van verkeer. Ontbijt goed.

• 3MRO25-06-2019

Nooit meer. Oude vergane glorie. Brrrrrr

Vooral niet naar toegaan. Oude onverzorgde kamer. Gescheurd behang. Verschrikkelijk oud meubilair.kringloop zou ervoor bedanken. Lage oude bedden. Uitzicht tja op een afbraakpand en vuiligheid op de begane grond. Stoelen met vieze vlekken. Geen woorden meer voor

• 9Jean Geurts08-05-2017

Goed hotel met behulpzaam personeel

Ligt aan een drukke weg in de stad, parkeren alleen tegen betaling onder het hotel. Goede kamers, vriendelijk personeel en prima ontbijt. Dicht bij de uitgangswijk Ladadika.

• 7Jaap07-10-2014

Goed hotel in centrum Thessaloniki

Hotel El Greco is een goed hotel aan een drukke straat in het centrum van Thessaloniki. Bijna alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Het hotel is iets gedateerd en heeft kleine kamers met dito badkamer en douche. De 2x1 persoonsbedden sliepen best. Het hotel heeft een centrale airco en de kamers hebben TV en een minibar. Wij verbleven er 2 nachten en dat is lang genoeg mede omdat door het lawaai van buiten de ramen/balkondeur dicht moest blijven. Het ontbijt(buffet) en diner in het hotel waren prima.

• 8Michel02-07-2014

Prettig hotel

Gelegen vlakbij het stadscentrum, een relatief eenvoudig hotel, kamers brandschoon, wel onderling verschillend qua grootte. Prima ontbijtbuffet. Receptie erg vriendelijk en hulpvaardig. In de omgeving veel winkels, barretjes, terrasjes, etc. Prima hotel voor enkele nachten !

• 8munckhof2803-08-2012

Mooie plek in het centrum!

We hadden een kamer aan de voorkant maar wel op 6 hoog. Balkon aan de voorzijde, razend druk verkeer maar als de balkondeuren dicht waren hadden we daar geen last van. Verder was de kamer ook goed geluiddicht. Goed uitgangspunt om de stad te verkennen. We hadden eigenlijk 5 nachten geboekt maar dat werden er drie. We hadden het toen wel gezien en hebben daarna nog een auto gehuurd. Het hotel biedt taxiservice naar het vliegveld voor 16 euro. Daar wel speciaal voor vragen! Wifi werkte prima. Bar of zo is er niet, op straat zijn allemaal kraampjes waar je een koud biertje of zo kunt krijgen of je moet echt naar het uitgaansgebeuren wat overigens niet ver weg was. Helaas werd daar veel gerookt in alle gelegenheden waardoor wij dat moesten overslaan. Kindvriendelijk is de accomodatie niet, daar zijn geen faciliteiten voor.

Het ontbijt was voldoende, niet heel erg uitgebreid maar wel in buffetvorm.

• 3Mike, Amstelveen30-08-2010

Dit nooit meer!!

De kamers zijn erg klein en verkeren in slechte staat. Het meubilair is aan vervanging toe en tot slot werkt de airco niet. Naar dit hotel gaan wij nooit meer!

Hotel El Greco info

Soort hotel