Hotel El Greco

Hotel El Greco
8,3

5 reviews over Hotel El Greco in het Nederlands

Goed hotel met behulpzaam personeel

Jean Geurts,
8-5-2017

Ligt aan een drukke weg in de stad, parkeren alleen tegen betaling onder het hotel. Goede kamers, vriendelijk personeel en prima ontbijt. Dicht bij de uitgangswijk Ladadika.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel in centrum Thessaloniki

Jaap
7-10-2014

Hotel El Greco is een goed hotel aan een drukke straat in het centrum van Thessaloniki. Bijna alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Het hotel is iets gedateerd en heeft kleine kamers met dito badkamer en douche. De 2x1 persoonsbedden sliepen best. Het hotel heeft een centrale airco en de kamers hebben TV en een minibar. Wij verbleven er 2 nachten en dat is lang genoeg mede omdat door het lawaai van buiten de ramen/balkondeur dicht moest blijven. Het ontbijt(buffet) en diner in het hotel waren prima.

Gereisd met vrienden in september 2014

Prettig hotel

Michel
2-7-2014

Gelegen vlakbij het stadscentrum, een relatief eenvoudig hotel, kamers brandschoon, wel onderling verschillend qua grootte. Prima ontbijtbuffet. Receptie erg vriendelijk en hulpvaardig. In de omgeving veel winkels, barretjes, terrasjes, etc. Prima hotel voor enkele nachten !

Gereisd met vrienden in mei 2014

We hebben een aantal aanbieders voor El Greco voor je op een rij gezet:

Mooie plek in het centrum!

munckhof28
3-8-2012

We hadden een kamer aan de voorkant maar wel op 6 hoog. Balkon aan de voorzijde, razend druk verkeer maar als de balkondeuren dicht waren hadden we daar geen last van. Verder was de kamer ook goed geluiddicht. Goed uitgangspunt om de stad te verkennen. We hadden eigenlijk 5 nachten geboekt maar dat werden er drie. We hadden het toen wel gezien en hebben daarna nog een auto gehuurd. Het hotel biedt taxiservice naar het vliegveld voor 16 euro. Daar wel speciaal voor vragen! Wifi werkte prima. Bar of zo is er niet, op straat zijn allemaal kraampjes waar je een koud biertje of zo kunt krijgen of je moet echt naar het uitgaansgebeuren wat overigens niet ver weg was. Helaas werd daar veel gerookt in alle gelegenheden waardoor wij dat moesten overslaan. Kindvriendelijk is de accomodatie niet, daar zijn geen faciliteiten voor.

Het ontbijt was voldoende, niet heel erg uitgebreid maar wel in buffetvorm.

Gereisd met partner in mei 2012

Dit nooit meer!!

Mike, Amstelveen
30-8-2010

De kamers zijn erg klein en verkeren in slechte staat. Het meubilair is aan vervanging toe en tot slot werkt de airco niet. Naar dit hotel gaan wij nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2010

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Greco in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Greco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.