Hotel City

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°12°
Hotel City
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel City in het Nederlands

nooit meer als single

pedrofereiro,
17-8-2017

Te kleine en ongezellige eenpersoonskamers met enkel een basis accomodatie. Ontbrekende zaken enkel te krijgen mits betaling. Geen 4 ster waard.

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Goed, centraal gelegen hotel

Esther
1-10-2014

Of je nu de historische bezienswaardigheden in de oude stad wilt bezichtigen, superleuk uit eten wilt gaan of langs de boulevard wilt flaneren, Hotel City is perfect gelegen voor wat je ook maar wilt doen in Thessaloniki.

Het personeel is spontaan, ontzettend vriendelijk en heel behulpzaam. 's Ochtends is het fijn en uitgebreid ontbijten in het hotel. De kamers zijn prima, ik had een fijn balkon en het bed was super. Op het eerste gezicht leek de badkamer me wat klein, maar dit viel uiteindelijk reuze mee. Leuke attentie op de kamer toen ik aankwam.

Gereisd alleenreizend in september 2014

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.