Hotel City

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°6°
Hotel City
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel City in het Nederlands

Aan te bevelen hotel in het centrum

Appelgaard
1-10-2016

Was onderdeel van een tour door NO griekenland. Kamer heel goed, wifi, airco, koelkastje, balkon en prima badkamer en bed. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Ondanks dat het in het centrum ligt geen tot heel weinig last van verkeer. Parkeren is lastig maar dat is voor dergelijke steden niet vreemd. Voor ons zeker om te onthouden. Uitstekende uitvalbasis voor de stad.

Gereisd met partner in september 2016

Fijn stadshotel, midden in het centrum van de stad met alle winkels, restaurants, bars, boulevard, pleinen op korte loop afstand. Prima kamer met koelkastje en goed bed, goede badkamer, goed ontbijtbuffet, goede service, gezellige banken. Geen eigen parkeergelegenheid, maar wel op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2014

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.