Hotel City

5 reviews over Hotel City in het Nederlands

nooit meer als single

pedrofereiro
17-8-2017

Te kleine en ongezellige eenpersoonskamers met enkel een basis accomodatie. Ontbrekende zaken enkel te krijgen mits betaling. Geen 4 ster waard.

Aan te bevelen hotel in het centrum

Appelgaard
1-10-2016

Was onderdeel van een tour door NO griekenland. Kamer heel goed, wifi, airco, koelkastje, balkon en prima badkamer en bed. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Ondanks dat het in het centrum ligt geen tot heel weinig last van verkeer. Parkeren is lastig maar dat is voor dergelijke steden niet vreemd. Voor ons zeker om te onthouden. Uitstekende uitvalbasis voor de stad.

Fijn stadshotel, midden in het centrum van de stad met alle winkels, restaurants, bars, boulevard, pleinen op korte loop afstand. Prima kamer met koelkastje en goed bed, goede badkamer, goed ontbijtbuffet, goede service, gezellige banken. Geen eigen parkeergelegenheid, maar wel op loopafstand.

Goed, centraal gelegen hotel

Esther
1-10-2014

Of je nu de historische bezienswaardigheden in de oude stad wilt bezichtigen, superleuk uit eten wilt gaan of langs de boulevard wilt flaneren, Hotel City is perfect gelegen voor wat je ook maar wilt doen in Thessaloniki.

Het personeel is spontaan, ontzettend vriendelijk en heel behulpzaam. 's Ochtends is het fijn en uitgebreid ontbijten in het hotel. De kamers zijn prima, ik had een fijn balkon en het bed was super. Op het eerste gezicht leek de badkamer me wat klein, maar dit viel uiteindelijk reuze mee. Leuke attentie op de kamer toen ik aankwam.

Great location,excellent hotel!

PersaPol
24-10-2009

We stayed for 5 nights.Great location,in the heart of the city,spacious rooms and fine decorated.

Rich breakfast,friendly staff.

we really liked it!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City scoort een 7.83 uit 10 op basis van 5 reviews.