Hotel Anatolia

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Anatolia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Anatolia in het Nederlands

mooi modern Hotel

mckroes
28-10-2009

Dit is een zeer mooi hotel met ruime kamers en vriendelijk personeel. Het ontbijt is dit in orde. Dicht bij het Station van Thessaloniki en je bent zo bij de leuke winkels en restaurantjes.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anatolia in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anatolia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.