Hotel Aegeon

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aegeon voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Aegeon in het Nederlands

Leuk hotel in het cetrum

Chiel Huijgen
8-10-2009

Aegeon hotel aan de Egnatia kamers netjes met ruime badkamer receptie personeel s`morgens moet lekker olijven gaan rapen gunde ons geen blik waardig en zij in geen enkele taal iets tegen ons het centrum, is op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2009
2008

verzorgd hotel

P. de Man
20-9-2008

Denk ik in een andere Aegeon hotel geweest dan mensen uit voorgaande beoordeling. (wij waren in het Aegeon hotel aan de Egnatia)

Voor een 3-sterrenhotel erg goed! kamers heel netjes en ruim met ruime badkamer! Hotel ziet erg heel verzorgd uit! Ontbijt goed en uitgebreid alleen wordt niet regelmatig bijgevuld, ook borden en bestek niet, en tafels worden niet afgeruimd, zodat er geen schone plek meer te vinden is. Dit komt doordat er maar 1 man personeel op het ontbijt staat. Receptiepersoneel spreekt gebrekkig Engels. Ligging aan drukke en grauwe straat, geen leuke straat. Maar niet heel ver van centrum, is op loopafstand.

Gereisd met vrienden in augustus 2008
2007

Heel mooi en goed hotel

A... België
13-2-2007

Heel mooi en goed hotel.

Heel lekker eten.

Rustig gelegen.

3 mooie rustige zwembaden.

Heel mooie blauwe zee.

Min puntje: het drinken is er duur.

Enkele dagen veel last gehad van zware bosbrand in de buurt, alles hing 's morgens vol roet en dit was in een paar uutjes proper, flink gewerkt.

Gereisd anders in februari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Aegeon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegeon in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegeon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.