Hotel Irisstersterster

6.7Voldoende

Griekenland, Vaste land en Evia, Siviri (Kassandra-Chalkidiki)

Op vakantie geweest naar Iris?

6.7Voldoende

Tonen op kaart

28 reviews over Hotel Iris

• 2019
    3Paul22-09-2019

Slecht hotel en een saai dorp.

Geen aanrader!! Het eten is zeer slecht, niet op temperatuur en niet op smaak. De kamers hebben geen WiFi terwijl staat aangegeven dat het wel aanwezig zou zijn. Ook worden de kamers tussentijds niet goed schoongemaakt. Je krijgt geen schone handdoeken noch beddengoed. Weinig tot niks te doen in de buurt. De rest van Chalkidiki is ook erg saai en weinig bijzonders te zien. Misschien dat het voor oudere stellen wel leuk kan zijn maar ik heb ervaren als een saaie niet interessante plek.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Joanneke25-08-2019

Het is een zeer goed hotel , kamers goed,personeel zeer vriendelijk, eten is goed alleen niet heel veel keuze maar wel lekker, heerlijk zwembad en 7 min lopen naar t strand . Echt top!!!! Wij hebben enorm genoten en zouden zo weer willen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Deenni13-08-2019

Geweldig!!!

Het complex ligt wat achteraf: wanneer je echt slecht ter been bent, is het geen aanrader. Ook vanwege de trap naar het restaurant. Het strand en een supermarkt liggen op 10 minuten lopen: voor mensen die goed lopen. Wanneer je minder mobiel bent, dan zijn de slechte wegen en her en der toch wel n pittig heuveltje niet echt makkelijk. Het ontbijt is prima. De lunch en het diner zijn goed, maar veel traditionele gerechten en ik denk ook meer op Oost Europa gericht. Maar wanneer je het probeert, word je over het algemeen toch aangenaam verrast. Dat je voor een flesje water moet betalen om het mee naar de kamer te mogen nemen (terwijl all inclusive!), tja. jammer. Verder absoluut niets dan goeds voor dit prachtige hotel, schone kamers, zeer vriendelijke personeel. Ja ik zou zo nog wel n week terug gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Cee13-08-2019

Heeft precies aan onze verwachtingen voldaan!

Eenvoudig hotel, moderne uitstraling , schoon, vriendelijk personeel . Zwembad zonder poespas. Eten: geen hoogstandjes, maar prima. Prijs-kwaliteit verhouding prima. Belangrijk te weten: uitchecken om 12 uur, daarna ook geen all inclusive meer.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Petra13-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Kamer: Ruim, Modern, verduisterd, koelkast, tv met radio (alleen grieks), airco, koffiezetapparaat, kluisje te huur (1euro per dag), fijne douche, ruim balkon met zitje en droogrekje. Niet gehorig Genoeg ligbedjes, schoon zwembad Lekker en afwisselend lunch, diner, alleen elke avond dezelfde toetjes. Ontbijt ook veelal hetzelfde maar wel keuze uit veel verschillende dingen. Boeken en tijdschriften in de lobby Personeel vriendelijk en meeste spreekt Engels, ruimen snel je tafel af Geen dronken jongeren, weinig (huilende) kinderen. Transfer heenweg vliegveld-hotel 5 kwartier incl 1 overstap. Terugweg iets langer. Wel aangenaam in bus met airco

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Yvonne22-07-2019

Nooit meer

All inclusive geboekt is de prijs niet waard !!! Superiorroom is prima , eten in buffet vorm summier, weinig keuze ongezellig restaurant ook een minpunt je mag je all inclusive drankje niet mee naar de kamer of eigen terras of balkon nemen drankjes die je op de kamer/balkon wil nuttigen dien je te kopen al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Linda30-05-2019

Het was fantastich maar voor 1 keer.

Dit is een hotel als je van rust houdt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral in de maand mei is het zeer rustig dan heb je alle ruimte en rust. Het eten is niet echt bijzonder dus all in zou ik zeker niet adviseren er zijn genoeg restaurantjes aan het strand. Het strand is echt maar 500 meter van het hotel echt heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 4Joy06-01-2019

Gemiste kansen

Complex/tuin oogt mooi, matrassen kamers zijn spartaans hard, eten/avondeten is niveau gaarkeuken, veel Oostblok/Russen. Pin 6km buiten dorp Geen all inclusive gast? dan verboden valse limonadesiroop met chloorwater te tappen, per ongeluk toch?Dokken! Eigenaar/broers waren erg chagrijnig, kon geen lachje af. Strand is 15 minuten lopen, alle bedjes bezet door handdoekleggers met knijpers Strand: Griekse families met véél kinderen, dito geluidsniveau. Indien je kind ziek is ‘s nachts doen ze niks voor je, doctor ‘is difficult’ at this time... advies: ga maar zelf naar ziekenhuis (gelukkig hadden we huurauto) tot 3x toe door personeel afgesnauwd worden als je uit de eetzaal kopje thee voor je zieke kind meeneemt naar de kamer. Geen ander eten gekregen. AllIin-bandje wordt stipt 12.00u afgeknipt op dag vertrek, als je vergeet, komt ‘de schaar’ achter je aan. Muziek zwembad te hard en dagenlang zelfde playlist. Veel all-inners eten elders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    2S17-10-2018

Nooit meer!

Eten was elke dag het zelfde, beperkt en niet te eten. Omgeving hotel is uitgestorven en niets te beleven. Zonde van je geld om hier naar toe te gaan!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Zanilya v Leeuwen17-08-2018

super. mooi. netjes. verzorgd. rust.

Ik ben gister teruggekomen in NL. 8dagen genoten bij het hotel Iris beach. Super aardig personeel staan direct voor je klaar! Hotel kamer onwijs netjes en schoon, derest zoals zwembad, tuin ect. goed onderhouden! Wij hadden allinclusief, ontbijt was te doen, middag en avond eten niet te eten. Voornamelijk buiten de deur gegeten, super lekker en goedkoop op de boulevaard. want boulevaar en strand is ongeveer 10min kwartier lopen. Ik was hier met me dochter van 2jaar en was allemaal goed te doen. Met oudere kinderen misschien niet, verder niet veel te beleven voor hun denk ik.. Aanrader dat zeker, als je niet hoge verwachtingen heb van eten..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig