Hotel Iris

17 reviews over Hotel Iris in het Nederlands

Gemiste kansen

Joy,
6-1-2019

Complex/tuin oogt mooi, matrassen kamers zijn spartaans hard, eten/avondeten is niveau gaarkeuken, veel Oostblok/Russen. Pin 6km buiten dorp Geen all inclusive gast? dan verboden valse limonadesiroop met chloorwater te tappen, per ongeluk toch?Dokken! Eigenaar/broers waren erg chagrijnig, kon geen lachje af. Strand is 15 minuten lopen, alle bedjes bezet door handdoekleggers met knijpers Strand: Griekse families met véél kinderen, dito geluidsniveau. Indien je kind ziek is ‘s nachts doen ze niks voor je, doctor ‘is difficult’ at this time... advies: ga maar zelf naar ziekenhuis (gelukkig hadden we huurauto) tot 3x toe door personeel afgesnauwd worden als je uit de eetzaal kopje thee voor je zieke kind meeneemt naar de kamer. Geen ander eten gekregen. AllIin-bandje wordt stipt 12.00u afgeknipt op dag vertrek, als je vergeet, komt ‘de schaar’ achter je aan. Muziek zwembad te hard en dagenlang zelfde playlist. Veel all-inners eten elders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer!

S,
17-10-2018

Eten was elke dag het zelfde, beperkt en niet te eten. Omgeving hotel is uitgestorven en niets te beleven. Zonde van je geld om hier naar toe te gaan!

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

super. mooi. netjes. verzorgd. rust.

Zanilya v Leeuwen,
17-8-2018

Ik ben gister teruggekomen in NL. 8dagen genoten bij het hotel Iris beach. Super aardig personeel staan direct voor je klaar! Hotel kamer onwijs netjes en schoon, derest zoals zwembad, tuin ect. goed onderhouden! Wij hadden allinclusief, ontbijt was te doen, middag en avond eten niet te eten. Voornamelijk buiten de deur gegeten, super lekker en goedkoop op de boulevaard. want boulevaar en strand is ongeveer 10min kwartier lopen. Ik was hier met me dochter van 2jaar en was allemaal goed te doen. Met oudere kinderen misschien niet, verder niet veel te beleven voor hun denk ik.. Aanrader dat zeker, als je niet hoge verwachtingen heb van eten..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super

Annette Altena,
12-8-2018

Een fantastisch hotel, super aardig personeel, en heerlijk eten. De zee op loopafstand, maar een fijn zwembad in de keurig onderhouden tuin, niks dan lof. Overmorgen terug naar ned..... Ik twijfel nog..

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima vertoeven!

V/d Hek,
9-8-2018

Iris Hotel is een ruim opgezet complex rondom een (mooi groen) grasveld. Leuk zwembad met gezellige bar. In 10 minuten loop je naar het (smalle) zandstrand, aan de heerlijke en prachtige (Egeïsche) zee. Tip: loop half uurtje door en je hebt haast een privéstrand.

Wij waren met zoon (18) en dochter (14), die zich prima hebben vermaakt. We hadden half pension, waarbij het eten niet heel bijzonder was, maar er was wel voldoende. Vriendelijk personeel, dat prima Engels spreekt. Kamers worden iedere dag schoongemaakt.

Siviri zelf is een badplaatsje met vooral veel toeristenappartementen/-hotels. Niet heel idyllisch, maar wel met een kleine maar leuke boulevard (met winkeltjes, barretjes en restaurants). Leuk voor een avondje weg. Let op: geen pinautomaat in het dorp. Toeristen komen vooral uit Griekenland zelf en (voormalige) Oostbloklanden, maar toch ook uit Nederland, Duitsland, Engeland enz. Kortom, prima vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Niet nog een keer

Kayley,
31-7-2018

De kamer en het buiten verblijf was super mooi! Het eten en drinken heel slecht. We hadden all inclusive maar we hebben elke dag op de boulevard gegeten.. zonde van het geld.

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader

Roger,
14-6-2018

Zeer rustig goed hotel, vriendelijk personeel en nette kamers. Goed gelegen voor uitstappen met auto ! Fijne tijd gehad aan de rustige bar s’avonds !! Lekker eten ( soms helaas niet echt warm ) en zeer mooie baaien en stranden .

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk voor een rustige zonvakantie.

Willem,
11-6-2018

Rustig gelegen complex in stil dorp. Perfect onderhouden complex in mooie tuin. Moderne schone kamers. Eten dik in orde voor een 3-sterren hotel met een kamerprijs ( in het voorseizoen) van circa € 60,= per kamer per nacht/ halfpension. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2018

Helemaal niet!

Anna,
29-5-2018

Schone handdoeken om de 3 dagen. Geen douchegel,shampoo.

Het eten geen variatie, fruit kan men niet meenemen om op een latere tijdstip op te eten. Het eten is niet lekker. Geen variatie en niets om te eten. Elke dag zelfde menu, geen vis of zeevruchtenmenu.

Personeel is niet vriendelijk. Echt geen aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Niet weer

Annette,
16-9-2017

Mooi hotel complex helaas geen sfeer, vriendelijke medewerkers, dinerbuffet = slecht, ligt ongeveer 1 kilometer van het strand, dorp saai.

Geen Griekse sfeer op het hele schiereiland.

Gereisd met vrienden in september 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iris in Siviri (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.