Reviews over Siviri (Kassandra-Chalkidiki)

super. mooi. netjes. verzorgd. rust.

Zanilya v Leeuwen,
    17-8-2018

Ik ben gister teruggekomen in NL. 8dagen genoten bij het hotel Iris beach. Super aardig personeel staan direct voor je klaar! Hotel kamer onwijs netjes en schoon, derest zoals zwembad, tuin ect. goed onderhouden! Wij hadden allinclusief, ontbijt was te doen, middag en avond eten niet te eten. Voornamelijk buiten de deur gegeten, super lekker en goedkoop op de boulevaard. want boulevaar en strand is ongeveer 10min kwartier lopen. Ik was hier met me dochter van 2jaar en was allemaal goed te doen. Met oudere kinderen misschien niet, verder niet veel te beleven voor hun denk ik.. Aanrader dat zeker, als je niet hoge verwachtingen heb van eten..

Super

Annette Altena,
    12-8-2018

Een fantastisch hotel, super aardig personeel, en heerlijk eten. De zee op loopafstand, maar een fijn zwembad in de keurig onderhouden tuin, niks dan lof. Overmorgen terug naar ned..... Ik twijfel nog..

Prima vertoeven!

V/d Hek,
    9-8-2018

Iris Hotel is een ruim opgezet complex rondom een (mooi groen) grasveld. Leuk zwembad met gezellige bar. In 10 minuten loop je naar het (smalle) zandstrand, aan de heerlijke en prachtige (Egeïsche) zee. Tip: loop half uurtje door en je hebt haast een privéstrand.

Wij waren met zoon (18) en dochter (14), die zich prima hebben vermaakt. We hadden half pension, waarbij het eten niet heel bijzonder was, maar er was wel voldoende. Vriendelijk personeel, dat prima Engels spreekt. Kamers worden iedere dag schoongemaakt.

Siviri zelf is een badplaatsje met vooral veel toeristenappartementen/-hotels. Niet heel idyllisch, maar wel met een kleine maar leuke boulevard (met winkeltjes, barretjes en restaurants). Leuk voor een avondje weg. Let op: geen pinautomaat in het dorp. Toeristen komen vooral uit Griekenland zelf en (voormalige) Oostbloklanden, maar toch ook uit Nederland, Duitsland, Engeland enz. Kortom, prima vakantie gehad!

Aanrader

Roger,
    14-6-2018

Zeer rustig goed hotel, vriendelijk personeel en nette kamers. Goed gelegen voor uitstappen met auto ! Fijne tijd gehad aan de rustige bar s’avonds !! Lekker eten ( soms helaas niet echt warm ) en zeer mooie baaien en stranden .

Heerlijk voor een rustige zonvakantie.

Willem,
    11-6-2018

Rustig gelegen complex in stil dorp. Perfect onderhouden complex in mooie tuin. Moderne schone kamers. Eten dik in orde voor een 3-sterren hotel met een kamerprijs ( in het voorseizoen) van circa € 60,= per kamer per nacht/ halfpension. Vriendelijk personeel.

Siviri (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,2 uit 10, op basis van 6 reviews