Appartement Tonia

Laatste review

Leuke plek voor 1 keer

Kees,
30-1-2011

We hebben ons zeker vermaakt de vakantie maar we zouden dit niet nog een 2e keer doen

1 review over Appartement Tonia in het Nederlands

Leuke plek voor 1 keer

Kees
30-1-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tonia in Sarti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.