Géén boekingskosten

Simantro Beach

GriekenlandVaste land en EviaSani (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Simantro Beach voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 13 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

13 Reviews over Simantro Beach

• 9Norbert10-05-2019

Top eten en prachtig strand met beachbar.

Eten is erg goed, en gevarieerd!

• 9Esther Klok01-12-2018

Puur genieten!

Super locatie, prachtig schoon strand met kristalhelder water. eten en drinken top. heel vriendelijk personeel. Echt GENIETEN. Makkelijk te bereiken met huurauto vanaf luchthaven. klein uurtje. Rustig op de weg en mooie locaties id buurt om te bezoeken.

• 9Anita Wuestenberg21-05-2018

Hier kan je genieten en tot rust komen!

Hotel Calimera Simantro beach ligt wat afgelegen. Het hotel organiseert vier maal per week een shuttle bus om de omgeving te verkennen. Het hotel zelf heeft heel veel te bieden: een prachtige heldere zee met zandstrand aan het hotel, gezellige bars, lekker en gevarieerd eten, super vriendelijk personeel, ruime kamer die alle dagen gepoetst werd, badhanddoeken voor het strand en een mooie omgeving voor wie van wandelen in de natuur houdt. We hadden all-in . In het restaurantje aan zee kon je lekker lunchen. Minpuntjes zijn de niet zo vlot lopende WIFI en de gehorigheid van de kamers. Dat toeristen echter om 3-4 u 's nachts luid roepend en lachend in de gang lopen is niet de schuld van het hotel. Wij hebben 100% genoten en willen dit hotel zeker graag aanbevelen aan oudere echtparen! Jo en Anita

• 8Jordy Bezuijen16-05-2018

Mooie accomodatie met mooi strand en prima eten.

Fijne accomodatie met prima eten. Genoeg afwisseling daarin. Goede schoonmaak, echter wel wat lichte schimmel in de badkamer. Super mooie ligging met mooi privestrand en 2 zwembaden. Wel wat ver van alles af maar dat wordt gecompenseerd door shuttlebusjes vanuit de receptie, wel op basis van betaling.

• 9Van loon16-05-2018

Super hotel

Wij zijn hier een week geweest vanaf 9 mei. Hotel is net een sprookje als je aan komt. Eten is goed zeker het ontbijt. Je kunt in restaurant en in de taverne bij de beschaaf ontbijten lunchen of dineren. Het entertainment team was erg leuk. Het vermaak stelde niet veel voor maar het team zelf waren geweldig. Een nadeel is dat je echt afgelegen ligt. Wij hadden auto wat echt aan te raden is. Strand is heerlijk met voldoende parasols. Twee keer per week is de discotheek open tot 2 uur. Het personeel vriendelijk maar alles op het gemak geen stress zoals wij. Kortom voor ons een plek due voor herhaling vatbaar is.

• 5V lochem28-09-2017

Absoluut niet doen met kleine kinderen

Halverwege ons verblijf ander hotel geeist vanwege wespenprobleem hotel. We zijn een week lang bezig geweest de wespen bij de kinderen weg te slaan en dan hadden die echt geen zoetigheid op of wat dan ook. Zelfs op het strand werd je constant aangevallen. Het werd steeds erger en het hotel doet er niets aan. We gaan al heel wat jaren op vakantie naar zulke resorts, maar dit nog nooit meegemaakt. Overal wordt er wel bestreden. Laksheid van het hotel. Naar ander hotel gegaan. Eten verder prima. Kamer oubollig maar redelijk. Tevens trouwens na 2 vieze kinderbedjes met schimmel uiteindelijk een schone.... en ja de badkamer uiteraard ook de nodige hoeveelheid schimmel.

• 8Annet25-06-2017

Prima hotel

Prima hotel. Meerdere zwembaden. Recht aan zee met volop ligbedjes en parasols. Zee loopt geleidelijk af. zandstrand. Mooi gelegen taverne aan zee. Eten is volop keus en goed. Kamers ruim, grote badkamer.

Hotel ligt wel echt afgelegen. Er is geen openbaar vervoer. Wel shuttlebus en autoverhuur vanuit hotel.

• 9Haaksma12-06-2017

Top hotel

Wat een heerlijk hotel. Vanaf het vliegveld ca. 60 min. met de bus. Vriendelijk personeel, mooie ruime en schone kamers, goed eten met erg veel keus. Elke dag weer wat anders op het buffet. Het strand is ook schitterend en het water is kraak helder. Vanaf het hotel kun je prachtige wandelingen in de omgeving maken wat zeker een aanrader is. In de buurt van het hotel is verder niet veel toe doen. Maar je kunt vanaf de receptie een shuttle bus nemen of een auto huren. Ook de animatie doet ontzettend zijn best om voor iedereen wat te organiseren. Maar wil je hier niet aan mee doen heb je er geen last van. Het enige wat wij misten was een klein speeltoestel in het kinderzwembad. Wij hebben hier erg genoten en zijn lekker tot rust gekomen. En komen zeker nog eens terug!

• 9Gerda Vanhoutte19-05-2017

Ideale ligging om tot rust te komen

Hotel ligt volledig afgelegen in een schitterende, groene omgeving aan een heldere zee. Gratis ligbedjes, parasol en handdoek verhuur, er zijn 2 buiten zwembaden met bar,1 binnen, een wellnesscenter en een winkeltje. Het hotel heeft meerdere restaurants waarvan één met uitzicht op zee.Je kan er aan meerder activiteiten meedoen waaronder kano varen op zee. De kamers zijn kraaknet en in Griekse stijl met grote houten terrassen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een héél grote tuin en de natuur rond het hotel is adembenemend waar je lange wandelingen kunt maken onder de dennenbomen. Hou je van drukte of winkelen, dan ben je daar van alles veraf. Wil je tot rust komen in een gezonde streek, het is er ideaal. Wij hebben er van genoten.

• 10Esther Klok15-05-2017

Top hotel, kan niet beter!

Als je op zoek bent naar; Een top locatie aan een prachtig privé strand, waar je vanuit het hele hotel binnen 5 minuten bent en voor de helft vd kamers er binnen 2 minuten staat. Het lekkerste eten, een top sfeer, vriendelijk personeel en een Super schone accommodatie ( niet alleen de kamers maar zelfs de tuin!!! paatjes werden dagelijks geveegd! ) Meerdere zwembaden, prachtige natuur en meer dan voldoende activiteiten die bovendien Niet storend waren voor de overige gasten; Dan is dit hotel wat voor jou. Prijs - kwaliteit verhouding is voor de gasten zeer goed. Ik ben op veel plaatsen overal ter wereld geweest maar kom hier zeker terug. Nu moet ik zeggen dat ik wel in het voorseizoen zat dus over het hoogseizoen kan ik niet oordelen. Maar wie weet ga ik dat ook nog eens testen! Negatieve punten; kan weinig bedenken op 1 keer iets droge kip na! Maar als je uit wel meer dan 40 producten iets kunt kiezen, ach waar zeur je dan over

Hotel Simantro Beach info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    sani, 63077