Hotel Sani Beachstersterstersterster

8.6Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Sani (Kassandra-Chalkidiki)

8.6Fantastisch

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

9 reviews over Hotel Sani Beach

• 9Paul en Marja25-10-2015

Een aanrader.

Super hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Alleen drankjes vonden wij prijzig. Bijv. EUR 4,60 voor een cola en EUR 4,90 voor een cappucino.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Angela08-09-2015

Geweldig !

Wat is dit een bijzonder iets om gezien te hebben wauw !! het is een eiland met allerlei faciliteiten je kan hier van alles doen !! alles is mooi en bijzonder en als je dan naar de zee kijkt dan denk je het is alsof ik in een paradijs ben maar uiteindelijk als je hier komt ben je ook echt in een paradijs iedereen is super vriendelijk van het personeel van de receptie tot aan het zwembad / zee ik ben blij dat ik dit heb mogen zien en we komen zeker nog terug maar dan met heel de familie want ja iedereen moet dit een keer gezien hebben dit prachtig hotel suites village in het prachtige Griekenland i love it

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Frank L. en vrienden09-10-2012

... Viel mee.

Het Sani Beach Hotel is de goedkoopste van drie hotels in hetzelfde kunstmatig aangelegde baaitje/haventje. Het 'goedkoopste' is natuurlijk relatief. :)

De kamers waren proper maar HEEL klein.

Het hotel met receptie zijn ZEER mooi. Alles is verzorgd.

Twee grote minpunten zijn de ligbedden.... daar moest je rond (in hoogseizoen weliswaar) 7u45 gaan liggen en TOT 9u blijven liggen opdat je een zeteltje had.

Een twee grote minpunt is dat ALLE winkeltjes en restaurants in franchise zijn van de keten. DUS er hangt GEEN echte dorpssfeer en de prijzen liggen kunstmatig hoog T.O.V. de rest van Griekenland. Er zijn geen echte dorpen in de onmiddellijke nabijheid.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8roy.vervoort24-09-2012

Heerlijke locatie, zeer vriendelijk personeel

Heerlijk hotel, vooral het dine arround is zeer leuk. iedere avond ander terras bij ander restaurant, die alle lekker knus zijn. Vanuit nederland geen reisorganisatie dus geen nederlanders. Veel engelsen en russen (waar je niet zoals in egyte last van hebt). Niveau is duidelijk een stukje hoger, dat merk je jammergenoeg wel aan de prijzen van drankjes. Eten is goed te betalen maar drankjes al snel 6 tot 8 euro voor een biertje. Zeer goed: bediening aan het zwembad en het strand. Vooral personeel is zeer vriendelijk, iedereen blijft aardig.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Bert Paffen23-05-2007

Supermooie locatie. Zeer vriendelijk personeel en eigenlijk is alles af. Er zitten allen veel Bulgaren op dit resort en die maken niet de meest vriendelijke indruk.

Gereisd met partner in mei 2007

• 10irma19-05-2007

We zijn al op veel plaatsen geweest maar dit was dus echt geweldig. Prima accomodatie, bungalowsuite met tuintje en ligbedden, 24 uur per dag golfkarretjes die je overal naar toe brengen. toegang tot hele resort, witte zandstranden waar je ver de zee in kunt, zeer uitgebreid ontbijt en diner-buffet, erg vriendelijk personeel en elke avond animatie op verschillende plaatsen. Erg jammer dat dit niet door een Nederlandse touroperator wordt aangeboden ! Hier gaan we volgende keer zeker weer naar toe.

Gereisd in mei 2007

• 8Deckers Joseph31-07-2006

Prachtige accomodatie en omgeving,ideale plek voor vakantie met kinderen.Restaurant en dolphin Bar aan het zwembad zijn uitstekend,gevarieerd aanbod en attentvolle bediening.Ideale startplaats om chalkidiki in zijn geheel met een wagen te verkennen (Kassandra, Sithonia, Athos, Thessaloniki en zelfs tot aan de grotten van Alistrati en de opgravingen in Philippi. Belangrijk minpunt:de aangeboden kamers door Touroperator Belgium zijn duidelijk van mindere kwaliteit dan Touroperator Duitsland !

Gereisd in juli 2006

• 8marian02-08-2005

met kinderen zit je hier helemaal goed. langzaam aflopend zandstrand op enkele meters van hotel of bungalow.uitgebreid buffet. goede animatie.watersport.veel fasciliteiten.prachtige omgeving.

Gereisd in augustus 2005

1 tip over Hotel Sani Beach

• roy.vervoort, 24-09-2012

Marconi restaurant en de creperie..... Tomata is goed. Terras van Ammos zeer romantisch, terras van sea hyou up, zeer luxe

1 vraag over Hotel Sani Beach

• Derksen, 15-07-2017

Kosten drankjes

Hallo,wat betaal ik momenteel voor een drankje en koffie.Ik zie vrijhoge bedragen,Is dit zo? Mevr Derksen.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal