Reviews over Rodopoli

Natuur binnen handbereik

InVo,
    20-5-2013

Wil je wat anders en op zoek naar rust en toch snel in een stad zijn? Op ca. 1,5 uur rijden vanaf Thessaloniki Airport ligt Hotel-Spa Konstantina en is de place to be. Kleinschalig hotel (11 kamers, 1 etage) met eenvoudige maar ruime kamers voorzien van eigen badkamer. Kamers voor 1, 2 of meer personen. Eigenaar woont in het hotel en staat volledig tot je dienst. SPA-voorzieningen (jacuzzi, solarium, fitnessruimte) aanwezig. En mocht je fysiotherapie of acupunctuur nodig hebben, ook die zijn aanwezig. In de zomermaanden ook zwembad (apart kinderbad) met poolbar. Geen dinermogelijkheden, maar één telefoontje (evt. door eigenaar) en de pizza of pita gyros wordt je gebracht.

Ontbijt is mogelijk op elk gewenst moment. Gewoon even doorgeven en het staat klaar: koffie/thee, jus d'orange, wisselend broodbeleg, vers brood.

Schoonmaak kamers afhankelijk van bezetting, maar tenminste om de dag.

Men spreekt Grieks, Nederlands, Duits en Engels.

Rodopoli scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews