Camping Acrogiali

Camping Acrogiali
7,4

2 reviews over Camping Acrogiali in het Nederlands

alleen voor een kort verblijf leuk

roos veldhuizen
6-7-2010

wij hebben hier een lange tijd gestaan op deze camping nooit meer dus, er zijn te veel vaste plaatsen alleen in het middenveld kan je staan, veel lopen voor water, brood pas om 10 uur aanwezig, beslist niet in het weekend blijven dan komen de grieken en de bbq, om half elf gaan ze stoken en alles is blauw, de mensen zijn net als de Italianen erg druk en luid, dus lekker slapen is er ook niet bij. Restaurant is prima net als het sanitair. Neem geen hond mee, er staan daar van die halmen die in de hond kruipen door zijn vel heen en dierenartsen zijn daar heel erg duur.

Zalige camping direct aan het strand!

Wilma de Graaf
29-6-2010

We hebben er lange tijd doorgebracht en kennen de familie persoonlijk. Dit was in 1995-1996. Er is een winkeltje voor de zomermaanden. Voor de rest zit je vlak bij Preveza en Parga. Parga is super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Acrogiali in Riza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Acrogiali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.