Vakantie in Portaria

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Portaria

Reviews over Portaria

• 9Hillie en Andries15-07-2012

Portaria rust en schoonheid.

Portaria is een van de mooiste traditionele dorpen in de hele regio van Centraal-Griekenland. Met zijn prachtige natuurlijke schoonheid fris bronwater indrukwekkende traditionele herenhuizen en slingerende kinderkopjes geplaveide paden. Portaria is zeker een van de weinige plaatsen waar je kunt genieten van rust en schoonheid. De geografische ligging van Portaria is perfect voor vakanties het hele jaar door. Gelegen op slechts 13 km van de stad Volos en op een hoogte van 650m. Portaria is een ideaal uitgangspunt om alles van dit prachtige berggebied te verkennen. En tijdens het winterseizoen het Ski Centrum van Agriolefkes slechts een korte afstand van Portaria is zeer populaire. Portaria is een dorp dat je echt moet bezoeken.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 7Dekkers23-08-2010

Knus dorpje

Portaria is een leuk bergdorpje met een knus sfeertje. Gezellig eten op het dorpsplein! Verder wat souvenir winkeltjes. Leuk dorp om te overnachten als je op doorreis bent. Wij verbleven in Archontiko Naoumidi, midden in het centum van het dorp gelegen met prachtig zwembad en mooie authentieke (ruime) kamers. Echt een aanrader!!

• 9Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2010