Reviews over Portaria

oei die weg

Silvia Overbeek,
    29-9-2016

De toegangsweg tot dit hotel is een karrespoor, één kleine auto breed, stijl, hobbelig en tweerichtingsverkeer. Echt zo'n weg waarvan je denkt dit nooit weer.

Het hotel is mooi en schoon met goede bedden en een uitstekende badkamer. Allen verblijven de meeste mensen hier voor een á twee nachten. Verblijf je hier langer vraag dan vooral om een kamer met balkon. De meeste kamers zijn zonder balkon. Dineren in het hotel is niet mogelijk. Gelukkig zijn er in Portaria genoeg eetgelegenheden. De kortste weg naar het dorp is links van het restaurant tegenover het hotel.

Mooi hotel

A. Maassen,
    22-11-2015

Dit hotel is goed, vriendelijk personeel, mooi zwembad, niet ver van het dorp

Authentiek pension met zwembad!

Dekkers,
    23-8-2010

Wij verbleven hier 1 nacht en dat is ons prima bevallen. Als je op doorreis bent kun je heerlijk bijkomen aan het mooi gelegen zwembad. Lekker rustig! Prachtige ruime kamers in authentieke sfeer! Heel het pension straalt nostalgie uit. Goed ontbijt met ruime keuze. Prima gelegen in het centrum van het dorpje Portaria waar je lekker kunt eten op het dorpsplein. Verder wat souvenir winkeltjes maar wel een leuk sfeertje. Prima uitvalsbasis voor een doorreis!

Portaria scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews