Hotel Delfini

1,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Delfini voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Delfini in het Nederlands

echt niet doen!

vdb
3-5-2015

Gemengd ééndagstouristen- en (zo leek het) 'peeshotel'. Lang niet meer onderhouden en dus onveilig! Zowel om door je bed te zakken, iets op te lopen of - in het ergste geval - bij brand e.d. Praktisch alles was defect. Hoe staat het met de elektra, vroegen wij ons af. Vluchtraam was afgesloten door een stapelbed. Geen brandladders. Helaas te laat om nog 'n ander hotel te zoeken. Goedkoop is duurkoop! Alleen het ontbijt was O.K. en prettig dicht bij haven & metro. Lakens en handdoeken waren wel schoon. 's-Nachts geen prettige buurt.

Gereisd Met partner in april 2015

Nooit meer!

buvens lenni
23-8-2010

Het hotel was een kleine ramp. Zelfs als je maar 1 nachtje wil blijven kan je beter een ander hotel zoeken. Onze wc was kapot, waardoor de badkamer onder water stond. Verder kon je de airco niet aanzetten want die stonk te hard. Je voelde de ijzeren spiralen dwars door het bed en om het helemaal af te maken lag er in ons bed een gebit dat naar mijn mening er al even lag.

Betaal liever iets meer voor een degelijk hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2010

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfini in Piraeus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.