• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Piraeus

Reviews over Piraeus

• 8Ton31-05-2017

Echte havenstad

Piraeus is de grootste ferry haven vd middelandse zee ik kom er al kinds af de drukte bedrijvigheid boten die komen en gaan naar de vele eilanden ja viezigheid hoort ook bij een haven zea de mooie jachthaven waar je goed kunt eten t centrum heeft ook veel keus en anders pak tram of metro naar Athene kortom een echte havenstad

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

mei 2017

• 6Madeleine31-07-2013

Drukke havenstad

Met het cruiseship doen we Piraeus aan om een halve dag Athene te bekijken. Het ziet er leuk uit bij binnenkomst in de haven. Zodra je bij de terminal bent zie je de drukte van allerlei schepen die komen en gaan. Als we met de bus door Pireaus heen rijden is het toch een mengeling van drukke bedrijvigheid in ongezellige straten maar als je bij de nieuwe haven komt (jachthaven) heb je een prachtig zicht op de baai en een paar eilandjes. Misschien dat ik aan die jachthaven kant wel zou willen vertoeven als uitvalbasis voor Athene wat met de trein/metro 20 min is maar niet voor een vakantie. Tja wat is wijsheid. Men staakt nog wel eens.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2013

• 1Willaert M.28-12-2012

Saai

Niets te beleven in Piraeus.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Stranden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Jacqueline28-10-2012

Even tot rust komen tussen twee overtochten in

Tijdens onze rondreis hebben wij onder andere ook tussen vier eilanden gehopt. Een paar keer zijn we vanuit de grote haven Piraeus vertrokken en ook weer aangekomen dan wel tussendoor teruggekeerd.

Het is een erg grote haven met veel vertrekpunten, waar veerboten op en aan varen om de vele toeristen naar de eveneens vele Griekse eilanden te brengen.

Na een aantal bliksembezoekjes hebben wij hier bij aankomst uit Agistri even moeten wachten op de veerboot naar Naxos. Helaas was die tijd te kort om de stranden in de omgeving te bezoeken, maar de horeca van Piraeus bracht uitkomst. Hier kwamen we even helemaal tot rust tussen een relatief korte en erg lange overtocht in...

We hebben een van de zelfbedieningsrestaurants bezocht: leuk terras en eten van een verrassend goede kwaliteit!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

augustus 2011

• 7Jacky10-04-2012

Buitenwijk van Athene

Buiten de haven, niet veel te beleven.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Alleen gereisd in april 2012

• 6Frank21-03-2012

Meer een werk/woon stad dan toeristenstad

Prima uitvalbasis voor Athene. Erg druk. Paar musea.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving