Hotel Seralis

Kleine hotelsWeer vandaag32°18°
Hotel Seralis

We hebben een aantal aanbieders voor Seralis voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Seralis in het Nederlands

Fantastisch hotel op prachtige plek!

Annemiek
31-8-2012

Heel goed verzorgd hotel. Alles lekker schoon en netjes. Leuke eigenaresse die het vuur voor je uit haar sloffen loopt. Geweldig uitgebreid ontbijtbuffet. En als er dan toch nog iets niet is dat je graag zou willen eten dan zorgt Maria ervoor dat het er komt. Lunch is uitstekend, evenals diner. Maria kookt heerlijk en houdt rekening met je eetwensen. Ze dekt een mooie tafel met grandioos uitzicht voor je als je 's avonds bij haar eet. Lunchen kun je aan het zwembad doen. Het zwembad is makkelijk toegankelijk via langzaam aflopende trappen. Maria heeft een tweeling van bijna 4 die ook lekker komen meezwemmen. Hector, de hond, is erg grappig en lief en je hebt absoluut geen last van hem. Hij gaat met je mee als je naar het strand wandelt en neemt dan een duik in zee! Paradise beach is op 5 minuten lopen. Het is een heerlijk rustige omgeving. De kamers zijn prima en worden iedere dag schoongemaakt en opgeruimd. Er is een (gevulde) koelkast en satelliet tv.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Net hotel, schoon en nette kamers

Daan Jonker
22-9-2010

Uitstekende service, jammer dat niet iedereen Engels spreekt. Zeer gastvrij familiehotel. Sober maar goed ontbijtbuffet. Evt tegen betaling diner mogelijk, maar wat de pot schaft. Heel goed dat er een auto bij je kamer zit, zonder ben je erg om het hand. Pinnen kan maar dan moet je wel naar Volos. De dichts bijzijnde automaat in Kala Nera vreet je pas of pincode op. In dit hotel kom je echt tot rust.

Gereisd Met partner in Mon Aug 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Jessica
28-7-2009

Goed en net hotel, zeer vriendelijke eigenaresse en een prachtige omgeving! Echt een aanrader om hier vakantie te vieren!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seralis in Pilion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seralis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.