Hotel Saily Beach

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Saily Beach

• 7sofie en amber25-08-2009

mooi hotel niet gastvrij

een prachtig hotel, mooi gelegen met prachtige tuin. het ontbijt was erg karig en moesten zelf ons beleg en fruit meenemen. Ook was het zwembad maar even open per dag. Heel raar op het warmst van de dag konden we dus niet zwemmen. Dimitra was erg onaardig tegen ons. En Ilias was erg lui. we moesten voor hem de bladeren uit het zwembad halen . Ook werd er erg slecht Engels gesproken. we kregen ook vaak geen schone handdoeken en de badkamer was erg klein . Wat wel leuk was, was de wandeling naar Kala nera door de boomgaard, en aan het strand van Koropi beach was een leuke lounge tent. Mvg sofie en amber

Met vrienden

• 7engbersen25-08-2009

niet klant vriendelijk, maar goed gelegen hotel

Simpel hotelletje met een perfecte ligging. Eigenaren waren niet echt klant vriendelijk. Onbjt is zeer slecht. Het zwembad was open van 11 tot half 2 en van half 6 tot half 8, zonder dat dat in de folder/internet vermeld stond. Als we dat van te voren gelezen hadden, hadden we dit hotel NIET geboekt. Eigenaren hadden er duidelijk geen zin meer i

Met oudere kinderen

• 1F.van Knippenberg 02-10-2008

Nooit meer.

Wij zijn van 15-09 tot 29-09 in dit hotel geweest. Onze ervaring is dat dit een zeer slecht hotel is. We hebben dit hotel geboekt omdat er een zwembad bij is. De eerste week geregeld bij het zwembad gezeten lekker nix mis mee. Tot we wat te drinken wilden bestellen en we op de deur een briefje vonden in het grieks niemand aanwezig,dit hebben we meerdere male meegemaakt. Zondag 21-09 komen we bij het zwembad en tot onze verbazing zien we dat de eigenaar het water er uit heeft laten lopen,dus tweede week geen zwembad meer. Daar komt nog bij dat het ontbijt zeer karig was en de eigenaren onvriendelijk. Het hotel staat te koop dus ze hadden er niet meer zoveel zin in,maar wij vinden zolang als je gasten hebt moet je ook een goede service bieden en deze was hier heel ver te zoeken.

• 7Duin07-09-2006

Goed hotel, ligging wel dicht bij strand maar verder is er in de nabije omgeving niet veel te doen s'avonds. Het zwembad is goed en schoon. kamers in hotel erg netjes en schoon, goed warm water. kleine balkons in het algemeen. Algemene indruk is goed. wel extra betalen voor koelkast en airco.

• 8Edwin, Henriette en Tahnee08-08-2006

We zijn net terug van een week vakantie in Pilion, Saily Beach. Het kleine Hotel heeft een prachtige ligging, dicht bij zee, bijzonder mooie tuin met een leuk zwembad. De eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Tegenvaller was dat er veel Nederlanders waren, het sobere ontbijt, de kamer was helaas erg klein, net als het bed en het piepkleine balkon. Fijn was dat er tegen een kleine vergoeding gebruik gemaakt kon worden van de airco en het koelkastje. Ook jammer dat er Engels sprekende mensen waren die tot in de ochtend niet echt stil waren in de tuin..., dit heeft hostess Angelique goed opgelost. Toch een leuke vakantie gehad en heerlijk gegeten bij Thalassa aan het strand. Scooters en een bootje gehuurd, genoten in de heerlijke zon van de mooie groene omgeving. Alles gehuurd bij Four Ways, erg aardige mensen!!!en alles perfect geregeld! Dit was onze reiservaring.

• 4Dennis en Ilja01-08-2006

Na de reisverslagen te hebben gelezen hadden we hoge verwachtingen van onze vakantie naar Pilion en Saily beach. En hoewel we een fijne vakantie hebben gehad viel het verblijf in Saily Beach toch wel een beetje tegen en dit kwam met name door de tegenvallende service van het eigenarenstel, een hallo kon er vaak nog niet vanaf. Daarnaast waren er een aantal kleine incidentjes die de sfeer er niet beter op maakte. Verder zijn er inderdaad vrij veel vliegen en muggen in het complex en moet je betalen voor de minibar (stond niet in de omschrijving, 10 e per week; hebben een aantal gasten een naheffing voor ontvangen in de bus op weg naar het vliegveld!). Maar natuurlijk was het niet alleen kommer en kwel, het complex is erg mooi gelegen met een prachtige tuin en prima zwembad. Verder hebben wij weinig toe te voegen aan de onderstaande commentaren, Pilion is inderdaad een erg mooi gebied!

• 7paul en hanny22-07-2006

Wij waren van eind juli tot begin juni 2006 twee weken op vakantie in Saily Beach. Voor deze periode hadden wij een auto gehuurd vanaf het vliegveld. De mensen in het hotel waren bijzonder vriendelijk en alles werd heel goed schoon gehouden. De hotelkamers waren niet veel bijzonders, maar het eten en de bediening was erg goed. Je kon heerlijk eten in alle taveernes in de omtrek en dat alles voor een hele billijke prijs. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zijn overal geweest; mooie stranden, in Volos en we hebben de Meteora bezocht (zwevende kloosters) dat was heel bijzonder. Ook hebben we nog een tocht gemaakt met het treintje ook dat was erg leuk. De mooie groene en wisselende omgeving maakte het allemaal tot een onvergetelijke vakantie!.....Het personeel in het hotel was erg vriendelijk en de kamer werd elke dag schoongehouden. Bijzonder was het niet, wel schoon. Wat wel fijn was dat wij een balkonnetje hadden op de eerste verdieping met een schitterend uitzicht. Het was een schitterende omgeving met veel groen en mooie stranden. Wij hadden twee weken een auto gehuurd en hebben zo alle leuke plaatsten in de omgeving bezocht. Je kon overal heerlijk eten. Het was een bijzonder fijne vakantie!

• 7joyce en tom10-07-2006

we zijn er in juni 2005 geweest, en vonden het een beetje tegenvallen. Heel veel muggen, op het balkon viel niet te zitten want we zaten dan in een zwerm bijen en we hadden een kakkerlak op de kamer waar niets aan gedaan werd. Het zwembad was wel goed en de wandeling naar kala nera was mooi, wel een beetje lang, half uurtje lopen.

• 9Theo en Toos Graauwmans13-08-2005

Wij zijn in juli 2005 bij saily beach geweest en wij hebben geweldig genoten. Wij voelden ons gewoon een deel van de familie. Het echtpaar Dimitra en Ylias en hun zoons Kostas en Jorgo,familie en personeel, iedereen is even aardig en vriendelijk.Er wordt gewoon voor de gasten gekookt,de kaart is maar bijzaak. Niets is deze mensen te veel.Het adres voor een ontspannen vakantie. Er is een mooi zwembad en het strand is op 100 m afstand. Alles is gewoon heel netjes en schoon. Elke dag worden de kamers schoongemaakt,heel het buitenterrein geveegd,3x week schone handdoeken en 2x week schoon beddegoed. De excursie Piliotour is zeker aan te bevelen. Wij gaan hier zeker een keer terug naar toe. Voor ons was het zeker top, mede doordat wij aan een uitrust vakantie toe waren. Wij kregen zelfs een prive-concert van Jorgo die geweldig zingt en zichzelf begeleid. Van ons hulde aan Dimitra en Ylias.

• 8Janny Balder30-05-2005

Prima hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding. Er hangt een gezellige, familiaire sfeer. Schone kamers. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. De omgeving is rustig.

0 tips over Hotel Saily Beach

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Vissen